ik kreeg hier trouwens bij het KDV een tip om brood te laten eten. Een beetje in de wang duwen met je vinger. Heeft hier wel gewerkt...
Sjoon: He wat zielig je kleine mannetje in het ziekenhuis, hoop dat hij gauw weer mee naar huis mag. Flex: Beterschap! Linda: Gelukkig dat het weer vooruit gaat met haar Zonneschijn: Spannend morgen echo Moaatje: Hier ook zo'n buik hoor, alleen hier istie echt leeg. Ze zitten op mijn werk wel telkens te vissen. Mo1978; Zou er niet mee zitten hoor, dat je uit hyves verwijderd. Claudia: Bedankt voor de link was toch wel erg nieuwsgierig! Kan alleen maar meelijden hebben met het ventje wat als hij straks al haar idealen waar kan maken. Hij mag al geen baby, kan je nagaan als hij straks op school zit kijken ze alleen maar naar zijn prestaties arm kind.
Ellen: Met Danny gaat het goed. Hij krijgt 3 bv op een dag en slaapt weer hele nachten door. Heerlijk! Hoe gaat het met Raul. Fijn om te horen dat jij weer opgeknapt bent. Doe het rustig aan. Het is zo wisselvallig weer dat je gauw vatbaar bent voor van alles. Heb het ook bij mezelf gemerkt. Vandaag bij het cb geweest. Danny zit nog steeds onder de gemiddelde lijn. Hij woog 7150 en is 68 cm! Hij is wel genoeg gegroeid vonden ze, dus ik maak me geen zorgen.
@ Sjoon: Wat jammer dat hij nog een nachtje moet blijven. Mag je dan morgen wel de hele dag bij hem of gelden er voor babietjes ook gewoon bezoektijden? Hopelijk mag hij nu echt snel naar huis toe. @ Moaatje: Logisch dat je er niet een heel erg vertrouwd gevoel bij hebt dat babet naar die tante gaat. Maar het zal vast allemaal wel loslopen hoor. Misschien even wat vaker bellen om te vragen hoe het gaat? @ Ellen: Die tip van brood in de wangzak stoppen kreeg ik ook vorige keer op het CB. Heb het zelf nog niet geprobeerd. @ Firstbaby: Zat Danny de hele tijd al onder het gemiddelde dan? Nou ja, zolang hij steeds geneog groeit geen zorgen maken hoor.
Coco, bedankt trouwens dat je me gezellig genoeg vind om niet weg te gaan . Zal morgen denk ik ook wel bellen. Ze heeft wel heel veel ervaring hoor. Maar Babet is af en toe best eenkennig aan het worden. Ik moet me er maar overheen zetten, ik heb toch geen keuze. Ik heb een vraagje aan de borstvoedende mama's. Babet is echt verschrikkelijk aan het bijten. En nu ze twee tanden heeft is dat echt niet fijn. Zodra ze aanhapt sluit ze haar kaken al. Eerst alleen in de loop van de dag, maar nu 's morgens al. Eerlijk gezegd zie ik er al tegenop haar aan te leggen zodra mijn wekker gaat. Voor de avond voeding kolf ik al tijden. Ze was dan zo druk van de dag dat ze altijd al beet. Maar ik wil die ochtendmomenten nog helemaal niet kwijt. Vanmorgen deed ze me zo'n pijn dat ik maar een fles ben gaan maken. Maar ik was zo graag lekker met haar in bed gebleven. Wat zou ik hieraan kunnen doen? Firstbaby, Danny is maar iets lichter dan Babet, en een cm langer. Ben het even kwijt, sorry, maar was hij te vroeg geboren? Nog iets over Vladi, zat er net aan te denken. Waarom kreeg ze eigenlijk een echo? Omdat ze een tweeling vermoedde? Want die heb ik ook in de familie, maar ik moet uiteraard gewoon een paar weken geduld hebben tot de echo. Mo1978, mooie actie, dat hyvesbericht, hihi. Ilona, heb je al weer een date op de planning? Ik ga trouwens donderdag naar de negenmaandenbeurs. Nog meer meiden die die dag gaan?
bij je kindje mogen ouders de hele dag zijn, dus dat maakt helemaal niks uit gelukkig! ik heb vannacht enorme keelpijn gekregen, en ben bang dat ik nu ook ziek wordt.... voel echt niet lekker. ook allemaal koud en warm, ik ga zo mijn temp maar even opnemen en een hete douche nemen, en dan weer hupsa naar het zh toe. gelukkig is het maar 3 min met de auto, anders was ik er zeker wel blijven slapen!
@sjoon fijn dat ie vandaag naar huis mag! @firstbaby fijn dat danny weer doorslaapt! @zonneschijn succes met de echo vandaag!
goedemorgen! vannacht is wel redelijk goed gegaan...ze is wel een paar keer wakker geworden maar ja...ze hoest nog wel heel erg vooral snachts erg vervelend,..vooral voor haar dan...ze is dan zo aan het hoesten dat ze dr speentje ook niet wil...en zonder dr speentje kan ze niet slapen want dan gaat ze lopen brabbelen jajajajaja en dadadada wel schattig om te horen maar niet 'snachts verder werd ze vannacht wakker en heb ik een fles geprobeerd te geven, die dronk ze moeiteloos in 1 teug leeg...vanmorgen daarentegen moest ze weer niets hebben..geen fles geen pap geen fruithap... ze ligt nu te slapen...misschien zat ze nog vol van die fles van vannacht....probeer straks nog wel wat te geven...als ze niet wil schud ze heftig van nee en dan stop ik ook meteen...ze heeft gelukkig niet meer overgegeven...wel had ze gisteravond en vanmorgen een hele dunne poepluier die echt vreselijk meurde...misschien toch een aankomend tandje? hoop het en dattie dan snel doorkomt... @sjoon fijn dat chiel vandaag mee naar huis mag...jij beterschap! niet ziek worden hoor! @moaatje heb je zo'n dikke buik vanwege je darmen?weet je familie al dat je zwanger ben en hoe reageerde ze? en bij jou zonneschijn?
@sjoon fijn dat hij misschien mee naar huis mag. Hier nog geen date op de planning. Misschien van het weekend. Hij heeft nu weer een auto dus kan hij ook mijn kant op komen. Jullie horen het! Hier gaat het lekker. Ruben heeft van de week mee gegeten met spagetti. Hij moest er even aan wennen maar hij vond het wel erg leuk om te eten.
Hallo dames, Even een Off topic vraagje: Hoe kun je iemand verwijderen uit je hyves. Ik wil geen vriend meer met haar zijn. En jullie weten wie ik bedoel Vladimera..... Alvast bedankt. Gr. Bianca
@bulldog: bedankt.... ik heb haar verwijderd. Ik wil er niks meer mee te maken hebben. Nu krabbelde ze bij mij terug: ja, sorry hoor. Maar bij mijn nicht kwamen er pas naar 15 maand er achter. Ja halloo..... Ik heb geen zin in deze onzin. ik zit nu op m'n werk, maar wat is het hier rustig. Gelukkig ben ik morgen vrij. Morgen moet ik met Suzanne naar de CB. Ben benieuwd hoe lang ze is en hoe veel dat ze weegt. Gisteren was ze nogal een kwaaie por. Ze wilt gaan kruipen, maar dat lukt nog steeds niet. Maar..... gisteren heeft ze wel op handen en voeten gezeten en triomfantelijk rond gekeken, maar wist nog niet als je zo zit, dat je ook voort kan bewewgen dus dat was ook weer frusterend. Ik heb 't helaas niet gezien, maar mijn vriend wel