@ Ilona: Jummie, pannenkoeken. Krijg meteen trek... @ mamakaatje: leuk zeg dat je bent uitgenodigd voor een gesprek. Veel succes woensdag! @ Kleintje: Ja, avatar is gelukt. Hij is leuk! Hier hetzelfde hoor wat betreft een tweede. Ik ehb aktijd gezegd: Als de eerste een jaar of 2 is gaan we er weer voor, maar nu krijg ik ook een beetje kriebels als ik weer die verhalen lees... @ Moaatje: Nee, niet weg gaan hier hoor, daar ben je veel te gezellig voor. Zielig hoor dat Babet zo van streek was. Heb je enig idee waardoor dat kwam dat ze wakker werd? En begrijpelijk hoor dat je zo je jas op de grond smeet. Het is ook niet om aan te zien als je eigen kindje zoveel verdriet heeft. @ Zonneschijn: Wij hebben tot nu toe alleen mijn schoonouders op laten passen, en daar is hij ook al eens blijven slapen. Mijn vader heeft ook wel eens 'opgepast' maar toen sliep hij en ging ik even snel de deur uit voor een boodschapje. Moet er nog niet aan denken dat iemand zonder babyervaring op gaat passen. En over de 'echte' melk. Je hoort inderdaad overal dat het pas vanaf één jaar mag. Maar ik geef het al regelmatig. Soms lukt het me niet om voldoende af te kolven voor de laatste papvoeding en dan geven we de pap 's avonds met biologische volle koemelk. Over voetbal: Vind ik zelf niet interessant. Maar morgen moet ik werken dus dan zet ik het grote scherm aan. Is altijd wel gezellig. Een hoop mensen voor Ajax en een hoop voor Feyenoord, maar nooit geouwehoer of iets. Hopelijk komen er een hoop mensen op af.
Ik hoop op een mooie dag, mag best koud zijn maar dan zo'n strak blauwe lucht en mooi zonnetje hahaha Maar we moeten nog gaan beslissen waar we willen trouwen en je kan maar een jaar in ondertrouw , dus moeten daar nog even mee wachten enn ennn ennnnnn ik wordt nog officieel gevraagd met verlovingsring... alleen dat is een verrassing! Het was niet vandaag in ieder geval.... Alleen de familie waar we echt mee omgaan plus vrienden, dus niet echt super groot maar gezellig hahaha en nee nog geen jurk! Heb wel iets in gedachte hoe ik het ongeveer wil hebben...Maar ja daar moeten we dan langzaam aan maar eens naar gaan kijken
Ja ruben gaat mee. Misschien dat ik wel wat aan hem geef. Is net zo leuk toch. het vriendinnetje van mijn zusje en broertje gaan ook mee. dus lekker met de famelie. heb er wel zin in.
ik kom weer ff kijken... het gaat iets beter maar voel me zo slap als een vaakdoek M'n man had ook buikgriep maar gelukkig heeft ie wel boodschappen en de was e.d. voor me gedaan, lief he... Ben nu wel 3 kilo afgevallen in 3 dagen en er zat al nie veel aan Voetbal, mijn familie is voor Ajax en schoonfam + man voor Feijenoord. Thuis mag ik het A-woord niet noemen BWtje: voedt je nog steeds op verzoek, 3 voedingen is wel weinig niet? Wanneer ging je bij Sem over naar 2x (avond en ochtend) voeding pas na een jaar of eerder? Nou, ga ff wat proberen wat te eten.... fijn weekend
xxxx1974: Beterschap bij jullie, goed eten anders blijf er niks van je over. Ilona: Wat een leuke uitstapjes heb jij allemaal zeg, begin mezelf echt een huismus te vinden. Iedereen welterusten
goeiemorgen @ellen beterschap! @ilona hoe was het bij het pannekoekenhuis? @kleintje leuke avatar! @zonneschijn niet slecht van psv tegen de koploper! hier heb nac eingelijk weer eens gewonnen na 6 nedelagen! iedereen fijne zondag nog..
goeiemorgen allemaal.. volgens mij krijgt noa weer een tandje...ze heeft knalrooie wangen vannacht 39 graden koorts.. en ze heeft al een paar dunne zure luiers gehad terwijl het normaal echt een drolletje is ik voel alleen nog geen puntje ofzo.. ook is ze nu weer erg aan het hoesten en dan komt er slijm los waar ze weer van gaat kokhalzen...waardoor ze weer dr eten dr uit gooit...vanmorgen dr hele fles door het hoesten dr uit gegooit en toen ze in bed lag kwam in bed dr hele fruithap eruit door het gehoest...het zat over haar hele gezicht...kon gelijk met r onder de douche en alles verschonen....vind t zo zielig... @xxx1974 beterschap! @ilona hoe was het in het pannekoekenhuis heeft ruben nog n stukje gehad? @kleintje leuk trouwen! ga je dit jaar of volgend jaar? april is de laatste paar jaren geloof ik wel lekker hoor...alleen om de een of andere reden is het met koninginnedag altijd slecht.. begin mei is trouwens echt de laatste jaren onwijs mooi weer geweest dus misschien is dat ook n optie!
net nog dr halve fruithapje gegevn (ze had vanmorgen maar de helft op) weer hoesten, weer alles eruit... ik heb het idee dat ze nog niks binnen heeft gehouden van vandaag...ze had net weer zowat 39 graden koorts heb dr maar even een zetpil gegeven en ze ligt nu weer te slapen...misschien dat ik haar beter wat pap kan geven als ze wakker wordt misschien houd ze dat wel binnen..
Nac vind ik ook een leuke club, die gun ik ook wel een hoge plek... Had gisteren toch nog op een 3-2 overwinning gehoopt. Eerste helft was psv zoooo slecht, 2e helft ging veel beter. Maar 2-2 is wel de meest verdiende uitslag voor allebei... Alleen die scheids... pfff... rare beslissingen nam die...
Och wat sneu voor Noa... misschien heeft ze buikgriep of heb je echt het idee dat het door het hoesten komt? Buikgriep heerst wel heel erg, ken veel mensen die er last van hebben. En iets lichts verteerbaar (water of sterk aangelengde melk), blijft dat wel binnen? Hoop dat het snel beter gaat. Beterschap!
Nee volgend jaar, maar ik wil graag op de 23ste vandaar... Klinkt niet best zo'n ziek meisje! Beterschap! Ilona veel plezier! Wij zijn gisteravond een avondje uit geweest... Ben letterlijk kapot! Hahaha maar was wel gezellig! Kon ook iets meer wijntjes drinken dan ik had verwacht, hihi Maar ja is zo vroeg dan als die begint te brabbelen , maar hij lacht altijd zo heerlijk dat ik er met alle plezier mijn bedje voor uit ga ( en omdat papa gewoon niet wakker wilde worden hahahaha). Zitten nu op de bank voetbal te kijken, ajax-fey, hoop dat ajax wint is onze dag weer goed! Alhoewel mannetje nu beetje misselijk is hahaha...ohohoh wat een stappers zijn we ; Rampzalig hahahaa
kleintje ik ben op 24 maart getrouwd..een stralende dag met een temp van rond de 20 graden..mensen kwamen zonder jas naar het gemeentehuis! EEn collega van mij is 24 sept getrouwd..regen en kou..je weet het dus nooit