Hier de link, maar je moet echt even kijk op de site waar je naar toe word verwezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Zo 't word tijd dat ik ook msn neem zie ik, hihi. Maar ik ben groot nieuws vergeten te vertellen zie ik nu. Babet heeft haar tweede tand! Yoohoo! Linksonder is nu ook door. En zonder dat ze er last van had. Mijn schoonmoeder zag hem zaterdag ineens. Nadat ze zo'n last had van die eerste dacht ik het wel te weten als de tweede zou komen. Ze heeft nu echt een heel irritant stemmetje. Ze praat de hele dag, tegen haar handen, speelgoed, de kat, in het niets. Maar echt op zo'n klaagtoontje. En met een hoop gegrom. Alsof ze heel erg zit te poepen . Ik word er echt gek van.
Melania ook al een tijdje maar niet heel de tijd, en melania heeft nu al 4tandjes maar zitten doet ze nogaltijd niet.
Kom vanzelf joh, eerst oefenen in de kinderstoel! Het los zitten kom wel, ze kan trouwens haar hele leven nog zitten! Moaatje: Leuk he dat gegrom vind het hier af en toe net een oud mannetje van80, terwijl het toch echt een meisje is. Stond pas in de winkel stond iemand eccht te kijken van he maak zij dat geluid
Even kort; degene die hier hun msn-adres hebben opgeschreven heb ik toegevoegd (als ik ge-accepteerd wordt...). Het komt van Femke (en m'n achternaam erbij maar die ga ik hier niet noemen), maar dan weten jullie dat ik het ben... Moet nu snel koken en naar Italiaanse les... Misschien tot later, misshcien tot morgen want ben erg moe.
hallo allemaal...noa vanmorgen het cb gebeld en het geeft niet dat ze 2 x per dag pap geeft...is prima zeiden ze...dus ik heb me weer voor niets zorgen gemaakt...ze heeft op dit moment geen zin in dr fles misschien straks weer wel.. @ flex positieve test ! klussen! @iedereen jullie mogen mij ook toevoegen linda_verhage@hotmail.com ik heb ook de wii fit maar ben er pas 2 x opgeweest ofzo..ik vind het niet echt effectief...alleen dat hoelahoepen is wel effectief voor mij ga hem denk ik maar weer vaker gebruiken... ik wilde nog op meerdere dingen reageren maar er is zo veel geschreven....ben t alweer vergeten
hey damesss veel geschreven zegflex wa teen leuke fotovan je dochter b,wtje is er ook weer zag ik doen jullie nu allemaal wiien? ik heb niet een wii hannah heeft boven in allemaal bulten gelukkig heeft ze er niet last van duurt wel lang voor ze er door zijn mijn mokkeltje begint nu echt te brabbellen heel de dag is het dadadada echt leuk hihi heb haar nu ook in de autostoel ze vind het geweldig hannah heeft nu nog maar 1 fles alleen smorgens zit ze al een tijdje op trouwens verder krijgt ze wel pyamapaje en dat soort dus wat de vitamientjes betreft krijgt ze wel voldoende binne ik ga weer ff verder strunen hier doeggieee
hoe plaats jij die foto dan mo? Erg leuke foto trouwens, en hoe is het met je andere dochter? Geen nare littekens van de thee hopelijk....