@ bianca waar kwamen ze bij jou nicht na 15 maanden achter? sorry ben heel nieuwsgierig @ mo wat een prachtig poppie zeg heerlijk zo'n vrolijkerd.. ik dacht dat die aanbieding van de c1000 alleen maandag gold...dan ga ik vanavond ook nog ff denk ik alleen me vriezer zit aardig vol geloof ik @clau hopelijk knap je snel op beterschap!
@moaatje tsja mijn zwangerschapsbuikje is ook nog niet weg...nou ja hij is wel weg maar zit nog wel een flinke vetrol...daar baal ik wel van maar ja...ik moet meer gaan trainen...
Dat vroeg ik me ook al af. hihi. Claudia, beterschap. Bianca, wij gaan in juni met de vouwwagen naar Frankrijk.
Ruben gaat om Half 7 naar bed en komt er om 7.00 weer uit. Hij krijgt zijn fles voor het slapen gaan.
Joepie! We hebben net een kloppend hartje gezien! 6 weken zwanger ben ik nu. Nou wordt het misshcien wel tijd om een andere banner te nemen... Maar wil eigenlijk ook m'n Senna-banner houden... Claudia, beterschap. Mo, super mooie meid heb je! Bianca, wij gaan as vrijdag naar Mexico! Heb er zin in maar zie er ook wel tegenop... Ik ga effe nuttige dingen doen, was ophangen enzo. En dan zo naar kinderarts. Tot later!
Nee, dat zei vladimera in haar antwoord op mijn hyves. Heb ik trouwens al verwijderd, want ik wil niks meer met haar te maken hebben. Ik had gevraagd aan haar, waarom de vk had gezegd dat ze achter elkaar zaten. Omdat ze nog zo klein zijn, kun je heus wel zien of het er 1 of 2 zijn heb ik haar gezegd. Maar zij zei dat ze na 15 maanden konden zien bij haar nichtje. Ik dacht... ik ga hier niet meer op reageren. Ik stop ermee; met dat vladimera gedoe
He jammer genoeg heb ik geen tas van c1000 gehad, leuke aanbieding. Maar er zit geen c1000 in de buurt dus denk dat ik hem daarom niet heb gehad.
hey dames wij gaan in mei weekendje duinrell en eind maart mag onze caravan weer naar de camping in drenthe
nou wat een mooi nieuws jammer dat je nie 2 banners kunt hebben he nu thx voor je complimentje fijne vakantie alvast!
@ Moaatje: Hier ook af en toe een bijtertje, dus ik weet hoe zeer het kan doen. Als hij het doet is het meestal aan het eind van een voeding, als hij al klaar is met eten en nog een beetje aan het sabbelen is. Even pink ertussen, pauze, en daarna gaat hij meestal weer normaal verder met eten/sabbelen. Blijft hij 'klieren' dan stoppen we gewoon met de voeding, dan zal hij wel genoeg hebben gegeten. Gisteren had ik het dat hij beet en echt niet losliet. Ik mn pink ertussen maar hij hield de kaken echt keihard op elkaar, auw! Gelukkig komt het hier niet heel vaak voor dat hij bijt. Helpt het niet om even te pauzeren met de voeding? Ik weet niet of babies de link al kunnen leggen tussen bijten en geen eten krijgen? Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar ik zou 's ochtends niet te veel de fles aanbieden, is ook niet goed voor de productie. Hoe is het daar trouwens mee? Was toen je net zwanger was een stukkie minder toch? Is dat nu wel weer goed gekomen? @ Sjoon: Joehoe, eindelijk mag hij mee naar huis. Hopelijk steek je hem niet aan met je griepje. Dus ook heel veel beterschap voor jou toegewenst. En geniet ervan als je kleine ventje weer thuis is. @ Linda: Balen van je gebroken nachten zeg. Hopelijk is Noa gauw weer de oude en slaapt ze weer gewoon door. Die spuitluier zou inderdaad op een doorkomend tandje kunnen wijzen. Heeft ze nergens opgezwollen tandvlees? @ Ilona: Jummie, spaghetti. Hier heeft Jayden van de week meegegeten met de macaroni. Vorige week had ik al een soort pastasaus voor hem gemaakt; tomaat en courgette gekookt en in de blender tot saus gemixt en gegeven met een beetje vlindermacaroni. Dat vond hij al lekker. Maar van de week heeft hij dus a la Rapley meegegeten met onze pastasaus. Vooral de champignons vond hij errug interressant. Hoe heb jij de pasta bij hem geserveerd? @ bulldog: Gefeliciteerd met de 8 maanden. We zijn al op 2/3 van het eerste jaar. Aftellen naar de verjaardag.... @ Bianca: jammer dat je het gemist hebt toen Suzanne op handen en voeten zat. Jayden gaat hier ook al op handen en knieën zitten en dan met zn kont in de lucht heen en weer bewegen. Maar hij snapt nog niet dat hij dan zn knietjes van de grond af moet zetten, en hij wordt dan echt een beetje nijdig als hij niet vooruit komt. Wel grappig om te zien. Over de vakantieplannen. Wij gaan in mei een week naar Texel samen met mijn neef, zn vrouw en de kids. We gaan eigenlijk nooit ver weg, en zeker nu niet, net een nieuws huisje en een baby, even rustig aan. @ Mo: Leuke foto's!' Jayden gaat hier tussen 7 en 8 uur 's avonds naar bed. Komt meestal 's avonds of 's nachts nog één (soms 2) keer en gaat er om 8 uur 's ochtends uit. 12 uur lang zonderf eten/drinken redt hij hier bij lange na niet. Die tas van C1000 hebben we hier ook in de bus gekregen. Ik vond het ook een kooje. Alleen de dichtsbeizijnde c1000 is minstens een kartier rijden met de auto dus dat heb ik er niet voor over hoor, dan moeten we 's avonds als mijn man uit zn werk komt meteen ernaartoe haasten. Wel jammer. @ Zonneschijn: Joehoe, GEFELICITEERD! Voel je je nu meteen zwangerder? Je kan toch een zwangerschapbanner maken en daaronder een tekst met de naam en geboortedatum van Senna? Dan staan ze allebei in je onderschrift.
Ik heb gehakt en sliertjes op zijn blad neer gelegd. en hij stopte het zo naar binnen. De helft valt nog steeds op de grond. dus ook nog wat met de lepel gegeven.
@ Ellen ...? (geloof ik): Jij had hier toch eens een lijst geplaatst van dingen die babies mogen op welke leeftijd? Wil je die nog een keer plaatsen? Want van de week met de champignons vroeg ik me opeens af of hij dat wel mocht. En gisteren hadden we zuurkool. Heb Jayden een paar happen gegeven van mijn bord. Echt zo grappig: Héél vies gezicht trekken... toen zag je hem denken: oja, eten... dus kauwen, slikken, mond open voor de volgende hap, en meteen weer een heel vies gezicht trekken. Maar ik vroeg me dus wel weer af of hij dat eigenlijk al mocht dus heb hem niet te veel geveven.
Ik zit hier met een wakker meneertje dat maar niet wil slapen vandaag. Vanochtend met de wandeling naar mijn vader viel hij in de wagen in slaap net voordat we er waren. En daarna wilde hij daar niet meer verder slapen. Op de terugweg viel hij in slaap toen we bijna thuis waren, en zelfde verhaal. Heb hem net tot 2X toe weer in bed gelegd maar hij wil niet slapen. Nu ligt hij op de grond te rollebollen. Snap er niks van. Hij heeft bij elkaar denk ik 2 keer 2 minuten geslapen vandaag en toch lijkt hij nu best fit.
@ Ilona: Hier hadden we het met de macaroni hetzelfde gedaan. Beetje champignons, gehakt en vlindermacaroni en saus op zn tafelblad gelegd en smullen maar.
Zo, ik heb weer even genoeg gekletst. Ga even stofzuigen en beetje opruimen. Heb vandaag nog niks gedaan. ben de hele dag op pad geweest dus nu maar even snel wat doen.
Zonneschijn: Wauw wat fijn zeg, toch echt zwanger je moet het nu wel geloven. MO1978: Lekker zeg als die vakanties in vooruit zicht. Hebben jou kinderen volgende week ook vakantie?
Zo... huisje gestofzuigd, aardappels geschild, kleine ligt EIN-DE-LIJK te slapen... Dus ik duik nog even lekker achter mn laptop. Jammer dat het hier zo rustig is vandaag.