@zonneschijn dank je! fijn dat de vlucht zo goed is gegaan! moest senna bij jullie op schoot? hoe gaat zoiets? jammer dat je nu geen cocktailtjes kan drinken maar ja je krijgt er straks weer iets moois voor terug! geniet lekker van jullie vakantie! en wat grappig dat je ons hier zo op de hoogte houdt! je kan niet zonder ons..hiihhiih en wij ook niet zonder jou hoor! ik ben ook best verslaafd geraakt aan zp als ik een paar dagen niet ben geweest om de een of andere reden heb ik ontwenningsverschijnselen hahha nou nog niet niet maar zo ongeveer @mineke ja ik baalde ook echt als een stekker...ik had er zo'n zin in en lag ik op bed en dan hoor je al dat gelach beneden..
Meiden,Hier ff een kort berichtje, ik en jinthe hebben allebei een flinke luchtweginfectie! De Spoeddokter is vanavond alweer thuis geweest.Jinthe krijgt nog geen antibiotica,maar ik wel want ik lig al 5 dagen met koorts! En dan nog niet over het hoesten te praten.. *breek me de bek niet open!* Ik hoop iig dat mijn meisje er snel bovenop is,tot ik beter ben is Mijn vriend gelukkig thuis. @flex Vond het zo gezellig dat je er was vandaag,sorry dat ik zo ziek was,maar vond het geweldig om esmay een keertje in het echt te zien.Het is een schatje Nog bedankt voor alle hulp ook aan bjorn @Zonneschijn,Wat fijn dat de vlucht zo goed is gegaan,Fijne vakantie! Ik duik hier mijn bed weer in. Dag allemaal. Liefs claudia.
Thanx meis! we doen het snel een keer over als ik "beter" ben Dikke knuffel ook aan esmay! En de groeten aan bjorn!
Meiden ik ben weer terug van familieweekend. Was erg leuk, maar ik ben bekaf. Zonneschijn, wat goed dat je een kloppend hartje hebt gezien! Gefeliciteerd. Ik wil ook . Fijne vakantie. Dames met bijttips, dank jullie wel, ik ga ze morgen lezen, want nu dringt er niets meer tot me door. Bianca, Suzanne heeft wel een groeispurt gemaakt hoor. Ze is nu een stuk groter dan Babet, goed hoor. @rest, morgen reageer ik weer hoor, maar nu vallen mijn ogen steeds dicht.
Melania is 8maandjes \/ =D> Ik weet niet meer wie het vroeg , maar we gaan een weekendje naar Centerparcs. @ fl3x: Zo een cadeau zou ik ook wel willen krijgen
Ja inderdaad... ik dacht heb in ieder geval iets te doen hier in Mexico; forum bijhouden. Maar ben iedere keer snel klaar zo... hihi Moaatje, fijn dat je weekendje weg leuk was! Beetje bijgeslpaen nu? Heb Senna net een fruithap gegeven, ik dacht ik geef d'r nog wat losse grotere stukjes banaan, spuugt ze alles weer uit.... Dus heb maar meteen gewassen hier, op de hand da's wel een nadeel van vakantie... Hoe grote stukjes fruit kunnen jullie kindjes aan? Met brood lijkt Senna veel minder moeite te hebben, een dun schijfje banaan gaat ze al van kokhalzen en spugen dus... Die banaanvlekken gaan er ook nog es heel lastig uit trouwens. Tot later!
Joehoe... jayden heeft gekropen! Vandaag voor het allereerst echt, ipv buikschuiven. Ik heb het niet gezien nde eerste keer, was aan het werk, maar het staat op video en heb het net ook 'live' morgen aanschouen. Echt geweldig zeg! @ Flex: Leuk hoor, dat je weer een laptop hebt. Je heb er altijd één gehad maar die had steeds kuren toch? @ Mineke: Zo, wat goed zeg dat ze nu zlef kruipt en gaat zitten. Jayden doet sinds vandaag ook echt kruipen, en hij kan blijven zitten als ik hem neerzet, maar zelf gaan zitten doet hij nog niet. @ Linda: Bah, buikgriep. Heel veel beterschap! @ Zonneschijn: Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de babyvoeding er gewoon doorheen is gekomen. Heel fijn ook dat Senna zo lief was in het vliegtuig. Enne... neem maar lekker een alcoholvrije cocktail met een papasolletje, is toch ook feestelijk en dorstlessend? @ Claudia: Ook voor jullie heel veel beterschap toegewenst. En leuk dat jij en Wilma elkaar ontmoet hebben. Hoe dat zo? Wonen jullie bij elkaar in de buurt? @ Moaatje: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. was het een soort reünie ofzo? Waar ben je geweest? Weet de familie trouwens al dat je weer zwanger bent? Of heb je het nog stil gehouden? Inderdaad rustig hier al een paar dagen. Wel jammer hoor. Ik had me na 2 dagen weg ook voorbereid op een hoop bijlezen, maar dat viel tegen. @ Zonneschijn: ja, inderdaad, die bananenvlekken, grrr.... Ik heb hier al een paar rompers weg gegooid. De witte was blijft hier wel eens wat langer liggen omdat we daar niet zo heel veel van hebben en ik vind het zonde om een halve was te draaien. Maar als je het dan na een dag of 5 eens wast zitten daarna al die bruingekleurde stukjes banaan er nog op. Ik zou eigenlijk alle bananenkleertjes meteen in de biotex moeten zetten ofzo, maar daar denk ik dan ook niet aan.
jeetje wat is het hier rustig...iedereen is ziek geloof ik... ik ben weer aan de betere hand gelukkig heb vandaag gewoon gewerkt.. heb vannacht heel erg gezweet dus denk dat ik het eruit heb gezweet.. @coco hier ook de hele dag snottebellen aan het vegen...je blijft bezig en ze vind het niet fijn als ik haar snottebel weg wil halen hehehe wat goed dat jayden gekropen heeft! ben benieuwd wanneer noa echt gaat kruipen ze wordt wel steeds flexibeler en bewegelijker ze kan zowat overal bij.. @claudia jeetje wat rot joh dat jullie nog steeds zo ziek zijn! gelukkig is patrick thuis om voor jullie te zorgen...is niks als je ziek ben en voor je kind moet zorgen...pff k weet er alles van...beterschap! @zonneschijn ja die bananenvlekker dat wil wat...hier zijn alle slabbetjes smoezelig door die vlekken... hebben jullie het een beetje naar je zin daar?wat doen jullie allemaal daar?/ @joyce gefeliciteerd met melania d'r 8 maandjes!
joyce: Lekker zeg een weekje Centerparcs, wil ik ook wel. coco: Nou dat zelf gaan zitten zal ook wel gauw komen hoor. Leuk he echt kruipen, vind het echt grappig om te zien. zonneschijn: Bananenvlekken zijn echt super irritant, soms zit het er echt in en krijg ik het helaas ook niet meer uit. Je kan het wel laten drogen in de zon, werk vaak goed hoor. Sommige vlekken verdwijnen helemaal. Hier hebben de kinderen lekker vrij, lekker rustig aan gedaan vandaag. HEERLIJK.
kleintje: Ik las een paar pagina's terug dat hij al staat. Knap zeg, kan hij ook weer terug? Ik weet dat mijn zoontje zich soms op den duur gewoon liet vallen, bah vond het maar niks in het begin.
goedemorgen allemaal! nou hier gaat het met eten en drinken weer super! noa is echt een inhaalslag aan het maken volgens mij...en dat mag ook wel want in dr gezichtje zag je toch wel dat ze wat was afgevallen.. gisteravond had ze om 19:00 een fles met rijstebloem gedronken...toen kwam ze om half 10 toen wilde ze nog n fles toen weer een hele fles leeg gedronken, toen kwam ze vannacht ook weer half 3 ofzo weer een hele fles leeggedronken, en vanmorgen om 7 uur ook een hele fles leeggedronken...ben blij dat ze weer lekker drinkt... hoe is het verder met de ziekke mama's en zieke kindjes? @flex en bwtje hebben jullie al getest? spannend joh ben benieuwd!
Ook goedemorgen! @ Linda: Fijn dat het met drinken bij Noa weer beter gaat. En dat klinkt inderdaad als een inhaalslag. Je mag met flesvoeding toch eigenlijk niet meer zoveel flessen geven? maar wel zeker als ze ziek is (geweest). Nou het mag ook wel hoor, kan ze weer een beetje aansterken. Hier heb ik Jayden net banaan gegeven. Hij zit nu nog even naast me met zn lepel te spelen. Vannacht kwam hij weer 2 keer. Om erg lastige tijden, namelijk 1 uur en 5 uur. De eerste keer toen ik net sliep en de tweede keer toen we er bijna weer uitmoesten, erg jammer. Hopelijk komt hij vannacht maar weer gewoon 1 keer. Vanmiddag moet ik naar de tandarts en dan gaat mijn vader voor het eerst een uurtje alleen oppassen. Hoe doen jullie dat als je naar de tandarts gaat? Vanaf wanneer gaat de kleine mee? Zo, nu nog even kijken of Jayden de rest van zn banaan op wil eten. Dan even bij mn oma op visite. Dan door naar mn vader en de tandarts... Tot vanmiddag dames!
@coco straks geef ik gewoon weer 3 flessen hoor...ik geef haar nu gewoon waar ze om vraagt...ze zal het wel nodig hebben ze heeft een week amper iets gegeten...dan zou ik ook honger hebben vervelend dat je vannacht eruit moest....ik moest er ook uit maar ben er inmiddels wel aangewend...ben er niet meer moe door...
@ Moaatje: ja, ze heeft echt een groeispurt gemaakt. Hoeveel weegt Babet nu? Zo, zit op m'n werk. De rest in Brabant is aan het carnavallen. Ik niet; we zijn wel naar de optocht geweest; maar ik vond het wel koud. Toen we naar de optocht gingne, miste ik 't wel. maar ja, volgend jaar beter. Gaan we gezellig naar de kindercarnaval. Gisteravond zijn de op bezoek gekomen en nu heb ik verschrikkelijke buikpijn. Maar de regelmaat is gelukkig terug. ok, wel 1 dag te laat, maar dat komt omdat ik 12 maart naar de kaakchirug moet en ik schijt nu al in m'n broek. Er moeten 2 verstandskiezen eruit; dus ik moet 2 keer terug komen. Het is hier idd errug rustig... iedereen carnaval aan het vieren...?
Hier aan het bijkomen van de carnaval haha! Vanavond weer werken en zo de komende 3 dagen Ik kom snel weer kletsen ben best wel moe haha wat voel ik me toch weer oud Ow ja heb getest en heb gelukkig de carnaval dit jaar met alcohol mee kunnen maken! hihi Flex ben ook benieuwd naar jou test hihi ! Ennuh andere dames tot klets weer! Zonneschijn geniet lekker van je alcohol vrije cocktail meid doeg
oooh, ik baal zo dat ik ziek was met de carnaval! zit hier via digitale tv omroep brabant te kijken.. en gister avond was ik in staat om de auto in te stappen en ff snel naar asten te rijden om toch een beetje sfeer mee te pakken, maar toch maar niet gedaan. anders moest ik toch weer nuchter naar huis want vriendlief moest al om half 6 weer uit zijn bedje... maar ach, dan volgend jaar maar extra vieren! haha
@ Linda: Niet meer moe van de nachten... Nee, ik ook niet echt. Tja, op het moment zelf val ik letterljk wel eens in slaap tijdens de BV, maar overdag ben ik niet echt moe na zo'n gebroken nacht. @ bwtje: Fijn dat je lekker wat hebt kunnen drinken met de carnaval. Maar nu nog steeds geen niet ongesteld? Ik zit er ook op te wachten hoor. Morgen is het 28 dagen dus hoop dat het snel komt, dan ben ik er weer vanaf. Maar er zal nog wel weinig regelmaat inzitten neem ik aan. Of was het bij jou de vorige keer na Sem en toen je nog BV gaf meteen weer regelmatig? @ Sjoon: Ook al ziek... Jammer dat je carnaval in het water is gevallen. Hopelijk heeft nu iedereen zn griepje achter de rug hoor... Hoe is het nu met Chiel trouwens? Is hij al weer helemaal de oude?