Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, idd, de mario kart is ook erg leuk online! kunnen jullie ook al met je mii spelen? erg leuk om te doen!

ik was vorige week wel bij de intertoys geweest, maar daar hadden ze al 10(!) mensen op staan die wachten op de wii fit. en aangezien ze maar mondjesmatig binnenkomen heb ik het nog maar even laten zitten...

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

fijn dat het met esmay weer beter gaat flex!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee hoe krijg je dat voor elkaar :D

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ilona, heeft je afspraakje inmiddels alweer een vervolg gehad? (hoezo nieuwsgierig?) haha

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dan moet je ff googlen... je moet dan offline een paar levels halen allemaal goud of zo, en dan kun je vanalles vrijspelen, ook andere karakters, waar de vraagtekens staan enzo, ook nieuwe karts, dat soort dingen allemaal. ik geloof dat ik gegoogled heb op hoe speel ik een mii vrij in mario kart? volgens mij kom je er dan wel!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

oke dankje heb al wel een spook vrijgespeeld heb bijna alle levels goud gewonnen :D naja ga ik zometeen als esmay klaar is met hoteldebotel kijken meteen weer racen haha :)

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Nee nog geen vervolg gehad. Vind het ook niet zo heel erg. Wat leuk die paar keer maar we werken ook samen en dat werkte niet echt.
    veelste veel afgeleid zeg maar. hihi

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha, ja idd!
    ik speel vaak op mijn vriend zijn mii, die heeft al wat meer vrijgespeeld!

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja idd dat is vaak moeilijk hoor je wel!

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bwtje, een 9 maandenbeurs meeting klinkt erg leuk. Hij is er op
    woensdag 18-2
    donderdag 19-2
    vrijdag 20-2
    zaterdag 21-2
    zondag 22-2

Nou kan ik zelf alleen niet op de weekenddagen. Fijn he. Zijn er mensen van plan te gaan?

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oja, en nog wat: als je op (ik geloof) miicharacters. com of zo iets zoekt, dan kun je heel leuke mii's maken.
    bv terminator, of scream, en ook hele leuke, zoals tijgetje, en 1 van alvin and the chipmunks.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi kan ook op het forum schrijven via de wii :)

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

toch nog even reageren over de wii mario kart. Wij spelen onder Bartje of Saartje. En als je op de 150 cc alles goud hebt, dan mag je de mirror cup gaan rijden. Dus alles in spiegelbeeld. Als je alles goud hebt in de 50 & 100 cc, dan krijg je extra wagentjes en personages. Bij de 150 cc kan je ook met je Mii personage gaan racen. Ik vind de 150 cc toch vrij pittig. We doen nu ook mee aan de februari competitie. valt vies tegen.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

saartje haha die heb ik wel eens lang zien komen geloof ik hihi :)

doe je races of ook battles

15. Blue Bird

en nu ga ik echt wat doen. Ik loop nog in een oude joggingbroek rond. Suzanne loopt te mopperen in de box. pff en ik heb nog steeds geen ruk gedaan.

16. Blue Bird

alleen racen

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey flex, kan je pendelen om te weten of vriendlief nog een kleine wil?
    ik wil wel nog een, maar er valt nog niet echt met hem erover te praten! haha

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow mannen

ja wil wel proberen voor je

pb me je naam geboorte datum en geboorte plaats vraag ik het meteen

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja idd, ik heb ook wel eens een saartje gezien.
    wij doen eigenlijk ook alleen maar racen.
    battle doen mijn vriend en zijn broertje alleen met een vcgame op de wii van de mariokart 64

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik battle alleen maar haha ben niet zo goed in racen val elkekeer in gaten enzo :)

Deel Deze Pagina