@ bwtje: Bedankt voor de link. Ik ga eens een keertje op die site rondsnuffelen, en wie weet... ga ik ooit wel eens een taart bakken. @ Ilona: Leuk dat je weer hebt afgesproken met die collega. Veel plezier morgenavond! Lag bij jullie ook de hele middag de site eruit? Ik kon er steeds niet op vandaag.
Nou, ik zie dat jullie gewoon berichtjes hebben gepost vanmiddag. Ik kon rond die tijd niet op ZP, raar hoor.
wat een leuke foto's bwtje! en ook van die taarten! ik heb even de site opgeslagen onder favorieten, en ik denk dat ik misschien ook wel eens zo'n taart ga proberen te maken! erg crea, en erg leuk! zo ga nu slapen.... net druk geweest bah bah
Ik kon ook niet op zwp hier is een links voor de mensen die het leuk vind om mee te msnen http://cid-0009fa4f62e63b5c.groups.live ... =298102870 Je moet er wel de nieuwe versie van msn hebben.
Dat was bij ook het geval. Ik dacht laat ik op m'n werk eventjes kijken, maar nee hoor. Ik kon er niet op. Ik ga zo met Suzanne naar de dokter. Even een soort eindcontrole m.b.t. haar hoofdje. Het is nog wel plat, maar niet zo plat als eerst en ze hoeft geen helmpje. de dokter wil er even naar kijken.
Hallo allemaal, Hoe gaat het hier? Ik kom er echt niet aan toe om hier dagelijks te komen. Heb het zooo druk. Bianca: succes bij de dokter! Hoe gaat het met de zwangere Moaatje en Zonneschijn?
Ellen: Ik haal Danny rond 16:00 op van het kdv. En dan zijn we binnen 10 min. al thuis en zit hij aan de borst. De eerste twee dagen stonden mijn borsten op knappen als ik hem kwam ophalen, omdat ik gestopt ben met kolven. Maar de afgelopen twee dagen voel het echt mee. Hij drinkt nu echt maar 3 keer. Hij is dol op fruit.. en groente daar eet hij bijna 300 gram van. Vind het best veel haha. Maar hij is geen flinkerd. BWTJE: Dank je voor je reactie. Jij brengt weer even leven in de brouwerij haha. Leuke foto's van Eva. Wat is ze gegroeid zeg. Ik kan me haar baby fotootjes nog herinneren.
Wij treffen hem ook zo aan! Echt een komisch gezicht, met name als hij mij dan ziet. Dan krijgt hij zo een grote lach op zijn gezicht. Van kijk mij eens..haha. Eergister hoorde ik hem in de nacht kreunen en even later weer wat. Dus ik denk ik ga toch maar even kijken. Kom ik zijn kamer inlopen ligt ie op zijn buik en met zijn hoofdje omhoog onderzoekend om zich heen aan het kijken. Stouterd. Heb hem gelijk weer ingestopt en daarna is hij in slaap gevallen.
@ Sjoon: Ook van plan om taarten te gaan bakken? Ik heb de site ook opgeslagen, hopelijk ga ik er eens aan beginnen. Ik ben wel vaker wat van plan maar dan komt het er steeds niet van. @ Ilona: Ik heb wel msn maar niet de nieuwe dus ik ga me niet aanmelden. @ Bianca: Succes bij de dokter. Hopelijk zegt ie dat alles goed is. En vandaag ging je beginnen met brood toch? Laat je weten hoe het gaat?
bij ons slaapt hij altijd al op zn buik maar hij ligt nooit omgedraait ! heeft er iemand nog leuke ideee voor een babyshower me schoonzus is zwanger en gaan trouwen in mei dus we willen voor haar vrijgezellefeest eerst een babyshower doen!
He wat leuk zeg een babayshower. En gefeliciteerd voor je schonnzus. Ik ken eigenlijk alleen maar babyshowers van films, nog nooit zelf eentje gehad/georganiseerd dus ik kan je niet aan ideetjes helpen.
dank je wel valt neit mee voor een zwangere om een vrijgezellefeest te organiseren maar we zijn er grotendeels uit heb net al op goolge gezocht staan op zich wel leuke dingen op! zoals verschillende potjes groente kopen en dan laten proeven en dan moet ze raden wat het is ..
das het leukste wat er is ben blij dat ik als eerste van de vriendengroep getrouwd ben kunnen ze me niet meer terug pakken haha
Ik ga even douchen samen met mn ventje. We zitten allebei nog in ons slaapkloffie... Daarna even boodschapjes doen en dan kom ik hier vanmiddag weer kletsen.
Haha, ik zit ook nog steeds te wachten tot mn vriendinnen gaan trouwen, maar dat zit er volgens mij voorlopig nog niet in. Maar dan kan ik ook wat leuke dingen gaan verzinnen. Ga nu echt douchen. Doei!
douchese ! ik ga straks even op de koffie bij me schoonzus gelijk even babykamer bekijken hihi.. als ik dat allemaal zo zie dan begint het toch weer te kriebelen..