das heel gemakkelijk je kan naar haar site gaan dan ga je naar het linkerkolom dan klik je op deblokkeren en dan wijst de rest zich vanzelf wel eigenlijk
hey ik zie dat je haar al hebt verwijdert haha btr! ilona gefeliciteerd die van mij is al weer 8 mnd en 2 weken haha nog een paar maandjes dan is ze alweer een jaar
Voordat je het weet, komt ze met jongens thuis en wilt ze gaan stappen en alleen op vakantie gaan naar Salou of naar Chersonissos
die donkere ogen heeft ze van moeders kant ik heb ze zelf niet zo donker hoor maar aan mijn vaders kant hebben er een heleboel donkere ogen aan mijn man zijn kant zijn ze allemaal blauw kun je zien dat bruin togh wel overheerst
hey dames wie van jullie kleintjes gaat hier ook rond 7 uur op bed en komt smorgens rond 7 uur? voor ze naar bed gaat wil ze ook niks meer drinken ze krijgt om of rond half zes warme hap rond 6 ur toetje ik doe altijd proberen haar wat te drinken te geve nmaar dat wil ze niet vind het zolang van 19.00 tot de volgende ochtend 7.00 zonder wat
Nou... ik moet er voorlopig nog niet aandenken. maar idd... times are flying when you having fun pff 9 alweer.... hoe oud is de middelste? je hebt toch 3 kinderen?
Nog niet, maar ik maak haar wakker om kwart over 9/half 10 voor een pyamapapje. Maar dat willen we laten vallen, als ze haar groentehap voldoende eet. Maar helaas dat doet ze nog niet... een paar happen and that's it.
mooie meid Mo! Mijn moeder heeft bruine ogen en mijn vader blauw.. mijn broer heeft blauw..mijn zus heeft blauw..en ik heb groen! Ik dacht dat bruin altijd overheerste maar geldt niet altijd dus...
DIE VAN MIJ HOEF IK NIE TWAKKER TE MAKEN SLAAT ZE TOGH DE FLES WEG geef haar wel eens als ze wakker komt wat roosvicee en dat is dan ook 2 slokjes en slaat ze de beker weg mijn middelste dochter is 4 word in sept 5
dames ik ga ff naar de c 1000 kreeg zo'n tas binnen voor vlees 1x shoarmareepjes 750 gram 1x zigeunerschnitzels 5 stuks 1x kipschnitzels 5 stuks 1x saucijzen 5 stuks 1x kip tv stickls 6 stuks 1x boomstammetjes 5 stuks voor 10,00 euro nou niet duur togh?
Sjoon en Linda, beterschap. Linda, tja die buik, 't zit in mijn bouw denk ik. Ik ben 1.72 m. En heb het postuur van iemand van 60 kilo. Maar dan met 20 kilo buik. Alle vetjes hopen daar op. Er jammer. Als het meer zou verdelen zou ik er geen moeite mee hebben dat ik zwaarder word. Mo, wat een plaatje die meid van jou. En ik vind dat je haar altijd van die leuke kleding aantrekt. Babet slaapt trouwens ook klokje rond, van half 8, tot even na 7enen 's morgens. Maar vlak voor het slapen drinkt ze nog een grote papfles leeg. En mooie aanbieding. Hebben ze die bij elke c1000 vandaag? Want dan gooi ik de vriezer even vol. Bulldog, feli met de 8 maanden. Ik vind het nog zo ver weg klinken, maar babet is er ook al bijna. Bianca, succes op het cb. Onze meiden lijken steeds aardig gelijk op te gaan, dus ben benieuwd. Vriend en ik hebben beiden blauwe ogen, en Babet dus ook. Mijn ouders en broer ook beiden blauw. En mijn broer heeft daarbij gitzwart haar. Vind ik zo mooi samen. Hier ook stil op het werk. Heerlijk. Morgen eerst babyzwemmen, en dan naar de beurs.
mij man heeft blauwe ogen en ik donkerebruine en me zoontje heb dus mij donkere ogen geerft! mij moeder heeft blauwe en mij vader heeft groen met een beetje bruin dus van wie ik die donkere ogen heb .. @mo die tas heb ik ook gehad ga morgne ook effe naar de c1000.. ik ga afsluiten ga zo werken houdoeee
we hebben hier geen c1000. Dus die van ons is linea directa de vuilinsbak in gegaan. @ Moaatje: ik ben benieuwd hoeveel dat ze nu weegt. Ik zal sowieso even posten over haar resultaten. Ik heb blauw/grijze ogen. Vaders heeft keiblauwe ogen. Suzanne heeft dus ook van die felle kijkers. Alleen bij zijn ouders thuis heeft iedereen bruine ogen, behalve mijn vriendje. Aan mijn kant hebben we of blauw/grijs of blauw/groen. Dus toch blauw heeft de overhand. Alleen de kleur haar zijn we nog niet uit. Volgens mij krijgt ze m'n kleur haar. Brunette. Terwijl mijn vriendje heeft lichtblond haar. maar we zullen zien. Zijn er bij jullie nog vakantieplannen? Wij wel. Wij gaan in september naar de Belgische kust. Heb er best wel zin in...
het meiden. @bulldog gefeliciteerd met de 8 maanden van je knul @Mo leuke foto's hoor!Wat een schatje @ zonneschijn,ben benieuwd hoe het straks gaat met de echo,hoop dat alles goed is! Ik ben zelf ziek nu.heb koorts en pijn op mijn borst van de verkoudheid,keel is gelukkig haast over! Ga nu lekker naast mijn moppie op bed liggen. Tot later!