Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hahaha hier zat hij van de week met zn handen in het water :)
    hij heeft het nog niet naar zn mond gedaan gelukkig..
    ik heb hier een hond die der brokken niet gelijk op eet!

werkse en een fijn weekend!

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hier wordt wat gerold en poging tot vooruit te komen maar ze zet zich alleen maar af en gaat achteruit hihi en boos dat ze dan wordt omdat ze niet bij d'r speelgoed kan komen.

Iemand vroeg hoeveel groente en fruit er gegeten wordt....
    Evy eet 100 tot 150 gr fruit en de warme hap is tussen de 175 en 200 gr (alles vers). Maar wij hebben geloof ik wel een vreetzakje hoor ;)

O ja ik heb eindelijk wat gehoord mbt mijn sollicitatie voor de peuterspeelzaal..... ik mag woensdag op gesprek komen, spannend hoor!
    Ik wil het wel heeeeeeel graag, maar geen idee hoe mijn kansen zijn en of ik voldoende uren kan krijgen.

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    hi hi!

ff checken of mijn avatar het doet

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    hij is leuk :) :) !

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook loskruipend wild hahaha en idd het wordt heel leeg ineens hier binnen ...

Hier ook een Ajax familie...Al is het nu een beetje deprimerend...

Eten gaat hier gelukkig nog steeds goed, alleen de fles is hier alleen s'avonds nog welkom, voor de rest wilt hij hem echt niet...
    Dus is het nu zo:

8.30 bambix (210 cc melk)
    10.30 Fruit
    13.00 bambix (210 cc melk)
    15.00 rijstewafel oid en water uit een beker
    17.00 groente/vlees/rijst of aardapp. + toetje
    19.30 fles ( maak 180 cc maar drinkt meestal 100 cc)

Hij eet zijn melk dus alleen met de bambix... Nou ja liever dat dan niet dus dan doen we het maar zo!

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hier wordt nog niet gekropen of getijgerd, wel een kontje dat de lucht in gaat en verwoede pogingen, maar nog zonder succes.

Aan fruit eet Senna een halve banaan en kwart appel of peer. Groente/vlees enzo ongeveer 80 gram. Maar ja, ze gaat hierdoor wel d'r flessen laten staan...

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Doe je de bambix uit een fles of van een lepel/bordje?

Wordt wel een leuk voetbalweekend.. !

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik voel wel dat Moaatje ons aan het verlaten is hahahaa ze zal wel veel bij de okt 2009 aan het kletsen zijn!

Soms vragen mensen wel eens: "En komt er een 2de?" en dan antwoorden we meestal met ja zal wel leuk zijn als er nog een tweede bij mag komen, maar over een jaar of 2... Maar nu jullie allemaal er zo weer mee bezig zijn , begint het te kriebelen ahaha.. Potdikkeme, nog ff wachten hoor.. Wil eerst trouwen volgend jaar!

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bambix uit zijn eigen schaaltje met lepel... Hij weet het precies, begint die heerlijk te dansen in zijn stoel hahaha

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja zondag ... Mannetje is nu al nerveus hahahaha

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik lees mee bij okt. 2009 maar het is daar zo druk... vind het hier al lastig om te volgen soms. Ik ga pas wat actiever daar zijn als ik weet dat het goed zit. Zie Moaatje ook niet zoveel daar hoor geloof ik...

Hebben jullie al een datum? Trouwen is wel leuker als je ook een paar borrels/wijntjes mag inderdaad... ;)

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Speelt Ajax thuis of uit? Eerlijk gezegd hoop ik dat Feyenoord wint, hoop heeeel stiekum nog op een kampioenschap van PSV... ;)

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga in bed liggen, ben moe. Fijne avond nog!
    Tot morgen of zondag!

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Welterusten!

Ajax thuis.... Hoop toch echt dat we winnen hahaha!

Ik wil graag op de 23 ste trouwen en niet midden zomer en graag op een vrijdag (voor het feestje..)
    Dus nu ben ik op 23 april gekomen, dus dat lijkt me wel wat... Alleen het weer he, wat wordt het?!You never know ...

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEE! Ik ben er nog :D . Had vanmorgen ook nog gepost ;) !
    Jullie zijn nog niet van me af hoor.
    Heb alleen soms niet zo veel te zeggen. De ontwikkeling van Babet lijkt een beetje stil te staan. Ze doet niet veel meer dan een maand terug, en ik loop ook niet echt tegen vragen aan. Wil best posten, maar moet wel wat te melden hebben.
    Heb ik nu ook. We hadden een nichtje van vriend gevraagd op te passen vanavond. Ik was drie uurtjes weg, nog geen 5 minuten afstand van huis. Nou slaapt ze altijd door, en ik kom net thuis, zit ze met een heel hard huilend meisje op de bank :( . Werd helemaal verdrietig. Heb mijn jas midden in de woonkamer gesmeten om te gaan troosten.

Fl3x, ben benieuwd hoor, naar de 28ste.

Zonneschijn, op 6 maart heb ik mijn echo. Spannend hoor, woensdag. Ik duim voor je.

Ik hoop zo dat ajax niet wint zondag. Dan heb ik echt een heel chaggie vriendje hier.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    goeiemorgen allemaal!

@zonneschijn noa drinkt nu smorgens wel melk uit r flesje...gelukkig...smiddags en 'savonds wil ze nog niet...als ze haar broodje smiddags niet eet geef ik haar smiddags pap en anders alleen savonds..

van de week zat ik een broodje met r te eten keek ze zo naar mijn beker halfvolle melk...dus ik een slokje gegeven...nou dat vond ze wel heel lekker...en begon te piepen dat ze meer wou...dit mogen ze toch pas vanaf een jaar?

@bwtje leuk filmpje! noa dit doet ook al echt schattig hea?!

@ flex fijn dat esmay weer de oude is en wat knap dat ze de hele kamer al rondschuift! noa wordt ook steeds bewegelijker maar de hele woonkamer rond doet ze nog niet:p

@ moaatje dat had ik met noa ook maar opeens meestal na een sprongetje (als ze wat hangerig/huilerig etc zijn ) kunnen ze ineens heel veel...noa begint nu te schuiven.. t hele boxkleed rond..ze kan een beetje zitten en ze kan nu een beetje staan (paar seconden dan zakt ze door dr knietjes) maar het zijn allemaal dingen die ze 2 weken geleden nog niet kon..

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Jawel Ajax moet wel winnen. hahah.

Morgen ga ik met mijn ouders en mijn zusje en broertje naar het pannekoeken huis. vind het zo leuk.
    Hier gaat het lekker met ruben.

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wijzijn afgelopen jaar op 10 april getrouwd, was toen best mooi weer. Maar je weet het inderdaad niet, de week ervoor vroor het nog en het jaar ervoor was het al 28 graden....
    Maar hij staat nu wel vast die datum? Leuk vooruitzicht hoor!
    En hoe ga je het doen? Groots met alles erop en eraan? En al een jurk uitgezocht?

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Vind het erg herkenbaar wat betretf stilstand in de ontwikkeling. Heb ook het idee dat Senna al een aantal weken niet veranderd. Ze heeft nog geen tandjes, zit nog niet en kruipt of tijgert ook niet... an niet wachten tot het wel komt..!
    Wanneer is er weer een sprongetje eigenlijk?

Wel sneu zeg, dat Babet zo verdrietig was terwijl jullie weg waren... Je hoopt tch dat juist de 1e keer het heeel goed gaat. Zou ze het aanvoelen?
    Hier alleen nog maar ouders op laten passen. Hoe zit bij anderen? laten jullie al "jonge meisjes" oppassen of alleen nog echt hele goede bekenden?

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Grappig van de "echte melk". Ik dacht ook vanaf 1 jaar inderdaad. Maar ja, dat duurt eigenlijk al niet meer zo heel lang. Iedere keer als ik naar m'n banner kijk denk ik, "het roze poppetje zit al bijna helemaal rechts...".

Deel Deze Pagina