Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog me banner begint uitzichzelf weer op nieuw te tellen ;)

@ hier net trug van cb

esmay is niet goed gegroeit maar 40 gram aangekomen in een maand tijd! :| snap er niks van
    moet iig smiddags en savond 3 scheppen bambix bij de fles doen

ze is nu 71½ cm en 8600 gram

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Ik had het ook een keer hoor, dat jayden in 6 weken tijd nog geen 2ons was aangekomen. Misschien is ze de vorige keer gewogen nét voor een poepluier, en nu net ná een poepluier? Dat scheelt dan wel wat hoor.
    Ben je nog niet ongesteld geworden? Dan worden het spannende dagen voor je.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb net een beetje de woonkamer overhoop gehaald: Box in een ander hoekje, tafel een slag gedraaid, wat kleine dingetjes verplaatst. Vond het toch niet zo geweldig staan, resultaat: Alles staat nu weer op zn oude plek. :D

Zit ondertussen naar het nieuws te kijken, is toch wat he, met dat vliegtuig.

Ga nu even meneertje uit bed halen en een boterhammetje met hem eten.

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik had net iemand op msn vanuit almere en die vertelde over dat vliegtuig ja heftig ja!

Nou flex als je kijkt naar de cm's en de kilo's zit het wel goed denk ik!
    En gaat erom dat je meisje het goed doet hoor!
    Niet gelijk spekken als het niet nodig is die CB ook pff die kijken alleen naar grafieken zucht..

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx meiden voelt iig wat beter zo maakte me echt zorgen stomme cb :x

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo Meiden,
    @zonneschijn,Bedankt :D Het gaat wel redelijk met mij weer,mijn lief is weer naar zijn werk en jinthe is alleen nog wel ziek.Maar daar kan ik nu zelf weer voor zorgen.

@coco ik had fl3x een keer gezien al bij jan smit,en we hebben van het weekend een keertje gezellig afgesproken,ook vanwege dat wij computerproblemen hadden,en de vriend van fl3x ons wilde helpen heel lief,maar zeker voor herhaling vatbaar haha en zeker als ik weer beter ben :D

@ minnie,welkom terug! :D

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Claudia: Leuk hoor dat jullie elkaar ontmoet hebben. Ik vraag me altijd af wie er aan de andere kant van het schermpje zit. Hoe diegene eruit ziet en hoe die is qua doen en laten. Maar jullie weten dat nu van elkaar, grappig...

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Meneertje ligt hier nu even zonder luier over de grond te kruipen/rollen. Hij heeft een beetje luieruitslag, dus even lekker laten luchten in alleen zn romper. Nu maar hopen dat ie niet over mn houten vloer gaat plassen... :)

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Heel normaal, dat gevoel had ik bij mijn eerste ook. Nu na mijn derde weet ik dat mijn hart groot genoeg is voor allemaal. :) Had er zelf slapeloze nachten van. :oops:

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja dat heb ik ook hoor :) Misschien toch een keer met zijn allen afspreken? Lijkt me erg leuk!
    Met fl3x klikt het iig erg leuk!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex gefeliciteerd met esmay dr 8 maandjes! en maak je geen zorgen hoor t kan wel eens een keertje wat minder zijn, en nu ze kruipen enzo bewegen ze ook meer...noa zal de volgende keer ook wel te weinig zijn aangekomen...voorlopig is ze nog steeds 3 ons afgevallen..(dr is alweer 2 ons bij :))

idd vreselijk van dat vliegtuigongeluk....ik ga uit principe nooit met een turkse vliegtuigmaatschappij je wel dat daar vaker ongelukken mee gebeuren...vreselijk voor de familieleden enzo...pff ik moet er niet aan denken...

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dames, ik ben bekaf. Ik doe de laatste tijd zoveel dingen en als ik dan tijd heb, stort ik me volledig op de kleine!

Zonneschijn: Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je het lekker naar je zin hebt. Geniet ervan!

Bulldog: Lekker hoor dat je vroeg kunt slapen. Jammer genoeg kan ik dat niet.

Flex: Maak je geen zorgen joh. CB boezemt ouders soms echt angst aan!Danny was vorige week 7150! Daar maak ik me niet druk om. Hij een een vrolijk kind en hij eet VEEEEL! Dus dat zit wel goed.

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Erg he? Ik vind het zo erg voor de nabestaanden. De piloot is overleden, anders zouden we ook zijn versie van het verhaal kunnen horen.

Mijn man is ook echt anti-turkse maatschappijen. Dit komt door die ene turkse maatschappij die ook een ongeluk had gehad een jaar of twee terug.

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Moaatje: Ik vind het een goede keuze van je om te stoppen met de bv als je het als vervelend ervaart. Kan me voorstellen dat je nu doodop bent, vooral nu je zwanger bent. Geniet lekker van je zwangerschap en binnenkort kun je weer bv gaan geven.

Danny kan inmiddels een hele boterham op. Hij is er dol op. Hij staat ook heel lang aan de salontafel. Hij kan nog niet lopens langs de salontafel, maar hij kan er zo een kwartier blijven staan en mijn zijn handjes erop slaan.

Hoe gaat het met de rest van de kindjes?

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Zonneschijn ik had idd even geen zin/tijd om te posten. Had het zo druk met andere dingen dat ik dit even opzij had geschoven maar begon jullie wel te missen ;)

Nog een hele fijne vakantie meid in het zonnige Mexico, ben stiekum een beetje jaloers hoor! :D :D

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Geen zorgen Flex Felicia woog met 7,5 maand 8060 en is 69,5 cm, dus jouw meisje zit daarboven dus snap niet dat ze zeuren daar op het CB! Alles moet ook volgens het boekje van hun * zucht *

Maarre ik duim voor je meid dat je zwanger bent!
    ( is toch de bedoeling? )

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Moaatje vind het het echt super meid dat je 8 maanden bv hebt gegeven, neem mn petje ervoor af ik heb het amper een maand volgehouden ( heb er nu soms nog spijt van dat ik zo snel heb opgegeven maar ja volgende keer beter).

Meiden bedankt voor jullie reacties op de gevoelens voor een tweede kindje ben blij dat ik niet de enige bent die daar bang voor is.

Zo ga nu in badje en dan lekker naar bedje hihi

Welterusten Allemaal!

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ennnnnnn is de vloer nog droog? :)

Welterusten allemaal ik ga een verdieping hoger. ;)

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    He meiden.

flex maak je maar geen zorgen. Ze worden nu wat actiever waardoor ze ook wel eens minder aan komen.

Miennie ik heb dat ook een beetje hoor.
    al hoef ik er natuurlijk niet aan te denken zonder partner dat scheelt weer.

Vandaag lekker vrij.
    Voel me sinds een tijdje echt heerlijk!
    Zit echt heerlijk in mijn velletje.

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Sorry... lange tijd niet gereageerd. (voor mij doen dan). Ik lag woensdag ziek op bed. had diarree. Ik had dinsdag hele erge buikpijn en ik dacht; misschien ligt het aan mijn menstruatie. maar nee... buikgriep. gelukkig is het vandaag weer over en ga ik morgen weer werken.
    Alleen... nu heeft Suzanne het. Maar het gaat bij kleintjes eerder over dan bij volwassenen. En.. ze ligt te spelen in de box. Wel grappig, ze zegt nu: tatatataata. :)

@ Moaatje: mijn verstandskiezen doen ze 1 voor 1. Omdat ze allebei beneden zitten. En dank je wel... heb ik wel nodig. Ben zo bang d'r voor. Ook voor een normale tandarts.

maar goed... Ik ga Suzanne een fruithap voor schotelen. Tot snel...

O ja... Flex: heb je al getest? En?

Deel Deze Pagina