ik vond het idd de eerste paar keren erg moeilijk, tot ik af en toe bij de eerste 5 zat, dan is het aal een stuk leuker!
pff net de 100 cc geprobeert om de mii vrij te spelen maar dat gaat gewoon niet ik kan gewoon niet racen haha
ook huis te koop? Wij proberen het eerst zelf, tot nu toe gaat het ok, gezien de tijd waarin we nu zitten.. En we hebben ook geen haast!
lijkt mij ook wel leuk ja Alleen wij hebben nog geen wii wel de xbox360 maar dat is meer voor mijn vriend! Maar de overbuurtjes hebben hem, dus kunnen we daar oefenen
@bwtje Ik heb hem een jaar zelf geprobeert te verkopen maar we hebben geen enkele kijker gehad. Ik kan hem niet meer betalen dus moet ik hem wel verkopen.
Ja wij als brabanders ook zeker niet in het weekend ! Maar misschien de vrijdag, ga liever doordeweeks.. En ik weet dat ik die vrijdag vrij ben.. Maar als ik meer weet dan post ik dat hier nog wel!
ja, de wii is een erg gaaf ding. mijn vriend heeft de ps3 grafisch veel beter. maar het spelen is dan ook totaal anders wii is lekker actiever bezig zijn