foto ! Zal binnenkort ook weer eens een fotootje van ons madammeke erop zetten! Ik wil sowieso weer eens wat foto's zien waar zijn ze?
@ Moaatje: Dat de bv terugloopt, komt dat door de zwangerschap? Dat zou wel zonde zijn hoor, want ik weet hoe graag je nog borstvoeding wilt geven.
Ja dat is balen.. Zorgen dat je uitsluitend BV geeft helpt, en altijd eerst voeding dan ander eten ook! En anders proberen extra te kolven.. Maar door hormonen kan het veranderen dus hopelijk gaat het lukken! Nou weer ff genoeg gekletst 1 dametje is wakker, en het is niet Eva! haha Zusje begint dr in te halen Zometeen koken en werken! Fijne avond meiden
Fijne avond bwtje! Ik moet ook gaan werken vanavond. Heb dan nooit zin om te koken, omdat we dan allemaal apart eten. Ga dus een lekkere uitsmijter maken en heb voor mn man een prakje van schoonmams uit de vriezer gehaald.
bwtje He hoe is het? met Ruben gaat het super. Hij gaat de hele kamer door met zijn loopstoel. En hij klapt in zijn handen bij het zingen. Ook heeft Ruben 6 tanden. Leuk dat je er weer bent.
lekker dat je vroeg thuis bent en niet meer hoeft te kolven op het werk. Ik moest laatst kolven terwijl twee bouwvakkers buiten stonden te wachten, zij moesten de ruimte verbouwen Ben de rest van de week maar thuis blijven werken op aanraden van onze manager.. Hoe laat haal je Danny op van het KDV?
hee BWTje, tijd geleden... gezellig weer. Het Rapley-en gaat goed lees ik. Hier niet, nadat alles 100x op de grond vloog ben ik ermee gestopt. Nu alles met de lepel, vind ie heerlijk
He leuke foto's zeg, hier precoies dezelfde alleen andere kleurstelling. De onderste rand bij mij is lime groen en de wieltjes geel Ze is er hier helemaal weg van, vind het een super ding. Wie gaat er allemaal naar de negenmaandenbeurs. Ga samen met mijn schoonzus, heb er echt zin in.
Hoi allemaal, Lekker veel geschreven weer zeg Gelukkig heb ik weer weekend, had er van de week weinig zin in. Helaas nog niks gehoord mbt mijn sollicitatie. (hij loopt ook tot halverwege de maand geloof ik). Evy is een echte wiebelkont, op het verschoningskussen blijft ze maar draaien en haar kont omhoog duwen en zich vervolgens dan afzetten. In de box gaat ze ook altijd in de kruiphouding en wiegt dan flink heen en weer. Op de grond begint ze een klein beetje te tijgeren. Evy heeft erg last van rode plekken in haar knieholten en bij haar armen, nu ook rode minibultjes op d'r buik nadat ik ze gister met olie heb ingesmeerd. Is dit herkenbaar? Mineke: leuk dat je naar de 9 mnd beurs gaat, had ook wel willen gaan maar gaat niet lukken helaas. Bwtje: gezellig dat je er weer bent! Leuk die loopstoelen trouwens, alleen stoten ze niet tegen alles aan ermee? Nog een paar dagen en dan gaan we Evy's helmpje halen. Sjoon: zie je al verbetering bij Chiel? O ja haar boventanden komen nu eindelijk echt door, er zit een scherp puntje, daar kwam ik achter nadat ze met haar tanden ging knarsen
ja, ik zie al zeker verschil met zijn hoofdje. morgen heeft hij zijn helm 3 weken, waarvan ruim 2 weken gedragen, ivm zijn koorts. maar is wel goed te zien!
zeker weten. ik ben heel blij dat ik ervoor gekozen heb om het wel te doen. en erg fijn dat er nu al wat resultaat is!
Vandaag ben ik op het cb geweest. Ze weegt nu 7490, en is 67 cm. Niet echt groot als ik jullie hoor over jullie kindjes. En ze draagt nu wel maat 74. Ik stop nu ook met kolven op mijn werk. Morgen doe ik het niet meer. Sowieso loopt mijn melk zooo snel terug, ik denk door de zwangerschap. Er is niet meer tegenaan te kolven. Daarnaast ben ik 's avonds zo verschrikkelijk moe. Zodra ik stil ga zitten val ik in slaap. Dus 's avonds kolven lukt ook amper meer. Erg jammer. Ik hoop de ochtendvoeding nog lang vol te houden, en kolf nog een keer rond etenstijd voor in de papfles. Vind het wel jammer, maar ik laat niet mijn meissie huilen van de honger omdat ik per se bv wil blijven geven nu ik weer zwanger ben. En om mijn ego bericht ff af te maken (nu ik alleen over mezelf praat ) Ze kan los zitten =D> . Ben helemaal trots.
Een meeting lijkt me trouwens erg leuk. We hebben het er vaker over gehad. Het zuiden is niet mijn regio, maar het lijkt me zo leuk dat ik er graag een stuk voor rij.