hey meiden even nog snel een berichtje van deze kant! chiel net naar het zh gebracht, eerst langs de huisartsen post geweest, die wilde graag dat een ka er even naar keek. hij heeft buikgriep, en zit tegen uitdroging aan. aangezien hij niet ors uit een flesje wilde drinken, krijgt hij het via een sonde. dus hij is nu daar een nachtje, misschien langer, ligt eraan hoe hij het doet. we wonen 3 min van het zh af, dus daar niet blijven slapen. de keus was wel moeilijk, maar we zaten ook even met vervoer enzo. bah niks aan dit. hoop dat ik zo meteen een beetje kan slapen
Sjoon: jeetje, uitdrogen gaat wel snel bij zo'n kleintje, beterschap en sterkte BWtje: gecondoleerd! Wat een geroddel dames.... Dacht dat de meeste blij waren dat Vladi hier weg was, en nu gaat het alleenmaar over haar... Zo krijgt ze altijd de aandacht die ze blijkbaar zo erg nodig heeft Vandaag weer werken, ben gelukkig weer opgeknapt. Heb alleen heeeeeelemaal geeeeeen zin Het is helemaal niet leuk meer op kantoor. Bianca: gaat het op jouw werk alweer beter? Firstbaby: hoe'st met Danny? Coco: jij werkt toch ook s'nachts, of komt jij gewoon laat thuis? Hoe doe jij het dan met de nachtvoedingen? Mannetje slaapt 's middags bijna niet meer, hoogstend 3 kwartier maar gisteren op het KDV helemaal niet. Hij is dat zo hieper dat ie s'nachts ook K** slaapt. Hij wilt dan wel drinken maar na een paar slokjes valt ie weer in slaap... Ik was net zo lekker uitgerust Nou fijne dag allemaal!
@bwtje gecondoleerd! trouwens leuke site hier zou hij 1.88 worden! @linda sterkte met noa! @sjoon jeetje das schrikkken beterschap voor hem! jeetje wat een gezeik over vladi zeg..
@sjoon jeetje joh hopelijk knapt hij snel op...wel hij helemaal niets eten/ drinken? noa wil geen pap en geen melk...fruit gaat er wel in en roosvicee of water ook maar ze hoest zo erg dat door de melk en pap het slijm bevorderd wordt dat ze moet kokhalzen en alles er weer uit gooit...als ze morgen nog steeds weinig heeft gegeten ga ik even naar de huisarts...ik heb alle hoestdranken al geprobeerd en niet schijnt te helpen: fluimucil, thijmsiroop, tussikind, bisolvon iemand nog tips? tja ellen je heb wel gelijk we moeten het gewoon helemaal niet meer over vlademira hebben ze wil aandacht en dat krijgt ze idd nu...stom.. @ellen fijn dat je weer opgeknapt ben maar wel balen dat raul niet zo wil slapen overdag en snachts...hier is het ook bar en boos.. overdag slaapt ze nu wel goed maar snachs om het kwartier-half uur wakker..
hier kan je alleen op maandag laten wegen...das wel balen want dan werk ik...ik ben nu ook wel benieuwd wat noa weegt aangezien ze al 2 dagen zowat niks heeft gegeten...
ik kan bij het buro waar ik zelf altijd ga ook alleen op maandag en dan werk ik ook! maar op dinsdag is het weeguurtje in een andere wijk en daar mag je dan ook gewoon heen alleen een nadeel is dat dat echt een kinderwijk is dus het is daar altijd stik druk! ik hou in een babyboek bij de lengte en gewichten en ik moet pas weer 10maart na het cb en anders heb ik de lengte en gewicht niet van 8mnd!
@ Sjoon: Zo, dat is schrikken zeg. Waat erg zeg voor Chiel. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? En hoe is het nu met hem? Heel veel sterkte en beterschap. @ Ellen: Ik werk vaak 's avonds. Als ik donderdagavond werk ben ik ongeveer om 1 uur 's nachts thuis. Als ik vrijdag en zaterdag werk, ben ik rond een uur of 3 thuis. Als het dan nodig is, doet mijn man de nachtvoedingen. Ik heb ook kleine flesjes bv in de vriezer staan. Maar meestal ontspringt mijn man de dans, want als Jayden nog komt, is het meestal om half 4/4 uur. @ bulldog: En? Hoeveel woog hij?
Idd Ellen ..laat Michelle maar lekker haar gang gaan met haar wonderkind (eren) Nu schrijft zij hier dit forum niet meer vol met die onzin..zorgen anderen hier dat het forum nog steeds gaat over die onzin... Mij interesseert die bullshit niks. Sjoon heel veel sterkte, wil hij zelf alweer een beetje drinken?! Bulldog..ja ik heb dat met Luuk, die wordt met 9 maand niet gewogen.. Nou ja ga er niet apart voor heen, moet ook werken vlgs mij... Bw-tje wat een prachtige taarten maak jij! Respect! En leuk dat je er weer bent en natuurlijk gecondoleerd! Liefs!
Tja, ik was zomaar nieuwschierig, hihi. Zo ik ben me toch verkouden. Kan al 3 dagen amper door mijn neus ademen en dat is echt zwaar irritant. 's Nachts doe ik ook niks anders dan mn neus snuiten en ophalen, echt ranzig. Hopelijk ben ik er snel van af. Het mag dan van mij ook meteen lente worden. Word nu echt een beetje gek van al die winterkwaaltjes en verlang echt naar het zonnetje. Gisteren een beetje 'onenigheid' gehad met mijn man. Ik had dus voor onze trouwdag in april een nachtje weg geregeld. We gaan een nachtje naar de Efteling, in een speciale suite, toegang tot het park, daar 's avonds eten, slapen, ontbijten. (we zijn daar na ons trouwen ook geweest in de bruidssuite dus vandaar dat ik er weer naartoe wil) Alles in het geheim geregeld. Moest mijn man gisteren een mailtje sturen en dat deed hij voor het gemak even met mijn hotmail, ziet hij precies die reserveringsmail er weer tussen staan van de efteling.... weg verrassing. Ik baal er een beetje van dat hij het nu weet. Toen zei hij ook nog doodleuk: "Dan zeg je het af en dan regel je een andere verrassing". Wat zijn mannen toch makkelijk he...
ach, we houden vol. Het is nog steeds roeien met de riemen die we hebben. in maart is hij 2 weken met vakantie; dus eventjes rust.... vakantie voor ons....
ik wil nog 1x reageren m.b.t. vladimera en dan houd ik er mee op... Ze zegt in haar blog: zover ze konden zien, is er het er maar 1. Maar het kan ook zijn dat ze achter elkaar liggen. Halllllooooo... hoe kan dat nou... ze kunnen heel duidelijk zien of 't er 1 zijn of 2. Bij ons in de familie komen ook veel 2-lingen voor en bij ons hebben ze ook gecheckt of 't er 1 of 2 waren. Omdat het vruchtzakje nog heel klein is, kunnen ze best wel zien of het een 1-ling wordt of een 2-ling. Wat een gezeik.... en haar buikfoto... volgens mij gewoon gewoon van haar vorige zwangerschap, want met 6 weken heb je echt geen buikje hoor. of je het een gigantische buik en die wil je vol trots zien. Maar goed... dit zijn de laatste woorden die ik er aan besteed. Ik stop er mee.....
Hallo meiden, @ sjoon wat vervelend zeg,ik hoop dat hij snel weer gaat drinken Heel veel sterkte! @coco wat jammer van je verassing zeg! @ bwtje gecondoleerd!Vind het heel leuk dat je terug bent @ lin,ik hoop dat het snel beter gaat met noa,valt ook niet mee.geef haar maar een dikke knuffel! Hier gaat het redelijk,ik zelf heb een keelontsteking en zit aan de staaltabletten,heb nog niet het idee dat het werkt Voor de keelontsteking krijg ik niks moet vanzelf overgaan,heb wel een hele schore stem Met jinthe gaat alles super! Ze heeft nu 2 ondertandjes! Rolt heel de kamer door en lust echt alles qua eten! lekker hongerwolfje heb ik hier,maar ben er wel heel blij mee dat ze zo goed eet!
hey meiden daar ben ik nog weer even snel. vanochtend heel snel boodschappen gedaan, en hup naar het zh toe, heb net de boodschappen in geruimd. kon mooi in de auto blijven staan. chiel heeft het aardig gedaan vannacht, hoeft geen ors meer, toen ik hem vanochtend de fles gaf kwam die weer helemaal eruit, dus moeten ze nog even overleggen of hij wel of niet nog een nachtje moet blijven daar. maar dat doen ze rond een uur of 3 pas. de fles van 1 uur ging er goed in, en bleef er ook in. ook had hij weer een flinke plasluier gehad gelukkig. ik was er net snel even tussen uit geglipt toen chiel na zijn flesje was gaan slapen. als bob dadelijk thuis is rond een uur of 4 dan gaan we er direct weer heen. en dan horen we of chiel mee naar huis mag. ik heb in ieder geval het kdv en mijn werk vast afgebeld, we komen morgen niet. ik blijf lekker thuis met mijn mannetje (of in het zh) bedankt voor al jullie lieve reacties! en bwtje: nog gecondoleerd, was het helemaal vergeten!
voor mij ook nog 1 ding over vladi, in haar blog. 'het kindje ziet er in ieder geval gezond uit'. hoe kun je aan een "frummeldingetje" van amper 7 weken zien dat het er gezond uit ziet?
@sjoon fijn dat ie goed gedronken had hopelijk mag tie drek mee naar huis! ben weesten wegen manneke weegt nu 9100gr en is 73cm is flink gegroeit schrok er allemaal van hihi..