@ mamakaatje: Spannend hoor, dat helmpje. Voor jullie, maar voor de kleine zeker een hele happening. Moet ze hem vanaf morgen de hele dag op? Hopelijk gaat het snel wennen. @ Ilona: Wat jammer dat het niet zo lukt met de verkoop van het huis. Hebben jij en je exvriend er lang gewoond? En heb je al wat anders op het oog waar je gaat wonen als het verkocht wordt? Ik hoop echt voor dat je het snel mag verkopen.. @ Flex: Zesde ziekte, wel eens van gehoord maar geen idee wat het precies is. Is het besmettelijk? Of hoe heeft Esmay het gekregen? Beterschap voor haar. Over Wii: Hebben wij niet, maar lijkt me wel grappig. Maar wij hebben pas een XboX360 aangeschaft en dat vind ik voorlopig even duur genoeg. Ikzelf speel er niet op hoor, maar manlief is er verslaafd aan. Ik ga wel buikspieroefeningen doen voor mn goede figuurtje, haha.. Maar jullie hadden het allemaal over cc enzo, dus toen ik het even vluchtig doorlas, dacht ik dat jullie het over flesjes hadden... Bij Jayden zijn vandaag zn 3de en 4de tandje doorgekomen. Allebei bovenin. Als hij nu lacht is het echt zo'n leuk gezicht! Echt een lekker bekkie.
Als ze nog even wachten, kunnen ze meteen op verjaardagsvisite komen, haha. Zijn zeker geen goede vrienden van je? Hier ook paar weekjes geleden bij iemand op kraamvisite geweest. je weet niet wat je meemaakt he, zo'n klein prulleke. Kom me echt niet meer voorstellen dat Jayden ook zo klein was. Gefeliciteerd met nummer 800!
coco: Was mijn oude baas, die zie ik nu niet meer zo vaak. mo1978: Echt een schattige gangster hoor! mamakaatje: Wat een lieve foto zeg met haar vinger in haar mong. NOu ik hoop dat ze gauw aan haar helmpje ga wennen. Fl3xgirl: beterschap, maar als ik het goed begrijp ga het alweer de goeie kant op. Iedereen welterusten
We hebben er 4 jaar gewoond. Heb me nu al ene jaar ingeschreven bij de woonstichting en heb onderzocht of ik urgentie krijg. dit is gelukkig het geval. Zondra mijn huis verkocht is krijg ik urgentie en zal ik een huur woning krijgen. bij ons mag je gelukkig zelf reageren op woningen dus zal geen woning krijgen die ik niet wil. @flex sterkte meid. en wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen
Hey meiden wat een leuke foto's weer gezien! flex, hopen dat esmay weer gauw beter is! mamakaatje: succes met opbouwen voor de helm te dragen! mo: wat snel al de je meisje nu nog maar 1 fles drinkt, of niet? bij mij hebben ze er gister niks over gezegt bij het cb, ik zit nog op 4 flessen waarvan de laaste met pap is. zo er is er weer 1 wakker, dus ff een flesje klaar maken
Ik zit ook nog op drie flessen hoor. Ik heb op msn trouwens een groep gemaakt. daar kunnen we tegelijk met z'n alle lullen. Ook heb je dan een windows live site. en kunnen foto's delen. en agenda's ik heb er al een paar uitgenodigd.
goeiemorgen kwebbelkousen moest even 9 pagina`s bij lezen! @flex beterschap voor je meisje @iedereen hier ook een wii en een wii fit speel er alleen weinig op maar wil na de carnaval weer gaan lijnen en dan ook gaan wii fitte! @bwtje hoe zijn de kijkers afgelopen? ben nou al weer vergeten wat iedereen heb geschreven pfff ga weer ff een stukje terug lezen!
@mama kaatje leuke foto`s van je meisje! @mo roken ? ben je weer begonnen of ben je niet gestopt geweest?
ik had zaterdag en zondag ook maar 2 flessen maar gister weer 3 omdat ik moest werken dusmoet ik er vroeg uit en weg! er kan er hier rtoch ineens een paar geluiden maken jeetje mina..
@ bulldog: Leuk he, al die geluiden. Maar soms ook irritant. Wij hadden hier gisteren visite en zaten dus te praten. Maar meneertje lag op de grond en ging steeds harder brabbelen, op een gegeven moment lag ie gewoon te schreeuwen/roepen en konden wij elkaar niet meer verstaan...
Ik ga even lekker samen douchen met Jayden. En daarna lekker z'n nieuwe kleertjes aan. Hij heeft gisteren een hoop nieuwe kleertjes van oma gekregen, leuk.
hallo allemaal...nou noa heeft vanmorgen een flesje gedronken..had 160 + 4 scheppen gemaakt ik dacht probeer dit wel...en ze dronk het bijna helemaal op... wat een leuke foto's allemaal zeg!@mo ik heb dat pakje van hello kitty ook! ik heb alleen het idee dat ik het te klein heb gekocht echt zonde...heb 74 gekocht maar de pijpjes kruipen steeds omhoog... @bwtje hoe is het idd met de kijkers afgelopen?
goeiemorgen ik was wel gestopt de hele zwangerschap hoor bijna bij mijn andere 2 dochters ook niet gerookt ja heel in het begin nog wel maar toen ik wist dat ik zwanger was gelijk gestopt maar rook nu weer ja ja 1 fles is heel snel maar ja ze wil nie meer ga het ook niet opdwingen volgens cb niet erg en ze groeit verder goed dus het zal wel goed zitten ga wat doen hier druk druk ist bij jullie ook van dat lekkere weer
zonde dan eigenlijk he dat je dan weer begint! ik was ook me hele zwangerschap gestopt tot 8weken na de bevalling. af en toe denk ik grrrr wa ben ik toch lomp he hahaha..
hier is het op het moment wel droog, maar net regende het. niet dat het er hier heel licht uit ziet, denk dat we zo wel weer een bui krijgen...
hier ook geen wii wil er wel een! Jeetje 1 fles nog maar..daar moet dit vreetbeertje niets van weten! die hangt er wel een paar keer per dag aan, merk wel dat het minder wordt dat wel.. hier ook een brabbelaar, wawawawa dus ik natuurlijk MAMA! beetje oefenen hihi soms zegt ze ook EVA maar ja natuurlijk niet bewust maar wel schattig om te horen btw lief gangstertje heb je hihi