Hier de link, Sem 1 jaar feestje met de taart erbij... Het was een hele uitdaging want ja ik was nog maar net begonnen! http://www.mijnalbum.nl/Album=N6HQKMD6 hihi Nou hier eeentje naar bed brengen En dan bammetje eten met de ander tot straks!
Wow, heb jij er je hobby van gemaakt? Echt geweldig zeg. Ik moet zeggen dat ik hele lekkere cakes kan bakken, whahah, maar dat kan echt niet tippen aan de taarten van jou. Hoe doe je dat?!
hihi ik was net begonnen ja, taarten van marsepein..etc.. Plaatjes namaken en kleien maar Maar de taart die Sem had toen ze 3 werd, kan ik ook niet aan tippen hoor! Als dames straks naar school gaan wil ik het wel weer oppikken, vond het erg leuk! Zo damete ligt erin, oven staat aan, lekker broodjes bakken! Smakelijk allemaal.. Misschien nog tot straks moet vanavond weer werken dus anders tot morgen
zo het is wel te merken dat bwtje er weer is haha ineens heel wat bij te lezen Meid wat een geweldige foto's zeg
@ bwtje: Ik zit meteen even te googelen. Ben van plan om ook eens zo'n taart te maken, haha. Misschien heb ik wel verborgen talenten.
Ik ga even afsluiten. Heb besloten om lekker de keuken te gaan soppen. Tot vanmiddag meiden. Doeidoei!
Dan geef ik je gelijk de site waarmee je aan de slag kan! http://www.deleukstetaarten.nl Ik kocht daar al mijn spulletjes, en deed ideetjes op ed..en voor hulp ook erg handig! Nou ben erg benieuwd naar je bak kunsten! Hier 2 dametjes weer te bed leggen zo, hebben zojuist met oma allemaal een bammetje op dus nu weer ff rust! Tot morgen allemaal
jeetje bwtje wat een mooie taarten. ziet er echt heel goed uit. Ik heb lekker weekend. Donderdag ga ik weer langs bij die collega. een filmpje kijken.
ilona: Gezellig zeg, veel plezier! bwtje: Wauw die taarten geweldig zeg, te mooi om op te eten zeg! Poeh weet niet of ik dat kan hoor!
mooie foto's! en jaloersmakende taarten... Frits vind ik ook altijd andersom in bed.... Hij is ook een liefhebber van op zijn buik slapen.. Mooi helmpje met die hartjes! Leuk Ilona!
wauw bwtje! wat een mooie taarten maak jij! waar koop je dat marcepijn enzo dan...want dat vouw je geloof ik dan om een cake vorm ofzo? ik ga eens op di site kijken...misschien kan ik voor noa dr verjaardag ook wel zelf een taart maken anders bestel ik er 1 sem lijkt idd veel op jou zeg voor zover ik kan zien...leuke foto's van je meisie! @mamakaatje goede verjaardagcadeau tips!