Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay doet dat ook aan haar oortjes trekken haar temp was wel ietsje gezakt maar nog steeds erg hoog dit is al dag 2 met koorts als morgen niet beter is of maandag ochtend dan bel ik meteen even de HA

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    denk je aan oorontsteking?

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Jah heb jij even mazzel, denk dat hier ook het probleem is dat het gewoon te lang is. Moet ik het ook maar eens overwegen om het te kortwieken. :)

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Is wel zielig hoor als het echt ooronsteking is, kan zo zeer doen. :(

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    kheb het zelf vroeg zoveel gehad weet wat het is!

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ppfff verveel me
    zit beetje rond te kijken op de site hier!

zoonlief slaapt en manlief is naar het noorden van het land die is pas over 2 uur thuis ofzo...

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Ik heb het soms nog, gelukkig meestal niet erg. Hier heeft zoonlief drie weken geleden alweer voor de derde keer buisjes gehad. :)

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    de koorts is al gezakt
    hij was net 37,9 nog wel wat hoog !
    hij is ook al verkouden geworden zit allemaal slijm op zn borstje..

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Vind je verhaal wel herkenbaar, ik zit een beetje met hetzelfde bij Senna. Hoeveel cc melk krijgt Noa ongeveer nog binnen op een dag? En begint ze ook te kokhalzen en te spugen als ze de fles aan ziet komen?
    Senna wel, dan heeft ze bijv. 50 cc op en wil ze niet meer, zodra ik dan in de buurt kom bij d'r mondje met de speen begint ze te kokhalzen en vaak ook te spugen.
    Ze lijkt veel liever vaster voedsel te willen, maar ja ze moeten ook vocht krijgen hè... Diksap houdt Senna ook niet zo van, daar drinkt ze maar 10 cc van. Volgens het CB moeten ze minstens 300 cc melk en tussen de 0,5 en 1 l is gemiddeld...
    Ben benieuwd wat het Cb als advies geeft... Succes ermee!

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Hihi... lekker van genieten. Kan hier ook niet wachten tot het eerste tandje doorkomt! Is toch weer een mijlpaal(tje).

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Beterschap voor je mannetje!

En ook voor Esmay!

Is de griep-epidemie onderhand niet al op z'n retour...? Wordt wel tijd, is maar niks al die zieke kindjes.

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Hoe is het verder met iedereen hier? Nog leuke plannen voor vandaag?

Bwtje, ik had toch op jou gereageerd hè, een paar dagen geleden...? Of heb ik het alleen maar gedacht dat ik het zou gaan doen...? Weet het effe niet meer... :(

Claudia, leuk kapsel heb je! Staat je goed! En wat een vrolijke foto van jullie samen!

Bulldog, hoe is het avondpapje biscuit bevallen (dat was jij toch of vergis ik me?)? Ik heb um ook gekocht maar nog niet gebruikt, vind het maar raar dat er alleen water bij moet. Het is ook zo goedkoop, is het dan wel goed...?

Ben met Senna aan het oefenen om ook potjes te eten voor als we in Mexico op vakantie zijn. Vers vindt ze veel lekkerder, dus gaat wel beetje tegen mijn principe in...
    Nu las ik gisteren een weblog van een gezin met 2 kleine kinderen die ook potjes en melk enzo naar Cancun hadden meegenomen en die moesten alles inleveren bij de douane... Pff hoop echt dat ons dat ook overkomt, alles werd zomaar in de vuilnisbak weggegooid...
    Verder ben ik nog steeds aan het wennen aan het zwanger zijn... Vorige week voelde ik me al best emo en moe en sinds vrijdag voel ik me weer gewoon. Dus hopelijk zit het nog goed.

We gaan vanmiddag misschien effe langs schoonouders, als manlief weer beetje opknapt (die is ziek). Verder geen plannen.
    Fijne dag!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee dat eigenlijk niet ze is verder wel normaal aan het spelen alleen zodra de koorts er weer is (savonds) piept ze klein beetje m vanmorgen had ze 38,1 dus het zakt al wel :)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ clau wauw mooi zeg je haar zo en wat een geweldige foto! :D

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn

de avond pap is goed bevallen hij vond hem heerlijk!
    en heeft doorgeslapen tot 8u wat normaal half 7 is
    weet niet of het daar aan ligt maar denk wel dat het beter voed!

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    gelukkig maar
    hopelijk is het snel weer over!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden moet zo met esmay naar het huisartsen post gaat niet goed met der ze d8 dat het mssn nekstijf was (hersenvliesontsteking) maar ikzelf denk van niet maar wachten af maak me iig nu meer zorgen dan voor het telefoontje :cry: :cry: :cry:

18. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    jee flex, hopelijk valt het mee!laat je het even weten als je terug bent?

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0

He wat is dat schrikken zeg, sterkte hoop dat meevalt.

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, sterkte meid! Hoop dat Esmay snel beter is!

Mamakaatje, hoe is het met jou? ALweer wat opgeknapt?

Share This Page