Waren ze verrast of hadden ze het wel verwacht? Zonneschijn, heb je het nog steeds naar je zin daar op vakantie? Kleintje: Leuk zeg een nijntje opruimbankje, heerlijk voor het speelgoed.
Hoi meiden, Alles goed met iedereen,sorry heb niet teruggelezen. Ik heb vanacht met jinthe in het ziekenhuis gezeten,ze was natuurlijk al heel erg verkouden,maar de koorts steeg wel behoorlijk en als ik haar truitje wilde wisselen had ze echt pijn,dus ik weeer naar de huisarts,en die vond het ook raar,dus moest ik gelijk naar de kinderarts,Ik had geen vervoer en patrick had mijn pinpas ook mee,zal je net zien op zo'n mom werd er een ambulance gebeld die kwam met gillende sirene's aan Ze dachten aan hersenvliesontsteking,daar aangekomen hebben ze bloed geprikt,uit haar vingertje,ze moesten wel 3 keer opnieuw prikken Omdat er niet meer uitkwam..Gelukkig was de bloeduitslag goed Geen nekstijf,of hersenvliesontsteking GODZIJDANK!Ook haar urine is nagekeken en ook goed! Nu moesten ze vanochtend een beetje snot hebben,nou wat was dat zielig zeg Moesten ze met een slangetje via haar neus naar haar keel om wat weg te zuigen!Hoop zoiets niet meeer mee te maken,want ze zijn nogal grof ik snap wel dat ze niet heel lief kunnen doen zoals ik,maar ik ben er best van geschrokken Het is dat je weet dat ze je kind willen helpen,maar anders Nu zijn we gelukkig weer thuis,het gaat weer beter als dat het ging,dus goed in de gaten houden! @Fl3x,ik wist het natuurlijk al ,maar nogmaals van harte gefeliciteerd!
@bulldog gefeliciteerd! @claudia jeetje joh das schikken! hopelijk gaat nu weer beter en gelukkig is het geen hersenvliesontsteking...sterkte en beterschap! in het begin miste ik het zwanger zijn totaal niet maar nu er hier steeds meer juni mama's zwanger zijn begint het ook wel weer te kriebelen...alleen zie ik er tegen op om weer zoveel kilo's aan te komen en tegen het einde van de zwangerschap vond ik het heeel zwaar....maar ja voorlopig nog niet en misschien eind van het jaar als het financieel voor de wind gaat @spirit leuk dat je hier komt kijken...veel plezier bij de pretecho! wordt je nu ook meer gecontroleerd i.v.m je vorige zwangerschap?
@claudia jeetje das schrikken meid. wat had ze nou ? gewoon een klinke verkoudheid? @linda dank je iedereen fijn weekend miss dat ik e rmorgen nog ff ben en anders tot dinsdag! fijn weekend...
Flex: GEFELICITEERD met je zwangerschap! Zooo leuk, geniet ervan meis. Claudia: Veel beterschap voor je kleine. Lijkt me verschrikkelijk.
Nou ik mis het zwanger zijn ABSOLUUT niet. Ben al blij dat ik deze lente/zomer weer in al mijn leuke jurkjes pas! Lijkt me geweldig om leuke dingen te gaan doen met Danny.. die dan kan lopen. Heb dan geen zin in dat baby gedoe wat ik inmiddels achter me heb gelaten. Maar misschien komt het omdat ik nog steeds bv geef.
Hallo dames we hebben gisteren een erg leuke echo gehad, wat een drukte makertje zeg! De baby lag geen seconde stil en de armpjes en beentjes vlogen op en neer en de knieën gingen vaak richting neus! Alles zag er goed uit maar het is natuurlijk geen 20 weken echo die krijg ik op 10 maart. Tijdens deze echo gaan ze extra letten op de navelstreng en de placenta. We weten ook of we een jongen of een meisje krijgen maar dat houden we lekker geheim!
@ Claudia: Zo, dat is schrikken zeg. Hoe je kleine meisje maar goed in de gaten en doe haar maar lekker vertroetelen. Echt zielig als ze met slangetjes enzo in weer gaan bij die kleintjes, die hebben nog geen benul van wat en waarom... @ Spirit: Fijn dat de echo geslaagd is. Ik weet nog dat wij toen met de pretecho met 17 weken te horen kregen dat het "waarschijnlijk" en jongetje zou zijn, maar dat wist ze niet met zekerheid te zeggen, dus toen hebben we uiteindelijk nog 3 weken in spanning gezeten. Maar jullie weten het nu dus al, leuk hoor. @ Firstbaby: Ik vond het juist leuk om zwanger te zijn, en dikkebuikenkleding te kopen. Normaal ben ik niet zo shopperig, maar toen kon ik even helemaal los gaan, want ja, ik had het allemaal nodig he... @ Flex: Heb even in je album gekeken. Wat een leuke foto's zeg van Esmay met de test. Echt een leuk idee, en erg leuk ook voor later. Stopyte ze de test niet in haar mond? Dat zou hier namelijk wel gebeuren...
Wij gaan vanavond lekker een avondje weg zonder kleine. Lekker uiteten met vrienden van ons. Jayden blijft bij opa en oma slapen. Heb er echt zin in, lekker tutten straks voor de spiegel, uitgebreid eten en misschien wel één wijntje drinken. Maar dan vannacht zal ik wel weer de drang krijgen om hem op te gaan halen...
@ Flex: Bedankt voor de pendel. Nu maar afwachten. Het zou wel een mooie tijd zijn. Als je gelijk hebt krijg je een bos bloemen.
Ja ze denken een virusinfectie,om rs virus uit te sluiten hebben ze dat snot afgenomen..Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter Iedereen bedankt voor de lieve reacties!
Claudia, jeetje wat schrikken zeg... Fijn om te horen dat het weer beter gaat. Zo sneu voor die kleintjes, als ze wat ouder zijn kun je tenminste iets uitleggen. Nu moeten ze het maar ondergaan.. Veel beterschap. Coc, wat was er uit de pendel gekomen...? Of wil je dat liever voor je houden? Veel plezier vanavond, geniet ervan! Flex, leuke test-foto's idd met Esmay! Hoe voel je je? En was het leuk om het aan iedereen te vertellen? Spirit, hihi leuk zo'n druktemaker! Wij gaan nu van het ene resort naar het huis op het strand, 150 km verderop. Ben benieuwd, van heel luxe naar een stuk minder luxe... Misschien tot later deze week.
Coco, heeft je houten vloer het luierloze uur overleefd? Claudia, ik ben ook nog steeds in voor een meeting hoor. Ilona, fijn te horen dat je je zo goed voelt. Bwtje, balen van dat huis joh, nu maar hopen dat het voor de ander niet doorgaat. Flex, van harte met je zwangerschap, helemaal super meid. Wel jammer dat we niet weer in dezelfde maand zitten. Maar zometeen een gezonde been (of twee) is natuurlijk het belangrijkste. Bulldog, wat leuk, een nichtje. Wanneer word ze verwacht? Gefelciteerd hoor! Wat leuk dat jullie ook weer zo snel een volgende willen. Claudia, jeetje wat een schrik zeg. Ik hoop voor je dat ze gauw weer de oude is. Zonneschijn, wat leuk dat je vanaf je vakantie nog zo mee kan kletsen, gezellig hoor. Spirit, wat fijn weer van je te horen. Ik zal voor je duimen voor een mooie 20 weken echo. Meiden, kletsen jullie elders nog met elkaar? Want volgens mij waren een groot aantal van jullie al op de hoogte van Fl3x' goede nieuws? Babet gaat na lange periode van stilstand ineens als een speer. Maar dat staan ben ik echt nog niet blij mee. Ik vind het zo eng voor haar heupen en gewrichten. Hebben jullie enig idee of het mogelijk is dit nog een beetje uit te stellen? Vraagje, hebben jullie speelgoed in het ledikantje liggen? Ik heb het namelijk niet, ivm veiligheid, volgens een boek hier. Maar nu vraag ik me af of dit niet leuk is voor haar als ze 's mogens wakker word. Misschien kan ze zich dan heel even zelf amuseren voor ze mij wekt. Ieder extra kwartiertje slapen is welkom. Ik ga echt weer proberen vaker te komen. Maar heb een hoofd als een zeef, en dan is het veel makkelijker om te reageren op de stille topics, want daar hoef ik niets bij te lezen. Als ik begin ben ik het twee berichten later al kwijt, dus zit nu met pen en papier naast de laptop, hihi. Maar ik ga weer mijn best doen om vaker te posten en te lezen hoor. Lees ik er overheen of zie ik mamakaatje al even niet meer?
moaatje: Echt hard speelgoed ligt hier niet in het ledikantje, alleen aan het voeteneind want alleen als ik boven ga stofzuigen en het bedje als box gebruik krijg ze dat. Als ze ga slapen heet ze wat knuffeltjes die knisperen, kan ze dan mee spelen of kroelen als ze wakker is. Zonneschijn: Is het volgende vakantiehuisje meegevallen? Iedereen verder een fijne dag gewenst!