ZOOO ik ben weer even bijgelezen pffff wat een lap tekst hihi! Wij zijn hier allemaal getroffen door de buikgriep Nu gaat het allemaal weer een beetje aan de betere hand terwijl mijn maag aan het rommelen is.. Ik probeer weer een beetje te reageren! En vanaf dan weer op de normale toer ! Sjoon fijn dat hij naar huis mag! dat moet heerlijk zijn je ventje weer thuis ! Zonneschijn JOEPIEEE! feli feli echt zwanger he! Leuk hoor..gelukkig was ik de laatste met buikgriep anders begon ik echt te twijfelen hihi...Ik denk tot nu toe dat mijn cyclus nogal van de wap is..Maar mijn nichtje zie ik nog van het weekend, zal vragen of ze anders testjes wil meebregen, dan weet ik of ik carnaval wel of niet nuchter moet doormaken LOL! Moaatje hier ook af en toe een bijtertje, 2 redenen of de TSR duurt te lang..dan is even afkoppelen en wachten genoeg want als hij toeschiet is ze stil..misschien kun je dit zelf een beetje stimuleren, bijvoorbeeld wat kolven totdat je voelt dat hij bijna komt dan aanleggen.. En hier soms op het einde omdat het gewoon klaar is, dan koppel ik ook af en is het klaar! Over Vlademira tja tis gewoon een zwets mens en waar ze nu mee bezig is tja.. Ik geloof pas dat ze zwanger is als het kind eruit is.. En dan nog heb ik mijn twijfels en dan nog kan het me niet boeien hahaha Bianca hier ook een dametje op handen en knietjes, eerst wiebelen en dat was al frusti en nu kruipt ze achteruit haha en daar wordt ze nog meer boos om coco je hebt een site bijvoedingsforum misschien staat daar ook die lijst? kun je hem ff opslaan wel zo handig...Ik weet zo even met koolsoorten dat je hier rustig aan mee moet doen..sommige dingen pas vanaf een jaar ik dacht vlees eigenlijk ook.. Maar hier sowieso geen vlees zout suiker etc eerste jaar.. Wij hebben de tas van de c1000 ook al in de vriezer zitten! Hier trouwens ook een moeder met bruine ook en wij alle 3 blauwe/groene ogen Nou sorry voor degene die ik niet heb gehad! Dat halen we wel weer in! Tot klets weer, en maar hopen dat het avond eten vanavond er weer in blijft ! Morgen de begrafenis van Bart zijn opa..en oma ligt zover ik weet nog in het ziekenhuis maar die wordt wel opgehaald en eventueel met zuurstof ed kan ze er bij zijn morgen! Dus dat is fijn.. Bedankt voor jullie steun.. pfff en om 17.00 hebben we nog een huisbezichtiging..
wij moeten nog ff wachten hihi in Mei en Juni en September gaan we Zeeland 1 week en dan centerparcs week en dan weekend in Nederland ergens haha Maar heb er zeker zin in! HAHA Eva zit nu in de box te hopsen ze probeert vooruit te komen met kruipen en dan gooit ze zich zoveel mogelijk naar voren maar dat werkt dus niet
Ik ben er weer Moest vanavond eigenlijk werken maar vandaag nog eventjes vrij totdat we weer normaal kunnen eten
@ bwtje: Stom dat ik daar niet aan had gedacht. Ben nota bena aangemeld op dat bijvoedingsforum! Zout en suiker laten we hier ook achterwege. (op die hap chocopasta van schoonmams na dan) Vlees hebben we al een paar keer klein beetje van gegeven Sterkte morgen op de begrafenis!
Oh dan woon je in een andere regio, hier gaan ze nog gewoon naar school van de week. SJoon Fijn zeg lekker weer thuis met je mannetje Bwtje Beterschap daar met zijn allen Ze probeer hier omhoog te komen in de box, kontje krijg ze al van grond. Ze probeer te gaan staan, nou ze moet toch eerst nog leren zelf te gaan zitten.
Hier geef ik ook af en toe een klein stukje, gaat wel nog door de staafmixer. Mag je al een gekookt ei geven, wie weet dat
@ bianca en daar kwamen ze na 15 maanden achter? is die nicht een olifant ofzo? tsja het idd beter haar te verwijderen en geen aandacht meer aan te geven.. @zonneschijn gefeliciteerd! is wel een opluchting zeker..kan me nog wel herrineren toen ik noa dr hartje voor het eerst zag kloppen dan ben je toch opgelucht... met noa gaat het wel iets beter...ze hoest nog wel veel wil nog steeds niet echt melk en pap...ze heeft net zowaar een half groentenhapje en een half danoontje op...morgen heeft papa nog vrijgenomen zodat noa nog kan opknappen...hij is ook jarig morgen dus...kunnen ze met z'n 2tjes vieren
Ik ga aan het eten klaarmaken. Eet smakelijk allemaal straks. Wij gaan straks spinazie eten, de eerste keer voor Jayden, dus ben benieuwd. Tot vanavond meiden!
Jayden vond de spinazie lekker hoor. Maar het was een beetje moeilijk om zelf te pakken dus dat kreeg hij van de lepel, nou hij heeft er echt van zitten smullen. De aardappels wel uit het vuistje natuurlijk, daar is hij ook echt dol op. Ik heb hem net op bed gelegd, z'n pap hoefde hij niet, hij was echt te moe ervoor. Hij heeft ook zo weinig geslapen vandaag. Ik verwacht dat hij nog wel een keertje komt vanavond of vannacht.
pfff hier ook eentje doodop maar heeft overdag ook een slaapje minder gehad... Wel een autoritje haha Maar die ligt er nu ook in.. Maar we weten niet of ze al helemaal beter is melk komt af en toe een beetje naar boven, en ruikt ook gelijk heel zuur :S
Bedankt, zat vorige week te twijfelen toen ik spinazie gaf of ik er 1 door zou gooien. Gelukkig nog niet gedaan, alleen een hapje gehad van papa.
Gefeliciteerd met het kloppend hartje en het zien van je innie minnie baby! Ben erg blij voor jou. Super joh dat je naar mexico gaat. Ben benieuwd hoe het met de kleine zal gaan. Wij gaan in april naar maleisie en thailand. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren met Senna! Hoe lang ga je en hoe warm is het daar?
Ik schrik me een hoedje.. zie dat Danny vandaag 8 maanden is. Wat gaat het toch snel zeg. Mijn kleine jongen wordt groot..