Vevelend he die tanden, hier ook al een paar dagen hangerig. Dacht zal nog eens kijken want er kwam een hoektand boven door! Zit er beneden een derde tand naast en boven komt haar hoektand goed door en haar middelste twee ook maar gelijk. Nou snap ik dat ze een beetje uit haar hum is, zou ik dan ook zijn. ilona: Wat knap zeg al een pannekoek eten zeg! Staat echt groot.
@ kleintje: Wij zijn 2 jaar geleden ook in april getrouwd. Het was toen heel erg lekker weer. Veel plezier en succes met de voorbereidingen. Dat vond ik allemaal al heel leuk en spannend om te doen. @ Ellen: Hier red ik het ook nog niet met 3 voedingen hoor. Overdag zijn het er meestal 4, en dan soms 's nachts ook nog. Jammer voor je dat je nog steeds niet helemaal opgeknapt bent. Beterschap! @ Ilona: Wow, wat een geweldige foto zeg van Ruben en zn pannenkoek. Hij heeft echt genoten he..?
Ja inderdaad ik wilde een spiraaltje tzt na de BV en als die niet meer werkt..is de bedenktijd om..en gaat bij mijn vriend de knoop erin ! Maar ja...misschien is de keus nu al gemaakt ja.. Mocht ik voor carnaval nog niet ongesteld zijn..dan doe ik toch ff een testje just in case! (ik heb al mijn testen ovulatie en zwangerschap, aan nichtje gegeven maar die komt vandaag...misschien kan ik dr nog ff smsen...) Maar ik wil best nog wel naar een zw. les maar niet meer naar die van haar of yoga nee nee!
Hier ook carnavallen! Zaterdag heb ik eerst een gewoon feestje, daarna eventueel nog op stap... Zondag kinder carnaval maar even kijken waar ivm Eva, die van vorig jaar was ideaal maar helaas afgebrand En ik wil niet in herrie staan! En verder zien we wel! Ik ben ook alleen de maandag vrij dus ja
awww dat zul je net zien he dat is hier op de een of andere manier ook zo! 1 Maart gaan wij weer een poging wagen..zijn dan 6 jaar samen, en vorig jaar door drukte vergeten dat we 5 jr samen waren haha dus neem ik vriendlief als verrassing mee!
oeeehh wat leuk en heb je iets van valentijn gehad dit jaar? hihi Maar leuk dat je iemand ontmoet hebt, wat vind hij van Ruben?
Heeel veel succes! Ik zou zoiets ook ooit nog wel willen, maar ja ik kies nu voor avonden en weekenden zodat ik thuis er ben voor de kids.. Beetje krom als ik dan bij kinderen ga werken en eerst mijn eigen moet wegbrengen Dus voolopig blijf ik nog even in de avondzorg..
Toen ik op bezoek was zag ik dat ajax 2-0 voor stond dus ik neem aan dat ajax gewonnen heeft... Speelt PSV nu dan niet meer? Want als die tegen Ajax moeten, dan winnen ze geheid! Ik hoorde ook dat er weer flinke relletjes waren om de wedstrijd..
Ajax heeft gewonnen ja. Volgens mij moeten psv en ajax nog tegen mekaar. En ja dan denk ik zelf dat psv gaat winnen. Hij heeft Ruben nog niet in het echt gezien. Al vind hij het niet erg dat ik al mama ben. en hij heeft hij wel veel foto's gezien. en praat ik natuurlijk rond uit over hem.
ja altijd op verzoek, maar als ik overdag werk..dan merk ik dat ze overdag aan 3/4 voedingen genoeg heeft..maar ze komt ook nog 's nachts he ! Maar ook met kolven merk ik dat ze minder drinkt, kolf nu veel minder.. Of zij heeft de rest al Volgens mij was het vanaf 1 jaar dat ik op die avond/ochtend voeding zat..Dat weet ik niet meer precies...Sem was sowieso niet zo'n hongerlap als Eva nu is!
Eva heeft afgelopen weekend na de boterham en een borstje...alles eruit gegooid in 1 x..ik onder vriend onder haha Zo kun je goed zien dat ze toch aardig wat boterham weg werkt.. Verder nergens last van! Geen verhoging en later op de dag ook gewoon nog gegeten zonder eruit te gooien... Ik hoop ook dat het in Mei weer mooi weer is, wij gaan dan een weekje naar Zeeland en vorig jaar was het toen 30 graden! 8)
awww wat schattig owww op een bord dat is bij Eva dus echt niet veilig die smijt dat gelijk eraf hahaha Tot nu toe krijgt ze eten zonder bord hahaha
Ruben krijgt ook niet altijd een bord. Leg meestal stukjes voor hem neer. Maar voor de foto is dit wel erg leuk
ja begrijpelijk! Verstandig om ook mee te wachten totdat het echt serieus is wel zo duidelijk ook voor Ruben! PSV wint vrijwel altijd van Ajax dus komt goed!