dat is fijn geregeld zeg! nou hopelijk kun je snel iets anders zoeken voor jullie saampjes wel zo leuk he!
sorry hihi nou de kijkers kwamen wel serieus over! hij maakte ook foto's want die wilde hij nog meer..spannend dus! maar ze laten nog weten via de mail of ze wel of geen interesse hebben..
haha ja ik merk ook dat Eva veel meer volume heeft dan dr zus! Soms aan de telefoon niet te doen met dr "geschreeuw" hihi vind het wel grappig!
ik hoop dat het straks droog is.. Sem moet op de foto bij school! Nou ja onder de kap van de bakfiets dan maar, dan blijft ze ook droog en dr haar ook in de plooi
morge meiden iemand vroeg of de zesde ziekte besmettelijk was? nou antwoord is ja heel erg. maar het is niet te voorkomen de besmetting vindt 14 dagen voor ze ziek worden plaats. @ hier esmay heeft gisteren heledag gehuilt. En we gingen na een avond mariokarten om 12 uur naar bed net toen werdt mevrouw wakker en wilde niet slapen alleen maar krijzen leek wel of ze pijn had heb haar een kinderparasitemol gegeven en haar op me armen in slaap gewiegt zodra ik haar weg wilde leggen begon ze weer hard te huilen. Ik ben gewoon weggelopen en ging afw88 wat ze ging doen gelukkig viel ze in 2 min in slaap. was vannacht 4 uur even wakker geweest maar viel weer in slaap toen hoorde ik haar half 9 weer heb haar eten gegeven en heb haar terug gelegd en we hebben nog tot 11 uur kunnen slapen
Jeetje wat een uitslaperd. Ruben is her standaard om 7.00 uur wakker. Kan hem wel terug leggen dan slaapt hij tot 9.00 uur soms is hij zelfs eerder wakker. Wel licht ruben om 18.30 al op bed.
Hallo allemaal, Nou, ik heb de wii fit gehaald. Wel lachen. M'n conditie is echt ver te zoeken. Ik ging joggen, nou... ik had toch een rode kop. Mijn vriendje moest wel enorm lachen en zei, dat het er niet uit zag. Hij wilde ook mee doen, maar heeft een beetje last van z'n rug. Iets te hard met Suzanne gespeeld... Het is wel leuk. Ik heb een doel gesteld dat ik in 2 maanden 10 kg kwijt zou moeten raken. Nou, laten we dat maar eens gaan doen... Met Suzanne is het allemaal heel erg goed. Ik wil donderdag gaan beginnen met brood. Iemand tips of adviezen?
@flex hopelijk is esmay snel weer de oude! @ bwtje ik hoop dat de kijkers geinteresseerd zijn! @ mineke idd lekker vlot ik zou echt zoiets hebben van laat maar...mijn vriend zijn neef moet ook nog steeds komen...telkens zeggen ze van we moeten nog n x afspreken om langs te komen...ik doe er geen moeite voor ze hebben ook geeneens een felicitatiekaart voor de geboorte gestuurd... @bianca eerst zou ik met korstjes beginnen en als ze dat al krijgt kan je gewoon een boterham met de korsten eraf geven met bijvoorbeeld smeerkaas of smeerworst...bij noa moet ik het in hele kleine stukjes snijden anders wil ze het niet.. succes!
ja hoor...ze kauwen met hun kaakjes en sabbelen het helemaal fijn..noa heeft 1 tand pas en daar kan ze in principe ook nog geen brood mee eten maar ze kauwt echt goed...en ze sabbelt af en toe slikt ze te snel door en dan moet ze een beetje kokhalzen maar ze stikt er niet in ofzo is een natuurlijk reflex.. je kan brood ook in een beetje melk soppen...
hier ook tandloos en eet al een hele boterham weg, vaak met boter nu soms met smeerkaas of kaas stroop etc ofzo rustig aan opbouwen.. Maar pas op met smeerworst oid want het zijn wel orgaanproducten en kun je beter nog een tijdje mee wachten Hier eet ze trouwens ook gewoon zo fruit en groente zonder die tandjes.. Het is net wat je kind wil en prettig vind.. Succes met de boterham, de eerste keren kun je gewoon zonder beleg doen en daarna een keertje boter en uiteindelijk beleg
@ BW'tje en linda221; bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal 't donderdag gaan proberen. Ik zit nu op m'n werk; dus vandaar dat ik 't pas donderdag zal doen. Morgen moet ik nog werken.
en trouwens... pakken jullie een hele boterham of een halve. En doen jullie dat met of zonder korst? Wat een boel vragen he? Maar ik ben ook onzeker over het eten en ik weet niet of ik 't allemaal goed doe.
Ik doe meestal een halve en zonder korstjes. Ik snij blokjes net iets kleiner al een dobbelsteen. Hier heeft ze het liefst droog brood, beleg blijft steeds plakken en dan komt alles er weer uit. Als je merk dat ze meer honger heeft kan je altijd nog een halve geven. Maar hier in het begin at ze eerst een derde van een halve, dus drie keer niks. Maar nu eet ze al ruim een halve vaak dus komt vanzelf.
Ha jah heb nog meer mensen die nog moeten komen, maar zit er ook eerlijk gezegd niet meer op te wachten.
hihi je kan altijd beginnen met een half boterhammetje... Hier probeerde wij de eerste keer een boterham uit en madam at gelijk heel dat ding op Maar nu smeer ik 1 boterham en geef dr alvast 1 lange korst in dr hand, want anders duurt het te lang voor madam he En daarna de rest in stukjes en soms nog een korst... Dus al met al stop ik er gewoon alles in, maar als je langzaam opbouwt merk je vanzelf wat ze eet!
Hier ook echt rotweer. Vanochtend was het bijna droog, dus ik vol goede moed aan de wandel naar mijn vader (half uurtje), zoals elke dinsdag. Ben redelijk droog overgekomen gelukkig. Maar eenmaal daar ging het harder regenen, en zelfs natte sneeuw... en toen ik net naar huis wilde hebben we dus iets gedaan wat niet mag... mijn vader heeft me gebracht megt de auto. Ik met Jayden achterin de auto zonde MC. @ bwtje: Hoe vaak 'hangt Eva er nog aan'? Om maar met jouw woorden te spreken, haha... Hier heb ik overdag meestal nog 3 á 4 borstvoedingen. Ontbijt, 's middags na de boterham soms een klein slokje, om een uur of 4, 's avonds pap en dan soms 's nachts nog een of 2 keer. Het wordt hier ook wel minder, maar heb nog steeds het idee dat het best veel is, zeker in vergelijking met de FV-kindjes. @ Bianca: Leuk dat je de Wii hebt. En succes met afvallen. Maar 10 kilo in zo'n korte tijd is erg veel hoor, niet te snel gaan, want dan ga je straks yoyo-en.
ow ja en je moet het sowieso als bijvoeding allemaal zien, de rest halen ze wel uit de melk die ze krijgen Vanaf 1 jaar eten ze vrijwel alles van de pot mee! Nou had me dus mooi vergist schoolfoto is volgende week JOEPIE! Gelukkig dus thuisblijven met dit weer Helemaal niet erg..Sem alsnog op bed gelegd.. En als ze straks wakker is gaan we dr eerste barbie pop kopen haha want ze is nu al 1 week droog tijdens het middagslaapje, want overdag was ze dit al alleen 's middags ging die luier nog aan! Dus madam is helemaal in dr nopjes want ze mag let op een roze jawel barbiepop hihi Ben erg benieuwd wat ze gaat uitkiezen straks