Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden ik ben er weer.

er is niks aan de hand gelukkig de mevrouw aan de telefoon had het mis maar schijnt als kindjes hard huilen bij verschonen ze meteen aan nekkrampen denken maar goed ze weet niet wat esmay heeft of een buikgriepje of de tandjes als ze dinsdag nog niet beter is moeten we terug komen

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    hoi hoi, hoe gaat het hier? Ben zo druk de laatste tijd met de kleine en zoveel andere dingen.

Fle3: Beterschap voor Esmay. Ik hoop dat ze snel de oude is.

Bulldog: jij ook beterschap voor de kleine.

Zonneschijn: ik geef Danny de lepeltjespap biscuit van nestle. Je hoeft er alleen water aan toe te voegen. Hoezo goedkoop? Hij kost twee euro per pak en je doet er echt maar een paar dagen mee. Hier gaan er twee pakken per week op. Hij eet echt een bordjevol en blijft maar smakken naar meer.

mamakaatje: voel je je al beter?

heeft bwtje iets van zich laten horen? heb nog niet alles teruggelezen want er is zoveel geschreven :confused:

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    flex beterschap met je kleine meid

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Claudia: leuk je haar joh :)

Sjoon: gefeliciteerd met het 2e tandje van Chiel ;)

Kleintje: is Frits zijn 3e tandje al aan t doorkomen?

Bulldog: hoe is t met de koorts van je ventje? Hopelijk beter!

Flex: dat was ff schrikken als ze door de telefoon zoiets zeggen. Gelukkig dat alles verder goed was met Esmay, hopelijk knapt ze snel op.

Zonneschijn en Firstbaby: ja gaat gelukkig weer stukken beter met me.
    Vrijdagavond en nacht gespuugd, zaterdag alleen veel pijn in mijn maag, moest het telkens wegpuffen, moest meteen weer denken aan de weeen bij de bevalling :( Nu gaat t wel weer.

Hier een druk dagje, Evy heeft al sinds dinsdag telkens minimaal 4 dunne poepluiers die megazuur stinken. Ze kan zich niet vermaken en slapen wil ze ook overdag steeds niet. Het duurt dan een 1/2 uur voordat ze eindelijk in slaap valt en daarna slaapt ze hooguit een 1/2 uurtje.
    Niet echt fij als je zelf nog niet echt fit bent :(

Morgen een spannende dag om 11.30 moeten we het helmpje ophalen in Tilburg. Gelukkig kan mijn moeder mee, zag er een beetje tegenop om alleen te gaan. Mijn vriend kon geen vrij krijgen.

5. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Ff nog een vraagje mbt Bambix:
    Wij gebruiken de difraxfles.
    Ik heb nu 3 eetlepels op 180 ml water en 6 scheppen voeding gebruikt.
    Door de M speen krijgt ze het niet heen, de 123 speen ook niet, de L speen ging te snel. Ze had haar fles binnen 4 minuten leeg :(

Welke fles en speen gebruiken jullie en welke hoeveelheid Bambix?

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal...noa wil nog steeds dr fles niet...ze begint echt te huilen zowat te krijsen als ze hem ziet en ik hem in haar mond doe...dan slaat ze hem echt weg en schud echt van nee met dr hoofd en begint te gillen en te huilen...als ik haar in dr kinderstoel zet en van de fles pap maak eet ze het zo op...ze krijgt nu 2 flessen per dag (waarvan 1 met pap soms 2 pap) en denk ik zo'n 300-400 cc binnen..
    morgen bel ik het cb en laat ik jullie wel weten wat ze zeggen..
    owja het maakt niet uit of ik de melk uit eenbekertje of tuit geef ze wil het gewoon niet..
    gister had ze weer knalrode wangetjes dus misschien zijn het tandjes...
    @zonneschijn ik hoop voor ons dat het slecht een fase is want wordt er best moedeloos van..
    @ iedereen beterschap met alle kindjes!
    @flex gelukkig is het geen nekkramp hopelijk is ze snel beter!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow ja noa is precies 8 maanden vandaag! over precies 4 maanden alweer 1! jeetje wat gaat het toch hard!

@clau ook gefeliciteer met jinthe dr 8 maandjes!

8. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Linda: wat vervelend zeg, ik hoop voor je dat het een fase is. Wie weet door de tandjes?! Ik zou morgen zeker even bellen naar het cb. Misschien hebben zij een idee wat helpt.... Gelukkig dat Noa wel eet van een lepeltje. Succes!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bedankt! ja ik hoop het ik bel morgen het cb maar ik vrees dat zij er ook weinig aan kunnen doen...ik kan het moeilijk met een trechter naar binnne gieten:p

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    's avonds geef ik 150 cc + 6 en dan ongeveer 5 eetlepelsbambix, dan geef ik het met een lepeltje.
    Heb het ook wel eens 's morgens uit een fles gegeven (2 x) maar dat spuugde ze weer uit. Had er maar 1 eetlepel ingedaan en gebruik een 123-speen.
    Dus eigenlijk kan ik je niet echt helpen... Ik merk wel dat bijna elke speen te klein is, de melk wordt hier nog steeds een beetje ingedikt, maar zo vaak is de speen niet goed. De 123-speen is eignelijk de enige die hier werkt en dan altijd op stand 3.

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Yep en het lijkt een hoektand?! ik weet niet of dat normaal is,...

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Thanx :p jij ook lin met noa :D

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

jeeeeeeeeeeeejjj :whistle:

ja hier nog tandloos :)

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ok dus ik was niet de enige ;)

maar ja denk niet dat ze nog terug komt..en anders met een andere naam eerder denk ik...
    maar dat ziet ZP gelijk aan het ip adres :rolleyes:

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Eva is in de eerste 6 maanden ook eens echt goed ziek geweest koorts en verkouden etc en ging toen ook met dr hoofdje naar dr oortjes opdraaien.
    Dokter zei toen dat dit is omdat ze nog niet bewust kunnen pakken naar de pijn plek..?
    Ik vond dat trekken van het hoofd er heel raar uitzien, dus ben toen ook naar de dokter gegaan!
    Maar nu kunnen ze wel met handje bewust pakken dus kan het inderdaad oorpijn zijn ja!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    kom je de volgende keer ff hier op de koffie/thee :p

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow hahaha ik zie je berichie nu pas :oops:

Blijkbaar hadden we tegelijk gepost dus mijn berichtje staat na die van jou, en deze dus over het hoofd gezien oops!

Ja ik heb msn dus voeg me maar toe :D
    Dan kletsen we daar een keer, is inderdaad wel makkelijker!

Fijn dat het zo snel gelukt is!
    Scheelt toch weer een hoop gedoe zo, en blijkbaar had het moeten zijn zo ;)
    Hier voorlopig nog niet en misschien wel nooit meer, 2 is ook leuk zo :D

Wat een klein dingetje is het, Sem was ook zo maar het gaat erom dat gewicht en lengte goed bij elkaar passen, en dat ze het goed doet!

Maar we moeten de dames sowieso eens naast elkaar weer leggen (als Senna Eva niet weer gaat onder spugen hihihi :) )

Dan kan ze gelijk ff tijgeren leren van Eva, die is vlug geworden :p

En die meeting moeten we ff bekijken of een mini meeting in het Zuiden, voor wie wil..
    En anders een 9 maanden beurs meeting..mijn nichtje weet ook nog niet of ze gaat.
    Dus hou het ff in het midden!
    Maar wil sowieso ff een bakkie bij jou komen doen hoor!
    Kom ik wel langs met de kids in de bakfiets :D

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nou gelukkig maar met ziek zijn kunnen ze zo zielig zijn :(

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ooeeiii schrikken nou hopelijk is dat het niet meid!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow dat wist ik niet?

is dit altijd zo? want mijn nichtje is net bevallen kindje is nu 2 weekjes oud ofzo..maar die vind het absoluut niet leuk als ze verschoond wordt, schreeuwt dan alles bij elkaar..

Ze hoeven maar de broek uit te trekken, en ze begint..
    Ik dacht gewoon dat is een pittig dametje..

Deel Deze Pagina