Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier nog zo 1, ben al ijverig naar school wezen lopen (pak meestal de auto) heb ik toch nog wat beweging. :oops:

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kheb ook nergens fut voor

ben de laatste dagen wel zo verschrikkelijk moe lig bijna iedere avond om 9u in bed!
    slaap ook hartstikke vast... :(

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ff een kort berichtje met negatief en positief nieuws...

Negatief: voel me hondsberoerd, hou niets binnen en heb de hele dag met koorts in bed gelegen. Wel gezellig saampies...
    Positief: Raúl heeft al 2 nachten doorgeslapen van 18.30 tot 7 uur! Hij wist zeker dat ik ziek zou worden en heeft me gespaard ;)

ik lees een andere keer alles bij, er wordt wel heel veel gebept nu BWtje terug is :D

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    He meiden ik ga vanavond met mijn vader naar spion van oranje heb er echt zin in.

mijn afspraak gaat niet door er is storing op het werk. ik moest ook bijna komen werken. heb het gelukkig kunnen afwijzen. dus hij moet overwerken. volgende keer dan maar weer.

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wat fijn dat je hebt kunnen doorslapen. Het schilt toch wel erg als je een goede nachtrust hebt.

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ben ook begonnen met droog brood.
    nu vind hij alles lekker wat er op zit.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Misschien ook een aankomend griepje of iets? Maar je zal het wel nodig hebben dus ga maar lekker vroeg naar bed. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.

@ Ellen: Pff... ik weet hoe je je voelt, heb het 2 weken geleden ook gehad en je bent echt niks waard om dat moment. Gelukkig heeft het bij mij maar 2 dagen geduurd en ik hoop dat het ook bij jou zo snel over is. Heel veel beterschap!

@ Ilona: Jammer dat je afspraakje niet doorgaat. Volgende keer beter dan maar he. En naar de film met je vader is ook leuk toch? (Ik zie het meteen voor me dat ik met mijn vader zou gaan... die krijg ik echt voor geen goud mee naar de bios, hahaha....)

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    veel plezier ilona!

@ ellen hopelijk houd hij dat doorslapen nu vast;)
    @bulldog hopleijk voel je je snel weer wat fitter! beterschap! ik heb de laatste tijd ook nergens puf voor en dan met name het huishouden:D

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Erg is dat he, dat heb ik ook wel eens, dat ik dagen achter elkaar nergens zin in heb. En dan denk ik; Morgen ga ik dit en dit en dat doen, maar dan heb ik er de volgende dag weer geen zin in.
    Er zijn gelukkig ook dagen dat ik barst van de energie en opeens het halve huis aan het soppen ben.

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Eindelijk weer ff tijd gehad om alles te lezen, was wel veel zeg :)
    Maar nu ben ik alweer veel vergeten wat er allemaal door wie geschreven is :oops: .

Voor de ziekes beterschap! Hoop dat al die griepgolven nu heel snel eens gaan verdwijnen hoor. We zijn geloof allemaal wel een x aan de beurt geweest :(

Bwtje: wat een leuke foto's en weet je ook die site van die houten loopauto? Ziet er erg grappig uit.

En van al die lekkere taarten die voorbij zijn gekomen krijg ik gelijk trek :)

Mbt brood eten: misschien weer eerst met droog brood beginnen of het brood in de melk dopen?

Met het helmpje van Evy gaat het best aardig. Vandaag heeft ze hem eerst vanmorgen 4 uurtjes opgehad en vanm uit mijn werk vanaf half vier tot zeven uur.
    Morgen wil ik hem zoveel mogelijk opzetten en dan gaan we het ook 's nachts proberen.
    Ze heeft wel wat meer aandacht en afleiding nodig, dus gelijk een goeie smoes om morgen niet de hele dag bezig te zijn met schoonmaken, maar lekker even naar de stadt te gaan :)

We hebben trouwens net de autostoel erin gezet, morgen mag ze er voor t eerst in.

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hoe is het trouwens met de huizenverkopen?

Ilona: jammer dat je afspraakje niet doorging, maar hoop dat de film net zo gezellig was!

12. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bianca: wat fijn dat alles goed was met Suzanne d'r hoofdje en jullie geen helmpje hoeven aan te meten.

PS hoe kan ik me aanmelden bij msn? Is toch dat messenger via je hotmail? :oops:

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Gaat goed, al voel ik me helemaal niet zwanger... Dus twijfel wel of he goed zit. Aanstaande woensdag (met 6w 1d) hebben we een echo. Als we dan een kloppend hartje zien dan geloof ik het pas.
    Ook moeten we die dag op controle bij de kinderarts voor Senna.

En hoe is het met jou? Druk met leuke dingen of veel werk?

Verder weer erg veel geschreven her, kan het niet helemaal bijhouden hoor! Heb deze week na m'n werk elke avond iets afgesproken, gelukkig gaat het etentje vanavond niet door...

Het eten van Senna gaat wat minder... ze drinkt nog maar 230 cc per dag en gisteren wilde ze ook geen groentehap (was met vis en uit een potje, stonk ook wel erg... :( ).

Ellen, beterschap!

Flex, hoe is het met Esmay? Alweer beetje minder vlekjes?

Verder weet ik even niet op wie te reageren... sorry... Tot later!

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Linda, hoe is het met Noa, drintk ze alweer beetje beter? Of blijft ze het goed doen met pap?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmaytje is weer vlek vrij :D

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ iedereen: Hoeveel groente/fruit eten jullie kleintjes zo ongeveer op een dag? Jayden eet hier 's ochtends meestal één stuk fruit helemaal op. Vooral banaan, z'n favoriet is binnen no-time binnen. Maar 's avonds met de groentehap eet hij veel minder. Ik schat zo'n 50-100 gram, soms zelfs minder.
    Het is niet zo dat hij z'n groente niet lust ofzo. Ik denk meer dat het tijdstip niet zo uitkomt voor hem. Meestal krijgt hij rond een uur of 4 's middags de borst en dan eten we om half 6 warm. Zou dit te kort op elkaar zijn voor hem en dat hij gewoon geen honger heeft? Ik weet niet hoe ik het anders moet doen...

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Het is vandaag trouwens vrijdag de 13de. Nog mensen die dat eng vinden?

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zonneschijn: Heb je echt het idee dat er iets niet goed zit?
    Ik had dat met Jayden ook heel erg in het begin. Ik voelde me niet zwanger, was niet misselijk. Pas na de eerste echo kon ik het echt geloven. En toen werd ik ook opeens heeel ziek en misselijk, maar ik was toch blij dat ik 'bewijs' had.
    Hopelijk maak je je druk om niks en zien jullie woensdag gewoon een heel mooi kloppend hartje.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Fijn dat Esmay weer helemaal de oude is. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd allemaal.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, ik ben weer lekker in mn eentje aan het kletsen.
    Ik ga Jayden aankleden. We gaan lekker even een stukje wandelen en boodschapjes doen.
    Ben vanmiddag weer even terug.

Deel Deze Pagina