xxxxx1974, Mijn meissie valt in slaap en vanuit het niets begint ze dan te spugen, Dat gillen als ze weer wakker wordt herken ik wel. En ja, ik zou rustig moeten blijven, maar ik vind het zo moeilijk dat ik niet altijd aanvoel wat ze wil. Ik wil het gewoon allemaal meteen kunnen aanvoelen, en dat is helaas niet zo. Ach, we zijn mekaar nog aan het leren kennen denk ik maar. Vandaag is wel een lekker dagje, want ze houd zich rustig. Dus we slaan ons er wel doorheen. Bwtje, klinkt naar. Zeker met melk en haar huidje. Klein beetje spugen na het voeden en het is al gebeurt. Ik hoop idd dat het Eva bespaard blijft. 'T is trouwens wel een mooi meidje hoor! Bij mij heeft ze ook nog maat 50, maar is ook nog geen 2 weken oud. Bulldog, dan heb je idd een hoop meer van die troep in je lijf gehad. Ik had de ruggeprik maar 3 kwartier in. Ik denk ook eigenlijk niet dat mijn gebrek aan eetlust daar vandaan komt. Mijn dochter heeft trouwens ook een witte tong. Ik dacht dat dit van de melk kwam. Hoe kom ik er achter of het spruw is? Essie, leuke foto van papa en dochter! Firstbaby, wat een droppie. Wat zwemmen ze nog in die maxi cosie he. Ik heb trouwens eindelijk wat geleerd. Komt ze: 3 daagjes jong, mijn kleine grote trots.
Leuke foto's! wat een droppie Eva kan ook zo kijken vind dat zo lachen! en inderdaad ze zwemmen in de cosi's nog ja hihi! qua melk bedoel ik natuurlijk wel koemelk hihi en zover ik weet heb ik dit niet LOL Maar het kan wel dat door spugen en wat ik eet haar huid hierop reageert maar dat weet ik dus niet.. Wij kregen als tip melk in een badje doen bij Sem dat zou goed zijn voor dr eczeem nou toen kwamen we er duidelijk achter dat dit dus niet zo was haha echt sneu ze kwam als een kreeftje eruit een witte tong komt ook door de melk daarom is het zo moeilijk om erachter te komen..maar als je het kan weghalen van de tong is het geen spruw blijft het zitten wel! Maar vaak hebben de baby's en of jij er ook last van, je besmet elkaar zeg maar.. Zorg ervoor dat je met een gaasje bijvoorbeeld en afgekoeld gekookt water regelmatig het tongetje schoonmaakt, zo voorkom je ook spruw! Maar als ze veel spugen is dit natuurlijk niet makkelijk want dan blijf je poetsen hahaha!
@moaatje als je het niet meer van der tong afkrijg en als er bultjes bij zitten. wat een leuke foto`s @firstbaby wat is ie klein!
Ik hoop voor je van niet, haha. Maar moedermelk kan toch ook verzuren? Of denk ik nu met een kronkel? Want als ze zichzelf weer eens onderspuugt ben ik zo bang dat er restjes blijven in de plooitjes van haar nek. Maar dat is dan een smetplek en geen allergie natuurlijk. Hmm, laat mij maar even, geloof toch echt dat dit die kronkel is die spreekt . Hoe doe je dat trouwens met een gaasje? Baby in een houtgreep en mondje open houden? Want dametje hier begint te draaien en te krijsen als ik het probeer. Heerlijk he, die gapende koppies. Bulldog, dank je
haha ik zie het helemaal voor me.. ja kan dr vasthouden maar ook neerleggen dan heb jij je handen vrij.. Wikkel het gaasje om je pink heen doop het in het water en ga met je pink door het mondje heen met een draaiende beweging.. en natuurlijk 1 x met 1 gaasje voor de hygiene succes hoor wel hoe het ging !
Bulldog, ik ben op dezelfde dag als jij bevallen maar dan om 15:00 in de middag. Het geboortegewicht van Daniel was 2400 gram. Inmiddels is hij 3300, dus hij groeit goed. Moaatje en bwtje: Leuke fotos hoor! Ja ze zwemmen inderdaad nog in hun maxi cosi. Haha zoo lief en onschuldig zien ze eruit.
AAAHWWW wat een lieve moppies zeg @ bwtje thnx voor de tip ga het eens proberen! Ik heb uitslag van me urine onderzoek binnen heb dus een blaasontsteking ben benieuwd wat voor een kuur ik nu weer krijg pffff....