hey dames heb wel ff genoeg gereageerd haah heb trouwens drie leuke spenene bestelt voor hannah spenen met tekst op een site www.koterkado.nl
@ Moaatje: Wij hebben een muziekgiraffe in het ledikantje liggen. Daar valt hij 's avonds mee in slaap en gaat hij 's ochtends mee liggen spelen. @ Zonneschijn: Ik wilde weten óf er ooit nog een tweede zal komen hier. Antwoord was Ja. @ Moaatje: Ja hoor, de houten vloer heeft het overleefd, haha. @ bwtje: Gefeliciteerd met jullie 6 maanden. Leuke avond gehad? @ Mo: Ja hoor, een leuke avond gehad. Was even fijn, een avondje zonder de kleine.
ikga plat ben bekaf weltrusten dames ! oja niet vergeten te stemmen he op mijn kleine hannah liefs mo
Mamakaatje: Fijn dat de helm zo goed ga, zie je al verandering? Jammer dat ze weer wat meer spuugt, hier is het juist heel weinig op het moment hopelijk stopt het gauw weer. welterusten iedereen, ga naar mijn bedje wil er morgen vroeg uit. Gaan ze hier weer naar school, voorbij vankantie.
Haha Ik wil ook even reageren op het opnieuw zwanger willen zijn. Ik zelf zou ook nog niet zwanger willen worden. Ook ik vind het weer heerlijk om mijn oude figuur terug te hebben. Verder vind ik ook Ruben nog zo baby! Maar ik begrijp ook wel dat er andere zijn die het juist anders ervaren.
Ik vind het superleuk voor alle zwangere mama's en wil ooit ook wel een 2e kindje, maar voorlopig moet ik er nog niet aan denken hoor! En vriendlief al helemaal niet Eerst maar eens ervoor zorgen dat mijn achternaam hetzelfde is als die van Evy Scheelt denk ik ook wel hoe je zwangerschap was en hoe je kindje het doet. Straks even naar het cb voor extra wegen en kijken wat zij zeggen over het slecht eten van fruit en groentehapjes. Woensdag belt de KA, eens kijken of de medicatie nog wel voldoende is voor het spugen. Fijne dag allemaal verder en misschien tot vanavond. Doei doei
aww wat een rotbeest! Nou 1910 was helemaal geslaagd! Echt super lekker eten n mooi om te zien! Wij hebben gelijk luxe gedaan, 5 gangen diner! En allebei wijnarragement erbij N natuurlijk voor en na iets drinken! Maar het was een geslaagde avond.. Helaas is Sem nu een beetje ziek nu weer aan de betere hand.. Eva snotverkouden, en ik ook ziek keelpijn en alles doet zeer Dus ik hou het ff rustig en meld me een ander keertje weer! Doeg dames!
hey meiden, hoe gaat het met jullie? met mij super goed Ik zit alleen met mijn handen in het haar. Esmay heeft al sinds 6 februari (dsinds de 6de ziekte) al dunne luiers het is niet water dun af en toe wel eens het puilt helemaal uit moet haar gewoon helemaal in bad doen echt alles zit er dan onder ik dacht eerst aan der tandjes (boven) maar die zijn nu nog niet door en voel ook niks en zie niks. dus dat zal het wel niet wezen. ik heb net het cb gemailt die zullen me zo wel terug bellen. nu ga ik ff lezen wat er allemaal is gezegt
dankje voor je felicitatie meid! er zittenm meiden op mijn msn vandaar dat die het al wisten Ik heb alleen knuffeltjes in het ledikantje liggen geen speelgoed. esmay draait continu op der buik en valt zo in slaap maar wordt midden in de nacht wakker omdat ze niet lekker ligt (overdwars in der bed) geen id hoe ik dat oplos
ohja vergeet helemaal te vertellen hihi van orgen las esmay op de dekens tussen ons in ik was nog zo moe en had mijn ogen gesloten ik hoorde esmay zeuren deed me ogen open en ze zat gewoon echt ongelovelijk haha gewoon uitzichzelf twas maar 1x nu kan ze het ineens nie meer haha
leuke foto's! cb heeft net gebelt ze zei dat ze bijna zeker weet dat het de tandjes zijn moet volgende week donderdag even op inloop spreekuur komen
hallo allemaal! hier een lekker weekend geweest met visite en verjaardagen, noa is superzoet geweest...alleen maar lachen en doen haha echt zo schattig...ze lacht nu ook echt mee als er gelachen wordt en daar moeten wij dan weer zo om lachen ze is nu ook aan het kruipen en kruip soms wel zowat onder de salon tafel zitten is er nog niet echt bij ze blijft wel even zitten als ik haar neerzet maar ze zit nog erg onstabiel en kan ieder moment omvallen...optrekken doet ze ook nog niet echt...komt vanzelf wel.. iedereen met zieken/snotterende/hoestende kindjes BETERSCHAP! leuk foto's weer!
wat fijn dat ze zoet is geweest en al kruipen das goed zeg! esmay schuift alleen maar hebben ook erg glad laminaat
@ Flex: Zo lang al spuitluiers? Hier heb ik nog maar af en toe een dunne luier, en met de tandjes kon ik eigenlijk ook niet echt merken dat het meer werd. @ Ilona: Wow, wat een leuke foto's zeg. jayden kan zich nog niet optrekken hoor. Wat een lekker ventje heb je zeg! Ik zit hier nu in mijn eentje aan de chocoladefondue. Appel, banaan, spekkies, dippen en smullen maar. Had er even behoefte aan om lekker asociaal te snoepen, haha. Verder heb ik een rustig avondje op de bank gepland. Man is nog werken, en ik blijf lekker op de bank hangen, straks CSI kijken.
Hier ook een lekker avondje tv kijken. Badman komt nu op tv denk dat ik die maar ga kijken. fijne avond allemaal.
Ja, mijn man wilde ook Batman kijken als hij thuis was, maar hij mag mooi op bed gaan kijken, haha, de bank is van mij vanavond!