Ik ga nu even koken. We eten macaroni, kan de kleine ook lekker van mee eten, de vorige keer vond hij het zalig. Oja, ik had trouwens geen gaatjes bij de tandarts. Eet smakelijk voor straks en een fijne avond iedereen!
coco fijn dat het goed was bij de tandarts. met chiel is het weer helemaal oke! hij eet weer heel goed gelukkig. ik ben er ook weer bovenop. morgen werken (de enigste dag van de week) en dan vrijdag vertrekken naar oostenrijk.
goeieavond de carnaval zit er weer op ben 2 avonden weggeweest! was erg gezellig alleen merk ik het nu wel ppfff.. @zonneschijn veel plezier nog verder waar zit je ergens? @bwtje zijn julllie bezig voor een 3e? las dat er al een kindje kon kruipen wee tniet meer wie maar gefeliciteerd.. hier probeer hij ook om te kruipen maa rhet lukt hem nog niet! hij heeft vandaag wel iets nieuws geleerd hij is uit zn eigen gaan zitten hihi was een leuk gezicht! ik ga nog een beetje bankhangen en op tijd naar me bedje fijne avond nog verder!
@sjoon lekker zeg 1 dagje werken veel plezier in oostenrijk! ga je skieen? fijn dat het met chiel weer goed gaat en dat jij ook weer ben opgeknapt is wel lekker zo voor de vakantie...noa eet en drinkt gelukkig ook weer goed.. Noa schuift sinds vandaag ook lekker door het huis heen...ze kruipt nog niet echt naar voren maar schuift naar achteren...is echt grappig om te zien
Hey meiden hoe gaat het met jullie? Ben al heeeel lang niet meer geweest dus weet niet of jullie me nog kennen haha. Met mij en Felicia gaat het super Heb een beetje globaal gelezen dat er al weer meiden zwanger zijn! Gefeliciteerd meiden, heel erg leuk voor jullie! En voor de meiden die weer "bezig" zijn : hoop dat het snel raak is. Tja wat gaat de tijd toch snel, onze baby's zijn haast geen baby's meer maar bijna al echte minimensjes hihi en vooral omdat er al weer meiden zwanger zijn lijkt het zooooo lang geleden dat we op het juni-topic zaten. Goed ik lees zo nu en dan wel een beetje met jullie mee, zodat ik toch nog een beetje op de hoogte blijf! Veel liefs Minnie
Nou, ik heb alles gelezen hoor. Poeh, had best wat bij te lezen. Hier is de kogel door de kerk. Ik stop met de borstvoeding. Er is echt niets meer van over. Dat is ook de rede dat Babet zo bijt. Wachten op tsr heeft geen nut, ik weet niet precies hoeveel er uit komt, maar kolfde soms nog maar 10 cc. Ik geef nu in de ochtend nog een voeding, en daarna een fles. Maar die fles gaat nu al 120 in, dus ik denk niet dat ik 's morgens nog veel voeding heb. Met een paar dagen zal het nu wel over zijn ben ik bang. Nou ja, over een paar maanden "mag" ik weer . En nogmaals heel erg bedankt voor jullie tips. Babet probeert de laatste week te staan. En ze staat nu ook zelf, als ze maar iets vast kan houden. Ben er helemaal nog niet blij mee, het lijkt me zo slecht voor haar gewrichten. Maar ze komt zelf overeind als ze op schoot zit. Ze wil echt niet zitten dan. Bianca, Babet was begin van de maand 7.5 kilo. Zal nu misschien 7.7 zijn, maar meer zeker niet. Pijnlijk van die verstandskiezen, doen ze ze niet gelijktijdig? Heb geen ervaring, heb niet 1 verstandskies (soms ook mijn verstand kwijt, hihi), maar bij voorbaat al veel sterkte. Fl3x, wanneer ga je testen? Heb je een voorgevoel?
Minnie, dank je voor de felicitatie . Denken jullie al aan een tweede? Blij te horen dat het goed gaat bij jullie. Ik vind het altijd leuk weer een van de "oude" garde te horen.
We willen wel graag een tweede maar voorlopig niet. Ik denk dat ik daar nog een jaartje of 2,5 mee wacht, het liefste een jaar of 4 ertussen maar ja dat heb je niet voor het uitkiezen. Misschien een hele stomme opmerking maar moet het toch eventjes kwijt: Ik hou zo ontzettend veel van Felicia dat ik bang ben dat ik nooit zoveel van een tweede kan houden, het is raar ik weet het maar herkend iemand dit?
Hee leuk dat je er weer bent ! Was je helemaal niet op het forum te vinden of had je gewoon effe geen zin om te posten? In ieder geval welkom terug! toevallig hadden mijn man ik het er eergisteravond over, dat we ons bijna niet voor kunnen stellen dat we van ons 2e kindje evenveel gaan houden als van Senna. Inderdaad om de reden die je noemt omdat we al zoveel van haar houden. En zou een 2e kindje net " leuk" zijn als Senna, want die als al zoooo leuk, grappig en lief. Maar het zal vast allemaal wel goed komen denk ik... In ieder geval grappig dat jij er ook al over nadacht, zijn we niet de enige... Bulldog, leuk dat je bent wezen carnavallen, ook echt tot diep in de nacht? We zitten in Mexico; Cancun, in een erg luxe resort nu... met internet dus! Claudia, wilde je nog beterschap wensen (was ik eerder vergeten..). Hoe is het nu met je. Fijn dat het met Noa en Chiel weer helemaal goed gaat. Moaatje, goed van je dat je de knoop van stoppen met bv hebt doorgehakt. Vind het superknap van je dat je het zo lang hebt volgehouden. En inderdaad over ruim 7 maanden mogen we weer...
Inderdaad nog steeds geen , als ik maar niet te vroeg heb getest haha nee ik denk dat er idd nog geen regelmaat in zit.. Bij Sem was ik pas bij 9 maanden ongesteld en gelijk regelmaat ja! Maar ja we wachten het maar af, van mij hoeft het toch niet die , mag van mij altijd wel wegblijven
fijn geen gaatjes! Hier gister ook pasta gegeten en vandaag weer, lekker makkelijk als ik moet werken
Nee geen 3e! Maar moet nog ongi worden hehe Als er een 3e komt dan sowieso pas als Eva stukke ouder is! En anders blijft het bij 2.. We weten het nog niet.. :
He meid jammer van de BV, maar hopelijk geeft het jullie wat meer rust! En wees maar trots op het feit dat je 8 maanden BV hebt gegeven ! Staan kan alwel hoor, Sem stond ook met 8 maandjes zelf overal hehe Eva kan ook wel staan maar nog niet zelf, daar is ze ook nog veel te wiebelig voor! Ook met kruipen en zitten merk ik dat Eva echt teveel wil, en te snel wil.. Eva was in Januari al zo,n 7,5 kilo , ik denk dat ze Sem nog wel gaat inhalen met dr 13 kilo LOL! Sem haalde de 10 kilo het eerste jaar ook niet, Eva denk ik wel
Ja! Weet je je eerste is altijd je eerste en toen was alles nieuw en voor de eerste keer! Maar dat houden van komt wel goed hoor! Wij zijn net zo verliefd op Eva als op Sem ! Alleen Eva gaat ff wat sneller mee met alles dat merk je wel, dus is een groot leeftijdsverschil wel fijn, dit jaar gaat Sem namelijk naar de basisschool en dan heb ik echt lekker 1 op 1 tijd voor Eva!
morgen meiden @ minnie leuk je hier weer te zien meid! @ hier moet zo naar het cb met esmay Esmay is 8 maanden vandaag! jippie!
@minnie welkom terug...het schijnt dat heel veel ouders dat gevoel hebben...schijnt heel normaal te zijn maar liefde groeit vanzelf en ik weet zeker dat als je een tweede kindje heb je eveneveel van dat kindje houd als van felicia..ik vind het soms ook moeilijk voor te stellen omdat ik ook zo veel van noa houd maar moeder natuur zorgt voor dat oergevoel...dat je alles voor je kindje over hebt en er zielsveel van houdt..
@ Bulldog: Ja, hier kon Jayden van de week opeens kruipen. Maar zelf gaan zitten kan hij nog niet. Toch wel grappig, dat babietjes niet allemaal dezelfde volgorde hebben met dingen leren. @ Minnie: Hey, leuk dat je er weer bent. En die opmerking die je maakt over een tweede is niet stom hoor. Mijn man zegt ook steeds dat ie niet zoveel van een tweede kan gaan houden. @ Moaatje: Wat zonde zeg dat je stopt met de BV. Maar wel dapper dat je de keuze hebt gemaakt. Want nu liep je je denk ik alleen maar op te vreten omdat het niet wilde lukken, en dat is niet goed voor jou, voor Babet en voor de baby in je buik. Jammer dat het niet meer lukt, maar hopelijk kan je terugkijken op een hele mooie BV-periode, waar je kleine meisje je dankbaar voor is. En straks mag je dat allemaal nog een keer meemaken. Goed zeg dat Babet al probeert te gaan staan. Hier nog niet. Als hij bij me op schoot staat en ik heb hem bij zn middel vast staat hij wel al redelijk stevig, maar zelf proberen doet hij nog niet. Wij ook vanavond weer. Had zo'n grote pan, daar kunnen we heel de week wel van eten.
@coco wel leuk dat alle kindjes een andere volgorde hebben ! kruipen probeert hij wel hij gaat ook op handen en voeten staan. @minnie leuk da tje er weer bent! @flex heb je al getest aan je banner te zien kan je pas weer over 26 dagen testen?