daar is ze je schoonma voor lekker laten kletsen! Oma van mijn vriend is ook zo leuk.. Als ik borstvoeding geef en of ze nu 1 week oud is of 10 maanden gelijk reactie krijgt ze dat nu nog? onzin dat is toch niet meer nodig.. En ik nog denken dat dat vroeger zo normaal was Maar gewoon lekker op je gevoel afgaan hoor!
hier helemaal geen potjes hoor ! Maar ik heb ook met veel dat ik niet kan wachten hoor Dan geef ik het ook ietsjes eerder, zo nauw komt het nu ook weer niet toch
Zo helemaal gaar van mijn daggie! van 's ochtends tot 's avonds druk.. Maar ze liggen in bed en ik duik er zo ook in want morgenvroeg weer aan de slag! Gelukkig geen gebroken dienst deze keer ! Dames fijn weekend! en tot klets
ja klopt hihi ik koop heel veel bij zeeman ze groeien zo snel zonde om hele dure kleertjes te kopen en bij de zeeman hebben ze ook hele leuke kleertjes heb gisteren schoentjes gekocht bij prenatal zooo schattig hihi
het is wel herkenbaar esmay heeft het ook wel eens maar niet snachts lijkt idd of ze een nare droom had
ik denk eersder dat hij aan de potjes moet wennen en niet dat hij teveel krijgt wat vind het cb van je schema?
Ik koop ook veel bij zeeman. Regelmatig zie ik ook heel veel leuke dingen voor mezelf hangen en die neem ik dan lekker mee. en voor die kleintjes is er zoveel te koop daar. Vanmiddag paardrijden heb er zin. Ruben heeft afgelopen nacht bij zijn vader geslapen. Die wordt vanmiddag weer terug gebracht. kan niet wachten tot ik hem weer zie.
Hier ook af en toe een huilend/gillend meisje die midden in haar slaap wakker wordt. Een aai over haar bol en een kus helpt gelukkig vaak wel. Linda: wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.. en was de auto afgeladen met alle babyspulen die je mee moest nemen? Hier worden geen potjes gegeten, alleen maar vers. Ik heb vorige week weer eens een potje geprobeerd, maar ze gaat er steeds van spugen en heeft er echt last van. We waren hier begonnen met yoghurt als toetje, nu heeft ze alleen erge exzeem in haar knieholtes en bij haar armen. Toch maar even gestopt om te kijken of het daardoor komt. Dit is trouwens ons schema: 07.30 uur 190/6 fles 10.00 uur fruit (vers) 100/150 gr + water uit de tuit 12.00 uur boterham met boter en fles erna (biedt 190/6 aan) 15.00 uur koekje en kleine fles 90/3 (ben ik aan t afbouwen) 17.00 uur warm eten (vers) 175/200 gr + water uit de tuit 18.45 uur 190/6 fles Om 19.00 uur gaat ze dan naar bed tot de volgende ochtend. Wat voor speen gebruiken jullie met de bambix? Wij hebben een difrax fles. Speen m zit er standaard op bij ons, maar dat lukte van de week niet. Ik ga weer ff plat, heb gisteravond opeens last van me buik gekregen en heb heel wat eruit gespuugd. Vannacht ook bijna niet geslapen door de pijn in mijn buik Misschien tot vanm en anders allemaal een fijne dag gewenst. Gr Carola
mijn schoonmoeder (waarschijnlijk van dezelfde generatie als de oma van jouw vriend) zegt ook ellekekeer: 'geef je nou nóg borstvoeding!' Verder zegt ze niets, dus waarom elke keer die opmerking. Zal het toch eens vragen kijken wat ze zegt
@iedereen dank jullie wel voor de reacties op mijn schema! ik denk zelf ook dat het echt aan de potjes ligt wou gister weer een potje geven dus met het lepeltje bij zn mond en hij begon te huilen had toevallig nog een potje van 6mnd staan en die heeft hij heerlijk opgegeten en zonder buikpijn gister avond! @ilona veel plezier met paardrijden gaat het goed zo tussen jou en je ex met omgang van ruben?
@mamakaatje ik heb avent flessen en ik ga vanavond de bambix avond pap biscuit proberen en weet niet welke speen ik moet gebruiken maar ik ga eerst speen 3 proberen!
achja die schoonmoeders ook he.... af en toe grrrr. ik ben ook pas begonnen met geven van fruit en groenten toen hij 5mnd was want eerder kon hij er niet tegen kreeg er krampjes door. en wat doen me schoonmoeder die gaat hem stukjes banaan geven zag het aan zn ontlasting! ik had er wa van gezegt zegt ze jaa maar ik gaf mijn zoon al met 3mnd ik zei ja maar das 29 jaar geleden en niet elk kind is het zelfde.... voor de rest kan ik er prima mee opschieten en ze past ook 1,5 dag op maar ik bepaal wat hij wel en niet mag hebben! dus we wachten gewooon nog ffkes met de 8 mnd potjes komt van eigens.
esmay heeft koorts 39,1 ze is beetje suf en hangerig ik dnek zelf dat het de tandjes zijn ze spuugt totaal niet gelukkig