Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik zou het niet weten :)
    Misschien dat er daarom zoveel is geschreven :) :) :)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Misschien begint zij nu ook? Maar dat is het nadeel van mama zijn je kan niet gewoon ziek zijn meer..
    Nou heel veel succes met het helmpje ben erg benieuwd post je dan een foto? :)
    beterschap allemaal!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

normaal is het een teken dat ze meer bijvoeding willen, maar helemaal geef fles meer lijkt me toch wel het andere uiterste..
    Ben benieuwd wat voor advies je krijgt!

En succes met je pittitge tante!

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo jullie hebben alweer genoeg bij te lezen van mij :D!

Als jullie er genoeg van krijgen zeg het maar, als ik weer weg moet hihihihi

Nou om 17.30 komen er kijkers voor het huis, dus ik ga alles weer een beetje in balans brengen hier..ook wel rotzooi van Sem opruimen :D!

En mijn vriend geeft de rondleiding en dan ga ik ff boodschappies doen en eventueel ff naar de overkant mocht ie nog niet klaar zijn!

Fijne dag allemaal en tot (veel) klets weer ;)

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    succes bwtje met het huis.

Donderdag komt bij ons de makelaar.
    Afgelopen zaterdag allemaal nieuwe kleren van mijn moeder gehad. voor mijn verjaardag.
    Echt hele gaafe kleren.

Linda@ toen ruben dat had kreeg hij tanden. Hij wilden absoluut niet drinken en krijste alles bij elkaar.

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bwtje: succes straks met de kijkers, hoop dat je huis snel verkocht wordt.

Ik zal een dezer dagen een foto maken van Evy met helmpje en hem dan plaatsen. Stom maar ik heb al de hele nacht de zenuwen en ben misselijk en wel tig x al naar de wc geweest van de zenuwen. Beetje een emo-bommetje vandaag :cry: Evy ligt nog ff een half uurtje te slapen, straks haar maar wakker maken, kan ze nog ff een koekje eten en wat drinken voor we vertrekken. Het is een uur rijden voor ons naar Tilburg toe.

De Bambix ging vanmorgen weer veeeeeeeeel te snel naar binnen in de difraxfles met L speen. Misschien toch maar weer eens de 123 speen met de aventfles gaan proberen (als ze die nog wil pakken).

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Helaas werken...

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ben vrij vandaag. Tot 23 maart ben ik altijd vrij op maandag. Dan ben ik dinsdags vrij. Vandaag een beetje poetsen in huis en straks even naar het dorp. De wii fit ophalen en pasfoto's maken voor m'n paspoort.
    Verder houden we 't vandaag heel erg rustig.

9. Blue Bird

zo... ik ga onze kleine prulleke even een fruithapje geven... altijd weer een fijne happening. :D voor moeder en dochter :)

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik weet niet of ik het helemaal volg, maar bedoelen jullie met bambix dat biscuitpapje?
    en mixen jullie dat met opvolgmelk?
    ik heb namelijk gewoon op het pak gevolgt, 160 ml water met 6 eetl bambix erin. gaat hier goed erin, wel met een lepel. en chiel slaapt er de hel nacht goed op, van gister half 8 gegeven, tot vanochtend half 8 dat hij de fles weer wou.

eind van de middag moet ik naar het cb. ben zo enorm benieuwd wat hij nu weegt.... we moeten in ieder geval heel veel sjouwen! hahaha, ik meld het wel als ik het weet. hoef er pas op kwart voor 4 te zijn, dus heb nog de tijd!

mamakaatje, veel succes straks met evy in het zh voor haar helmpje. ben benieuwd naar de foto!

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ooh, de wii fit is echt nergens meer aan te komen he? ik wil hem ook, maar moet m dan wel ergens bestellen denk ik. ga m niet via mp kopen, daar lopen de bedragen al flink boven de winkelprijs op!

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Het is wel vaak uitverkocht ja.
    mijn nichtje heeft hem bij de wehkamp gekocht. het duurde even maar heeft er wel plezier van.

13. Blue Bird

Dat klopt. Ik had ergens een bestelling lopen, maar deze kan eruit gehaald worden. Ik liep afgelopen zaterdag bij toeval de Dixons binnen en daar zeiden ze dat er maandag 2 binnen kwamen. Dus gelijk 1 bestelt. Moest wel aanbetalen, maar dat geeft niks. Vanmiddag kan ik gaan wii fitten. :) oh, wat zal ik een strakke lichaam krijgen :)

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    haah Het is echt heel leuk hoor bianca.
    Ik liep vaak hard. Het staat wel stom maar ik zweete echt heel erg.

15. Blue Bird

nou, ik ben benieuwd. m'n conditie is wel ver te zoeken :)

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    haha bij mij ook!

17. Blue Bird

Ik denk dat ik met een rood hoofd op dat ding ga staan en maar zweten. hahahhahaa

Zo... ik ga maar weer wat in huis doen. De cavia moet ook nog een schone kooi hebben. Ik kom vanmiddag nog wel eventjes kijken. Als ik niet aan het wii fitten ben :)

We zijn trouwens ook verslaafd aan de wii mario kart. da's zo leuk om te doen... Je kan zelfd online spelen met andere verslaafden over de wereld. en dan kan je racen tegen elkaar.

Nou... we spreken elkaar. Toedoels en ik laat nog wel horen hoe het is vergaan met de wii fit...

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    veel plezier.!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

whahaha hier ook 1 die verslaafd is aan mario karten op de wii online battle :D mssn kom ik je wel eens tegen ik heet wilma iig op de wii :D :)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Met esmay gaat het vandaag weer goed alleen nog beetje diaree

Deel Deze Pagina