Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Dank je. Hoe gaat het met jouw kleine? Slaapt hij ook door?

Moaatje: Ja Danny was te vroeg geboren. Hij woog 2400 gram. En wat was Babets geboortegewicht? Dus het valt eigenlijk wel mee he?
    Hij heeft hele dunne armpjes en beentjes haha.

Wat is die site waar ik kan berekenen hoe lang Danny ongeveer wordt?

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Dankje! Ik begin het nu pas echt te geloven, ook vanwege de zwangerschapskwaaltjes waar ik sinds een paar dagen last van krijg (moe en misselijk).

Wat goed dat jullie geboekt hebben, ik vroeg het me al af (maar wist niet meer helemaal zeker of jij het nou was die de plannen had... :oops: ).
    We hebben nog heel erg getwijfeld tussen Thailand en Mexico. We gaan ruim 2 weken en zitten op 2 verschillende plekken. E'n heel luxe net geopend resort (met hele grote openingskortingen anders konden we het nooit betalen), 2e week hebben we een huisje op het strand met een eigen keukentje erbij. Ik heb er wel veel zin in, maar vind het ook heel spannend, ik zie veel beren op de weg (vooral sinds ik weer zwanger ben... :( ). Het is daar nu tussen de 26 en 31 graden, geen regen... erg lekker dus... :)

Weet je al waar jullie heengaan in Thailand en Maleisië? Gaan jullie ook echt rondtrekken? En hoe lang gaan jullie? Heb je er al zin in?

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey peepz...
    vanmorgen om 11 uur mocht chiel naar huis toe, hij heeft nog wel een beetje koorts, maar dat hoort bij het buikgriepvirus zoals de verpleegster zei.
    dus om half twaalf een fles gegeven (die bleef erin zitten!) en zijn we naar bed gegaan, allebei geslapen van 12 tot 4 uur! ik ben nog steeds niet fit, heb ook maar afgebeld op het werk dat ik vrijdag niet kom, was ook beter voor chiel dat hij het nog even zou uitvieren. dus hij gaat ook niet naar het kdv. momenteel blijft het huishouden ook wat achter, want heb er helemaal geen fut voor. en mijn vriend is ook beetje ziek. bah....
    maar goed, ik ben enorm blij dat mijn manneke weer lekker thuis slaapt, want eerlijk waar... het is zo raar smorgens wakker te worden en hij is niet thuis!
    geen carnaval voor ons dit jaar helaas....

@zonneschijn: wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. maar sta je nu ook extra onder controle om dat senna met iui (was het toch) was gekomen? of ga je gewoon alleen maar naar een vk toe?

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    http://groeiweb.pgdata.nl/groeiweb_ouder/calculator.asp

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wow zonneschijn,Wat leuk dat het hartje klopte! :D

@ sjoon ben blij voor je dat chiel weer lekker thuis is,zou ook gek worden denk ik zonder mijn kind! Lekker uitzieken.ik ben ook ziek,dus weet wat je bedoelt!

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Lijkt me inderdaad erg vreemd zonder je kleintje wakker te worden... Gelukkig is-ie er nu weer!

Senna was inderdaad met iui verwekt. Bij de ha heb ik wel aangegeven dat ik graag eerder een echo wilde ivm complicaties bij Senna's zwangerschap. Daarna zei de ha dat we na onze vakantie maar moeten kijken of het vk of gyn wordt. Maar ik wil heel graag gewoon naar de vk, als je eenmaal in het zkh bent, kom je er niet meer vanaf... Heb stiekum al gewoon een afspraak bij de vk gepland staan...

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ow kijk, dat is wel prettig dat ze de keuze bij jou laten!

enne, volgens mij kun je wel twee banners doen toch? of had je dat al geprobeerd?

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon fijn dat hij weer thuis is hopelijk knapt hij snel op!
    @zonneschijn feli met je goede echo nu lekker genieten!

@firstbaby ja hier gaat alles goed en hij slaapt nog steeds door.
    ben zo blij met die tip van het cb...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon wat fijn dat chiel weer thuis is meid!
    en beterschap voor jullie allemaal!

@ hier wel weer beter maar last van ochtendmisselijkheid

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Goede morgen meiden.
    Hier heerlijk geslapen. Straks lekker naar de markt.

@sjoon fijn dat giel weer thuis is

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hebben gister in mn auto de autostoel in gezet
    ga straks even een stukje rijden effe kijken hoe hij het vind hihi!

flex zou jij voor mij willen pendelen
    wat voor gegevens heb je nodig?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik wil wel voor je pendelen

maar dat doe ik als ik uit me bed kom want voel me nu echt eventjes niet zo lekker

maar heb je naam geboorteplaats en geboorte datum nodig
    en wat je wilt weten natuurlijk ;)

ik pendel zodra ik weer bonline ben

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    oke dank je
    heb je een pb gestuurt

kijk maar wanneer je het doe heb geen haast
    rust maar eerst lekker uit..

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik hoop dat je zwangerschapskwaaltjes niet toenemen gedurende je vakantie. Geniet ervan en rust lekker goed uit zodat je beebje kan groeien.

We hebben de reis helemaal zelf samengesteld.
    Wij gaan eerst naar Kuala Lumpur, vandaar nemen we een binnenlandse vlucht naar Langkawi en van Langkawi gaan we richting Bangkok en omgeving. En van daaruit terug naar Kuala lumpur. We gaan ruim 3 weken. We gaan niet echt rondtrekken, maar wel veel excursies doen. Verder wil ik ook lekker uitrusten en van Danny genieten als gezin.

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bwtje: Dank je voor de link. Alles goed met Eva?

Sjoon: Wat fijn dat chiel weer thuis is. Veel beterschap!

Bulldog: Lekker hoor dat hij doorslaapt. Kom je eindelijk ook aan je nachtrust toe. Hier slapen we ook heerlijk door.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    heb er iemand hier wel eens een babyshower gehad?

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ochtendmisselijkheid...?! dat klinkt als een goed teken... ;) Of is het de nasleep van een buikgriep...? Dan moet het maar snel over zijn...
    sterkte ermee

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Nee ik ken het niet eens... wat is het?

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Oohhh wauw, klinkt echt lekker! Ben jaloers, vind Thailand zo'n fijn land, Maleisië ben ik nog nooit geweest. Maar schijnt net zo relaxed te zijn toch? Ben jij al vaker die kant op geweest?
    Ik ga nu even de laatste spulletjes inpakken en was draaien, we vertrekken morgenochtend vroeg.
    De eerste week hebben we draadloos internet in onze super de luxe kamer, dus zal hier nog wel regelmatig zijn...
    tot later!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zonneschijn: Fijn dat jullie zelf mogen beslissen of het VK of gyn wordt. Ik zou als ik jou was ook gewoon naar de vk gaan. Net wat je zegt, je kan altijd nog naar de gyn, maar als je daar eenmaal zit kan je niet meer terug.

@ firstbabay: Zo, die reis klinkt gaaf zeg! Hebben jullie wel vaker zo'n verre reid gemaakt of nu met de kleine voor het eerst?

@ Flex: Ochtendmisselijkheid? Duim, duim....

Deel Deze Pagina