zo, ook al zo lekker flink! chiel is ook 73 cm en woog vorige week 9660 gister in het zh woog hij 9550 natuurlijk mede door de diarree en spugen, en niks drinken.
@ Bianca: Succes op je werk en geniet ervan als je straks 2 weken 'rust' hebt. Ik zou er niet aan moeten denken om het niet naar mijn zin te hebben op mn werk, echt verschrikkelijk. @ Linda: Ja, pfff, mannen... @ Claudia: Ook al ziek? Het lijtk wel of we elkaar allemaal digitaal aansteken. Ook voor jou heel veel beterschap en een dikke knuffel. @ Sjoon: Fijn dat het met Chiel weer wat beter gaat. Ik hoop echt voor je dat hij vanmiddag lekker met jullie mee naar huis mag. Begrijpelijk dat je morgen thuisblijft. Laat kleine Chiel maar lekker bij mama zijn, daar wordt hij het snelst weer beter van. Dikke knuffel voor jullie.
@ bulldog: Zo, die is lekker gegroeid zeg. kleine mannetje was hier vorige maand pas 67 cm. Nu moet ik pas in maart weer naar het CB.
Jeetje Joni dat is schrikken, beterschap met Chiel! Bwtje Gecondoleerd.... Tegenover de dames die zo gepikeerd reageren over het feit dat we even onze frustraties laten blijken over de platonische leugenaar Michelle, mogen we? Ze heeft alles en iedereen bedonderd en ze gaat rustig verder... Oke niet onze zaak, maar ja moest er even iets over kwijt! Bij deze is het klaar, dus rustig maar!
ik ben toch nog net bij de huisarts geweest omdat ik toch wel ongerust was...hij heeft noa nagekeken maar kon niets vinden volgens hem is het waarschijnlijk een buikgriepje wel eten blijven aanbieden en vooral drinken maar als ze niet wil dan niet... ze was niet uitgedroogd ofzo want ze heeft nog plasluiers, huilt nog met tranen en dr mond is nog goed vochtig dus nog maar even aankijken... @claudia dank je lekker zeg dat het zo goed gaat met jinthe en dat ze alles lust...ik hoop dat noa ook snel weer alles gaat eten...dikke knuf terug! @coco hiihih ja af en toe kan je ze achter het behang plakken...grrr stond ik net bij de hand textiel met 2 setjes bij de kassa wil ik gaan betalen heeft mijn vriend zijn pinpas uit mijn portemonnee gehaald zonder iets te zeggen...ik had nl zijn pinpas in me portemonnee omdat ik geen geld meer op me rekening had staan...kon ik het weer terug hangen en stond dus voor aap..
Zo stond ik laatst bij de kassa van de Hema. Mevrouw voor me met een kindje en een mandje vol prul. Moest afrekenen, doet portemonnee open en komt er achter dat alle pasjes weg zijn. Zoontjelief gebruikte de portemonnee van mama wel vaker als speelgoed. Mevrouw kon dus ook met een rood hoofd en zonder aankopen de winkel weer verlaten.
@coco o dat lijkt me ook erg zeg! haha noa pakt nu als ik het niet door heb me telefoon...ik kan hem niet meer ongestoord op de bank laten liggen...niet dat ze er mee belt ofzo haha maar dan stopt ze hem gelijk in dr mond en dat vind ik niet zo fris...maar idd als ze straks in je tas zitten te vroeten en ineens je portemonnee te pakken hebben... en bankje gaan spelen ofzo hahaha @flex en claudia beterschap!
@sjoon hoest nu met chiel? mag hij mee naar huis? ik hoop het voor jullie...beterschap voor m in ieder geval!
wel al rustig hier de hele dag zeg....wordt weinig gekletst...je kan wel merken dat de meeste op maandag vrij zijn/.. en maar weinig op dinsdag..:smile:
Jeetje zeg, wat is er toch veel geschreven de laatste 2 dagen.... Heb wel beetje meegelezen maar schrijven heb ik echt geen tijd voor gehad... Sjoon, wat rot voor Chiel. Ik hoop dat hij nu weer lekker bij jullie thuis is en snel helemaal opknapt! Flex en Claudia, ook veel beterschap! Er heerst echt een grote buikgriep-golf! Ken zo veel mensen die het hebben... Overgeven vind ik altijd één van de ergste dingen... Hmm wilde nog veel meer reageren nu even, maar ben zoveel alweer vergeten... of dat ik niet meer precies weet wie wat geschreven heeft... Morgen heb ik m'n eerste echo en 's middags moeten we naar de kinderarts. Best spannend... Linda, gelukkig dat Noa niet aan het uitdrogen is, hoop dat ze snel weer de oude is! Hier ook een meisje dat als ze de kans krijgt mobiele telefoons opeet... Effe een vraagje; denken jullie dat het kwaad kan om Bambix ONTBIJTpap 's avonds te geven...? Beetje domme vraag misschien, maar ik blijf het me maar afvragen... Die biscuitpap wordt hier niet zo lekker gevonden...
Bwtje, dus wie weet ben je nu al wel zwanger... Enne ik begrijp dat je echt twijfelt of jullie een derde kindje zouden willen... Leuk hoor! Veel sterkte donderdag..!
chiel blijft nog een nachtje in het zh, maar gaat de goede kant op! bedankt voor jullie lieve reacties. ik zoek mijn bedje op, want ik heb wel slecht geslapen afgelopen nacht! heb voor morgen ook mijn werk maar afgebeld. ga echt niet werken zo!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewto ... t=#3422160 Mensen die geintereseerd zijn in vladiheks En dan onder haar post staat profiel,en daar kan je alle berichten terugvinden van haar @zonneschijn en linda Thanx! @zonneschijn,Spannend morgen je echo? Hoop dat het hartje klopt
Mijn buik is minstens net zo groot als die van Vladi . Maar dat heeft niets met mijn zwanger zijn te maken hoor. Zo was ie in december en september etc etc etc ook, snif. Maar ik zou er idd niet trots een foto van maken nu. Ik weet nu al dat ik mensen ga vergeten, dus sorry alvast, maar ik had veel bij te lezen. Bwtje, gecondoleerd met je opa. Hoe is het nu met je oma? Sjoon, wat naar van Chiel. Grote digiknuffel voor beiden. Linda, sterkte met Noa. Bianca, ik heb je broodtip niet onthouden, maar hier geef ik het broodje op z'n kop, met het beleg op haar tong. Dan plakt het niet zo. Mijn mams is ziek, en die zou morgen omadag hebben. Moest net halsoverkop een andere oppas vinden voor morgen. Gelukkig heeft een tante van vriend tijd. Wel lief, maar ik baal ervan dat Babet haar amper kent. Zit ze toch de hele dag bij een "vreemde". Bulldog, flinke knul heb je hoor!
hey dames veel geschreven hier allemaal beterschap nog steeds zieke mensen en zieke kindjes zie ik ik heb een beetje bij gelezen bw'tje gecondoleert met het verlies van je opa hoop niet dat ik de verkeerde condoleer dan daarvoor mijn excuses heb vanmiddag ff een berichtje gestuurd naar vladimira en gezegt dat ze een ander voor de gek moet houden met 8mnd al lopen ze kan me meer vertellen werd ook gelijk uit haar hyves verwijdert haha nou ja boeiuhhhh dat mesn deugt niet nog nooit zo iemand meegemaakt verder gaat het hier goed hannah heeft oo kweer een tandje door boven tis de 2de tand naast haar voortanden ze heeft allemaal bulten bovin in dus zullen binnuhkort nog wel meer te voorschijn komen gelukkig heeft ze er geen last van zoals bij de 1ste 2 tanden ik ga nog ff wat lezen en reageren hier fijne avond meiden