Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    iedereen bedankt voor de complimentjes :oops: op die site staan ook echt mooie creaties hoor!
    Dat kan ik ook nog niet ;)
    Ik heb ook de Wendy daar groot zien, worden die heeft haar eigen bedrijfje er nu van gemaakt!
    Die maakt echt mega mooie taarten gewoon!

Het bestellen deed ik altijd op de site..maar soms heb je ook bakker winkeltjes maar dat is goed zoeken.

Pas op hoor want het werkt heeeeel verslavend :D

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik kon er ook ff niet op gister hoor!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    fijn dat dat niet hoeft!
    En was je al met brood begonnen?

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dat is fijn zo ja! Dat scheelt je weer kolven :p

Ze groeien inderdaad erg snel he, en als je dan op kraamvisite gaat pff dan zijn ze gelijk zo mega!
    Baby echt af..En al helemaal als die tandjes er straks bijkomen, dan zien ze er ineens ZO wijs uit!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier wel...maar dus nu ook regelmatig dat ze gelijk op dr zij gaat liggen en daarna op dr rug..
    en dan moppert ze..als ze weer op dr buik ligt dan is het goed..maar dan gaat ze van alles pakken!
    Sterker nog ik hoor dr nu weer boven haha!

Ik weet niet of je het ondertussen al zelf hebt gevonden maar hier nog een link : http://www.allesvooreenfeest.nl/organis ... howers.php

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    \:D/

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hhmm wij moeten nog en hebben idd genoeg uitgehaald
    Zullen maar een klein feestje houden dan hihi :)

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ik ga mijn dametje halen ze begint te mopperen!

misschien nog tot klets doeeeeggg!

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd het ziet er erg leuk uit! dus de moeite om het te proberen naar mijn idee zeker waard!
    misschien kan bwtje een workshop maken hiervoor? haha

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Danny heeft al 2 ondertandjes. Op 22 jan. kreeg hij de eerste en op 26 jan. de tweede. Hij heeft mij afgelopen zaterdag voor het eerst gebeten. Ik schreeuwde het uit van de pijn. Schrok er zo van en Danny ook. Hij begon gelijk keihard te huilen. Zoo zielig. Ik heb hem toen weer aangelegd en toen ging het gelukkig weer goed.

Heeft Eva al tandjes? Mocht je dat al hebben gezegd sorry maar ik lees niet alles terug, omdat ik daar soms echt geen tijd voor heb!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden even een vraag

esmay eet al 2 weken haar brood niet op ze wil er niks meer van weten wat moet ik nu doen heb alles al geprobeert ging altijd goed totdat ze ziek werdt en nu wil ze het niet meer wat moet ik doen?

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ iedereen die 't vroeg m.b.t. van de boterham. Ze heeft een halve boterham op. geweldig om te zien. Ik gaf haar een stukje brood en ze at het gewoon op. Ik heb er een klein beetje smeerkaas opgedaan en een klein stukje waar geen smeerkaas opzat. En ze heeft nog melk gedronken erbij ook.

Ik ben trouwens ook nog bij de dokter geweest. Ze hoeft geen helmpje. Of heb ik dit al ergens vermeld... Ik weet het echt niet meer. Maar goed, ze vond dat er best wel verbetering in zat. het was nog wel plat, maar niet zoveel meer als eerst. Suzanne ligt toch vaker op haar buik, dus dat is ook al weer een voordeel.

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Dat had ik dus met de groentehap. Nu eet ze 't dus wel. Als wij aan tafel zitten te eten; dan zetten wij haar bij aan tafel in de kinderstoel en dan eet ze 't wel. Misschien moet je dat eens gaan proberen.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ook al geprobeert maar ze wil het niet. spuugt er doodleuk weer uitheb al smeerkaas leverpastij boeter appelstroop allemala al geprobeertr ze wil het gewoon niet eten :(

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

misschien komt het wel weer, ik zou gewoon even iedere keer proberen.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja mssn wel idd haha

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Ja, je had het al gezegd dat ze geen helpmje hoeft. :D Maar toch fijn dat de dokter het er ook goed uit vond zien.

@ Flex: Hier ook nog niet een echte boterham-fan. Jayden vindt het wel leuk om mee te kliederen en in z'n mond te stoppen maar vaak wordt het een hele kwijlverzameling in zn mondje die hij er na een tijdje weer uitspuugt, errug leuk om te zien en op te ruimen, maar niet heus. Hij krijgt altijd maar een kwart of minder van een boterham zonder korstjes binnen, dus niet veel.
    Maar raar dat Esmay nu geen brood meer wil, terwijl ze het wel altijd gegeten heeft... Maar ik zou je er niet al te druk over maken. Brood is nog steeds maar bijvoeding, en het komt vanzelf wel weer.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx meiden voor de reacties ben wat geruster nu :)

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Misschien gewoon droge stukjes, ga hier het beste. Succes ermee. ;)

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pfff.. ik heb echt een nergens-zin-in-dag. Ben niet achter mn laptop weg te krijgen.

Deel Deze Pagina