Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    die moeder is gewoon ziek hoor. das toch nie normaal

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah erg he en dat in STAPHORST! in die straat ben ik wellis geweest :confused: staphorst is zo'n mega gelovig dorpje me oren klapperden toen ik het hoorde :x

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb trouwens snachts altijd dat ik wakker schrik en dan me hele bed ga doorzoeken waar esmay is :confused: ben altijd zo bang dat ik in slaap ben gevallen tijdens het voeden en zij nog naast me ligt :rolleyes: hebben jullie dat ook wel eens? :)

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nee dat heb ik niet, ik geef namelijk fv en Helin slaapt vanaf 22.00 uur tot 7.00 in haar eigen bed. Dus das wel fijn. Ik heb zelfs een foto van Helin als Avator. tis toch geweldig

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb dit ook gedownload en is echt fijn ja. Thanx voor de tip

@flex: ook bedankt voor de tips maar van die sites die jij doorgeeft snap ik helemaal niks van. Ligt aan mij hoor, niet aan jou :)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mooi kindje hoor, lekker stevig net zo als hier! Hoeveel woog ze bij de geboorte dat ze ook al uit 56 is, de mijne woog 4440 dus dan pas het maar heel even :)
    Leuk dat je met je zelf praat :D

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ze was 3700 met de geboorte maar nu is ze al meer dan 5 kilo. Dus ze pas echt maat 56 niet meer, is veel te kort. ik moet nu naar bed van mijn man. Hij moet morgen weer werken en dan nog een dag en dan lekker vakantie drie weken. Ga morgen weer veel foto's erop zetten, heb echt de smaak te pakken.

8. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    yenthle zit nog in maatje 56 maar dat zal niet lang meer zijn. broekjes 62 zijn nog te groot. bepaalde shirts kan ze al wel 62 aan bv mexx.

Wat allemaal mooie kindjes, echt super lief, zal ook een sproberen een foto van onze kleine erop te zetten

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wij bakeren ons mannetje in, en het bevalt goed.
    hij is vaak zo druk met zijn armpjes aan het zwaaien dat hij gewoon niet in slaap komt, en daardoor uren wakker is.
    had op internet gezien, dat het waarschijnlijk komt door de moeilijke bevalling dat hij zo onrustig is voor het slapen gaan.

chiel zit ongeveer op maatje 62, en maatje 56 wat iets groter valt.

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Sjoon: Ohhh dus dat onrustige kan komen door de moeilijke bevalling, dat wist ik dus niet. Onze kleine krijg ik ook niet echt rustig in haar bedje, alleen als ze helemaal uitgeteld is. Anders is ze ook flink aan het zwaaien en trappelen, wat weer lijdt tot krijsen en inderdaad uren wakker zijn.
    Als ik haar dan in een lekker dekentje wikkel en bij me leg slaap ze meteen als een blok, totdat ik haar weer in bed doe dan begint het weer opnieuw.
    Dus las over inbakeren en dacht misschien is dat ook wat voor ons.
    Ga dat denk ik dan toch morgen even overleggen met de wijkverpleegkundige en ook maar eens proberen (je probeert echt alles....)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik kijk soms wel ja zo van ligt ze nog hier of alweer in haar bed haha
    net zoals vanochtend als ze de laatste keer eruit komt mag ze bij mij liggen en dan ben ik alweer helemaal vergeten welke kant ze als laatste heeft gehad haha

Mijn vriend heeft dit ook die ging laatst rechtop in bed zitten dus ik zei wat doe je? ja Eva zoeken zegt die..ik zeg die ligt in haar bed ga slapen!

En soms heeft hij het licht nog aan dus vraag ik of hij die uit doet..en op tafel staan flesjes enz...dus probeert die een van de fles uit te doen haha!

En gister ging zijn wekker af op de telefoon en hij maar zoeken en hij bleef maar afgaan! Word die uiteindelijk echt wakker zegt die ik was op zoek naar een diadeem! zucht hahaha ja dat vind je niet nee ;)

Dus vriendje kan iets minder tegen weinig slaap lol!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb geen moeilijke bevalling gehad, maar hier ook een armzwaaier hoor ;)
    Ze wil sowieso niet op dr rugje en als ze op dr buik ligt kan ze ook niet zwaaien ermee..
    Als ze maar lekker warm heeft als we dr in bedje leggen dan dommelt ze vanzelf in :)

Krouks je hebt de smaak te pakken zie ik !
    Maar je moet ze dus eerst verkleinen naar max 491x491 en dan moet je nog zorgen dat ze online staan en dan de url hier zetten dus de haakjes...vandaar alle links die je kreeg..
    ik doe dit dus met photobucket hier kun je standaard uploaden in size medium en dan kun je het gelijk hierop zetten!
    Maar je kan ook resizen naar de goeie maat!
    Succes !

13. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Haha had ik in het begin ook wel eens. Helemaal in paniek was ik dan. Terwijl ze allang in haar bedje lag.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@daantje: Mijn vriend heeft zo'n bakerdoek bij de thuiswinkel gekocht, is wel 45 euro, maar je kan het van de belasting weer voor een deel terug krijgen (altijd goed!)
    het werk bij ons in ieder geval wel, anders krijg ik hem ook niet in slaap, en idd wel bij mij op bed, maar dan moet ik er ook wel bij blijven!
    het merk wat wij hebben (staat tenminste op het label!) is een tiny nanny. met klitteband, dus heel gemakkelijk ingebruik.

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Sjoon: Thanx meid, ga ik dat vanmiddag eens vragen, want wordt zo langzamerhand gillend gek.
    Ze is zo doodmoe, maar ze wil gewoon maar niet slapen.
    Is gewoon niet goed als een baby maar max. 5 uur op een dag slaapt.

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee dan raakt de baby juist oververmoeid en overprikkelt!
    dat is niet leuk voor dr nee :(
    maar op MP haha staan er ook genoeg ;)
    want 45 is wel duur ja..
    als je op mp inbakerdoek intikt zie je gelijk wat voor soorten ze hebben!
    succes sommige kindjes hebben er heel veel aan!

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ken me niet schelen wat het kost als het maar werkt hihihihhi maar ik ga daar ff neuzen :D

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goedemorgen!

krokus: hier huilt de kleine ook erg veel hoor, alleen snachts eigenlijk niet gelukkig.. (ff afkloppen). Maar kom eigenlijk amper nog buiten want rijden in de kinderwagen vind ze ook niet leuk

flex: dat van dat zoeken ken ik haha, heb al een paar keer me man een duw gegeven of aan de kant geduwd omdat ik dacht dat hij op haar lag. Het stomme is dan ook dat ik nooit daadwerkelijk in slaap ben gevallen met haar, maar wel iedere nacht wakker schrik.. :rolleyes:

hier ook een armenzwaaiertje, gisteravond lag ze in te dutten in haar bedje en opeens beginnen die armpjes weer te zwiepen en slaat ze zichzelf keihard met die nageltjes tegen haar oog. Ja dan zou ik ook keihard gaan krijsen.. maar ze doet het toch echt zelf :(

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Meryem: Wat je vertelt is zo herkenbaar. Meestal als Daniel in slaap is gevallen gaan zijn armpjes ook heen en weer. Hij wordt er meestal niet wakker van. Maar waar ik me mateloos aan irriteer is dat hij zichzelf in zijn gezichtje krabt! Dus ik had gister krabwantjes omgedaan en het leek wel of hij wilde ontploffen en hij kreeg zo een rood heeft en maar zwaaien met zijn handjes omdat hij zich gevangen voelde haha. Dus toen heb ik ze er maar af gehaald.

Deel Deze Pagina