Nijntje is altijd lief he En Elmo leuk hoor! Ja sommige dingen zijn moeilijk te vinden idd..! Maar Frits kan weer vooruit zo te lezen!
haha dat is ook zo lol soms tik ik zo snel, dan gaat het wel eens door elkaar hahaha Maar idd ik moet echt weer wennen om te stappen zeg maar! en te drinken
ik mis het zwanger zijn af en toe wel hoor hebben jullie dat ook? kan niet wachten om weer zwanger te zijn! we wachten tot mei en dan gaan we er weer voor.. me beste vriendin is zwanger en me schoonzus ook als ik dat dan zie dan kriebelt het wel weer....
ga zo boodschappen doen zoonlief gaat even naar me schoonmoeder zodat ik op me gemakt de boodschappen in huis kan halen. heb best veel nodig en dan is dat met zon kleintje niet echt makkelijk....
Hallo dames, alles goed met jullie? Met mij gaat het prima! Heb al een behoorlijke dikke buik, mag vanmiddag voor de pretecho, spannend maar ook erg leuk! Ik las dat fl3xgirl weer zwanger is, meid bij deze gefeliciteerd! (Heb de rest hier niet bijgelezen want heb het druk vandaag) Ik zal binnenkort hier ff een beetje bijlezen.
Heeeee spirit wat leuk om te lezen! Fijn dat alles goed gaat En als die kleine van jou er is verwachten wij natuurlijk wel een fotootje hier om te bewonderen he! Geniet nog van je lekkere dikke buik, en dat je maar snel je kleintje in je armen hebt Liefs, Sanne
@ Kleintje: gefeliciteerd met je Elmo-poppen. Hier niet echt in het bijzonder waar de kleine gek van is, als het maar felle kleurtjes heeft. @ Minnie: Hier ook nog geen staan of optrekken hoor. Hij kan sinds een paar dagen kruipen en dat vind ik al super. Ook zelf gaan zitten doet hij nog niet. @ Ilona: Ja, de spijlen van de box zijn hier ook in trek hoor. @ Bwtje: Hier hebben we 2 grote slaapkamers, een kleine slaapkamer en ook een vlizo naar zolder. Je kan of zolder net staan in het midden maar er is wel mogelijkheid tot een dakkapel of nokverhoging. Dit willen wij in de loop der tijd ook gaan doen, want mocht er een tweede komen dan is die kleinste slaapkamer net iets te klein, en dan zou ik ook niet weten waar de computer heen moet, als daar de baby moet komen. Is een nokverhoging bij jullie geen optie? @ bulldog: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag morgen. En leuk zeg, een babynichtje. Ik ben aan mijn vaders kant ook het enige meisje. Heb aan die kant alleen maar een broer, neven en ooms. En die kriebels heb ik ook hoor. Maar mn verstand zegt dat we nog even gaan wachten. Wil eerst nog even volop van jayden genieten, wat in het huisje verbouwen.... Mar inderdaad, het zwanger zijn was heerlijk. maar ik voelde me dan ook helemaal top. een tweede zwangerschap zal toch wel iets moeilijker zijn, als je al een klein hummeltje hebt, je kan dan niet meer zo rustig aan doen wanneer je daar behoefte aan hebt. @ Spirit: heee, wat leuk weer wat van je te horen. En dan vooral dat je leuk nieuw hebt. Veel succes en plezier met de pretecho straks.
Hier kun je inderdaad boven niet staan :S Dus dan zou je denk ik wel een dubbele moeten hebben..zou allemaal wel gaan hoor..ook al zou het met een vaste trap ook wel erg krap gaan worden.. Maar ben om eerlijk gezegd te zijn wel uitgekeken op deze woning haha Willen wel hier in de buurt blijven, veel te gezellie! Spirit ik zat net nog eventjes fotootjes van je te kijken, poeh gelijk weer tranen hier hoor! Om je mooie menneke...Hoe is dat bij jou? Al goed kunnen verwerken alles? Vind je heel sterk, ik zou het denk ik heeeeeeeel slecht doen!
@coco dank je ! ik wil vanaf mei er weer voor gaan duurt miss wel een paar maanden of het is gelijk raak! zien we dan wel weer maar vind het leuk dat er niet te lange tijd tussen zit! mn broer en ik schelen 15 mnd das echt leuk en me andere broer scheelt 5 jaar, das net weer te groot vind!
hey spirit leuk weer wat van je te horen! hoe gaat het nu met je? veel plezier bij de pretecho vanmiddag...
ik mag maandag 23 maart komen b=voor een intake gesprek en maken dan meteen een afspraak voor een echo
Jaaa het huis naast ons staat nog te koop; slimmer kopen 252.000 euro. Lijkt me leuk joh als je er ook komt wonen ! Dicht tegen de Leenderweg aan dus niet midden in een neiuwbouwwijk.... Zal straks ff pb'en wat het adres en idd snel afspreken. We gaan nu ff ontbijten en lees straks ff verder hier.
Hee helemaal niemand meer hier... Bulldog, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En fijn feest nog! Leuk dat jullie over paar maandjes ook voor een 2e willen gaan! Het zwanger zijn heb ik trouwens niet echt gemist... helemaal niet zelfs. Vond het wel een hele bijzondere ervaring maar het is ook niet allemaal vlekkeloos verlopen misschien daarom. Vind het ook zo jammer dat je geen "gewone" leuke hippe kleren kan kopen maar alleen maar vna die zwangerschapsmode die niet echt " je van het" is en daarna nooit meer aanhebt... Flex, kom je ook nog wel hier kletsen of en je vooral bij de nov-mama's nu? Spirit, leuk dat je hier nog evne komt kijken! 18 weken alweer, gaat ook snel zeg! Ik ga weer even in de zon liggen...