@moaatje ze moet op 8juli komen als het goed is! @zonneschijn veel plezier op de andere plek! @spirit fijn dat alles goed was! @moaatje ik heb helemaal niks in bed liggen eigenlijk ook nooit gehad, anders gaat hij lopen spelen en dan slaapt hij helemaal niet! idd mamakaatje ook al ff niet gezien en ellen ook niet volgens mij! @flex leuke foto`s van je meisje..
mijn broer en schoonzus hadden hier gister de echo dvd laten liggen van de 20weken echo, gister avond kwam er familie dus we maakten een geintje dat we weer zwanger waren nou je had die gezichten moeten zien echt zo van' "' dan meen je niet"" net of ze willen zeggen nee toch. volgens mij zouden ze het raar vinden als het wel zo was maarja als het zo is dan is dat mijn eigen keuze.
Wel een goeie grap. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verbaasd ben dat er zoveel meiden alweer zwanger zijn of graag willen worden. Ik heb echt nog het gevoel dat ik pas een baby heb. Ik ben pas op kraamvisite geweest en vond het echt schattig en dan denk ik lijk me leuk. Maar dan graag eentje die in een mandje staat voor de deur. Zwanger moet er nier aan denken, maar babytjes blijf ik leuk vinden.
Wij vanavond ook, Vandaag 6 jaartjes officieel samen, kennen elkaar al langer En na tip van Zonneschijn gaan we naar het restaurant 1910! Ben erg benieuwd ..speciaal tafeltje gevraagd, en we worden met de Maseratti van de paar deuren verderweg buren gebracht Want daar kwijlt mijn vriend steeds overheen hahaha Maar hij weet nog van niets! En wij gaan wel lekker een drankje erbij doen hoor Nu nog ff opruimen en poetsen want we gaan nog wat extra foto;s maken van ons huisje vandaag!
Wij hebben een gezamenlijke MSN en kletsen daar dus als je de nieuwste msn hebt gezellig meedoen hoor ! En ook over de meeting gehad misschien datumpje prikken in April ofzo.. ? Ik heb hier al sinds de geboorte van Eva de knuffies van Raffi erin staan, namelijk het beertje en het varkentje.. En inderdaad elke keer als ze wakker is, gaat ze hiermee lekker even spelen! Laatst lag ze blijkbaar iets te lang haha en had ze heel het bed gesloopt! Zal die foto wel eens posten Maar bij Sem had ik ook een leeg bedje hoor, en nu dus wel gedaan gaat allebei goed ze zijn nu ook ouder he! Gewoon goed kijken wat je erin legt!
Ik heb een nijnte knuffel en een schaap in zijn bed liggen. daars speelt hij sochtends als hij wakker is mee. verder ook niks in liggen.
Soms mis ik het wel om zwanger te zijn, ik vond mezelf toen veel mooier, nu ben ik nog steeds 5 kilo te zwaar en daar waar mn baby heeft gezeten is nu slappe hap Maar het komt hopelijk allemaal goed!
Hee leuk joh, 1910! Ben benieuwd hoe jullie avondje was..! Geniet ervan. Verder ff kort berichtje vanaf hier; tis effe wennen, huisje op t strand (na de vijf sterren van afgelopen week) maar zeker erg lekker. Wel veel beestjes; zat een mug onder senna's klamboe vannacht... en net is ze door zo'n zwarte kleine prikvlieg gestoken toen we ff niet opletten... Verder hebben we het prima hier. Reageer even niet op iedereen nu.. andere keer weer, fijne avond nog.
Zo denk ik er ook over. Ik heb echt nog een baby en kan niet aan een andere baby denken. Ik wil al mijn tijd aan Danny besteden de komende 2 a 3 jaar. Ik werk part time en wil mijn dingen blijven doen. Ik vind dat je er voor je kind(eren) moet zijn. Met nog een baby erbij...pff ik raak al overspannen bij die gedachte.
Coco: Zwanger zijn vond ik heel speciaal. Maar ik ben amper aangekomen en heb dus ook geen zwangerschapskleding gekocht. Kon al mijn kleding aan tot mijn bevalling. Heb wel een broek van mij uitgerekt haha. Maar toen de lente begon vond ik het vaak irritant dat ik geen leuke jurkjes meer aankon en dat ik met zo een buikje moest lopen. Heel raar.. Maar toen miste ik mijn platte buik erg! Verder denk ik soms nog wel eens terug aan mijn bevalling, het niet kunnen plassen etc. Dan denk ik.. zwanger? Mij niet gezien haha. Moaatje: Nee, hier normaal gesproken geen speeltjes in zijn ledikant. Maar als hij op een zaterdagochtend wakker wordt en loopt te kraaien, dan kom ik wel iets brengen en dan ga ik weer mijn bed in. Dan is hij ook wel even zoet. Zonneschijn: Wat vervelend dat Senna is gebeten door zo een prikvlieg. Heeft ze er last van? Geniet van je vakantie! Claudia: Goed om te horen dat het beter gaat met de kleine.
Hallo allemaal, Wat een hoop om bij te lezen zeg En veel nieuwtjes voorbij zien komen... Flex van harte gefeliciteerd, hoe voel je je? Claudia, wat rot zeg hoe gaat het nu met Jinthe? Zonneschijn, hoe bevalt het op vakantie met de kleine? Oeps... ben nu vast nog heeeeeeel veel vergeten Ik zal van de week nog even goed bijlezen en reageren. Ben ff niet geweest omdat ik een dipje had. Ik had gesolliciteerd bij de peuterspeelzaal, ben op gesprek geweest, en kreeg een baan aangeboden... erg leuk maar veel te weinig uren en ik kon het niet combineren met wat anders. Had (en heb) er zo de balen van gehad, wil zo graag ander werk... maar ja in deze tijd mag ik ook blij zijn dat ik gewoon werk heb er zijn zat mensen bij wie dit door alle bezuinigingen onzeker is... Met Evy gaat alles goed. Het helmpje houdt ze goed op (23 uur per dag), ze slaapt gelukkig ook weer goed. Wel nog steeds aan het hoesten, lijkt wel dat het steeds weer terug komt als het bijna weg is Ook spuugt ze weer wat meer, maar over een weekje moeten we toch weer naar de KA terug dus kijken wel wat we kunnen doen. Verder is ze zeer actief en blijft maar proberen om te kruipen. Ze zit echt de hele dag op haar knietjes en armen en probeert vooruit te komen, wel een erg leuk gezicht. En als ze dan 1 cm vooruit komt en wij haar toejuichen krijgen we een superglimlach van haar terug *smelt* Hoe gaat het met alle mama's verder? Al vakantieplannen voor de zomer gemaakt? Ik ga nu even lekker bankhangen er is een film op tv diei ik wil zien. Tot snel weer! Gr Carola
oooo haah wast al helemaal vergeten he bhe tzo druk hier pff ben soms ook zoo maar bedankt hoor voor het stemmmen super!
hey dames! ben ik weer ff moet veel bijlezen haha nog zieke kindjes hier wij zijn allen ook wat ziekjes hier buikpijn hoofdpijn hoesten bah bah de lente moet maar gauw komen gaan jullie stemmen op hannah? ik ga ff reageren hier
jeetje mina zal jij geschrokken zijn zeg zielig he zo een slangetje in de neus hannah had die een aantal dagen echt niet en leuk gezicht gelukkig dat het wat btr gaat met je dochter
ik mis het zwanger zijn ook niet kwam van de week kennis tege ndie zei nou wanneer komt de 4de ik zei er komt helemaal geen 4de en maar doordrammen jawel jawel die komt er wel moet nog een jongen bij nou bij mij komt er helemaal niks meer bij heb 3 gezonde dochters vind het dikke prima zo