Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ZO iedereen wel gehad zo'n beetje nu ga ik weer verder met opknappen zucht!

doei dames tot klets..

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje ik geef potjes omdat wij onregelmatig eten !
    ik ga vandaag zelf een prakje maken voor hem kijken of hij het dan wel wilt!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja valt te proberen!
    Geef je potjes met 1 smaak of meerdere smaakjes?
    Want dan kan het zijn dat hij bijvoorbeeld 1 smaakje niet lust hiervan en daardoor heel het potje laat staan :S

En potjes staan bekend om een beetje neutrale en dezelfde smaak steeds, dus kan best dat ie inderdaad uitgekeken is hierop!

Succes met je prakkie vandaag ben benieuwd wat ie ervan vindt :D!

4. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    moggel!

bedankt voor het stemmen bwtje

wat tandjes betreft het komt vanzelf togh

kga er weer vandoor druk druk

doegie!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Geen dank vond het niet erg om op je prinsesje te stemmen!

En ik vind het ook helemaal niet erg dat de tandjes er nog niet zijn hoor :)

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden..

even een berichtje vanuit oostenrijk.
    ligt lekker veel sneeuw. iedereen is even skieen, ik ben met chiel in het appartement.
    ik moet zeggen dat ik het skieen niet echt heel leuk vind maar ach het is hier een super mooie omgeving, en we kunnen er ook lekker wandelen, en sleeen met de kleine!
    moest even een hele hoop weer terug lezen! ik weet alleen niet meer wat er allemaal geschreven is... (dat vergeet ik snel zeg)
    maar goed, iedereen beterschap aan de kleintjes en natuurlijk de mama's die ook ziek zijn, en claudia, hoop dat je meisje er snel weer bovenop komt! dat was natuurlijk wel ff schrikken dat je naar het zh toe moest.
    ik ga dr weer vantussen, misschien van de week nog ff bij lezen, maar anders weer als ik thuis ben!

doei doei

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ilona: ja, je banner doet het nu weer, maar gisteren niet hoor.

Hahaha, pakt Ruben de bezem? Handig, zo'n hulp in de huishouding.

@ Bwtje: ja, wij kopen ook eigenlijk alleen maar de Pampers in de aanbieding. En soms met bonnen inderdaad. Wij kregen vorige week weer zo'n kortingsbonnenboekje. Niet alleen voor luiers en luierdoekjes, maar ook voor een hoop andere artikelen. Wel leuk.

@ Sjoon: Leuk dat je nog even aan ons denkt vanuit Oostenrijk. Wanneer komen jullie weer thuis? Fijne vakantie nog verder!

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ilona: Ik snap het niet echt. Ik heb me aangemeld, maar nog steeds geen toegang tot de groep.
    Nu moet ik zeggen dat ik totaal geen verstand heb van dit soorrt dingen hoor, dus het zal wel aan mij liggen, maar kun je proberen uit te leggen wat ik precies moet doen?

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje hij krijgt elke dag een andere smaak maar idd die potjes smaken allemaal het zelfde..

hij krijgt straks boontjes met wortel aardappel en een tartaartje!

ben sinds gister begonnen met lijnen moet zeggen dat ik best wel honger heb maarja effe een stukje fruit en dan is het weer goed!

voor de zwangerschaps ben ik met de weight watchers 10kilo afgevallen dus hoop da tik weer wat kilo`s kwijt ken...

@sjoon vind chiel de sneeuw een beetje leuk!

hie rook altijd pampers heb vorige week huggies gekocht om te proberen maa rvind de pampers toch fijner!

@coco dat bonnen boekje heb ik vorige week ook gehad!

vandaag de wij jonge ouders weer gehad altijd leuk om te lezen!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, de Wij Jonge Ouders kotm natuurlijk nog op ons oude adres binnen dus moet binnenkort even de post weer op gaan halen.

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ik ga het even uitzoeken.

welke msn heb je? Je moet wel de nieuwe versie hebben.

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    pb even je email adres kijken of uitnodigen werkt

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik ben ook blij dat ik niet meer zwanger ben..maar aan de andere kant wil ik wel graag snel voor een 2e gaan (nu 1e ronde)

Dus niet om het zwanger zijn...maar puur om een 2e wonder.

Het hangt er dus niet vanaf bij mij dat ik de vorige keer een goede zw.schap heb gehad (integendeel, ik heb de hele zwangerschap in de ziektewet gezeten)
    Maar ze zeggen dat geen zwangerschap hetzelfde is dus ik ga me er weer aan wagen. Niks is zeker, over 2 jaar kan het nog steeds een rotzw.schap worden. Bij mij speelt mee dat het zwanger worden eerst 2 miskramen heeft opgeleverd en luuk pas na 2.5 jaar bij ons was...

Dus daarom gaan we niet te lang wachten!

Jinthe hoe gaat het?

Zonneschijn Senna ook weer hersteld van de prikvlieg? rotbeesten!

Ilona, wat een lieve foto!

Bwtje wat ben je lekkere op dreef :D

bulldog mss tandjes? weet het ook niet..
    Luuk is nog steeds een tandenloos monstertje ;)

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wat is nou de beste fiets voor straks met de kleine te fietsen?
    zo`n moederfiets of kan een andere ook gewoon?

15. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ blondie. Suzanne is ook nog steeds tandloos. Alhoewel, ze steeds vaker zit te kwijlen en op haar lepeltje bijt. Met name aan de linkerkant.

Hier willen we ook voor een 2e wonder gaan, maar we willen pas gaan beginnen als Suzanne 1 jaar is.

Hier ben ik snipverkouden. M'n vriendje en ik slapen al apart. Omdat ik zo aan het snurken ben 's nachts. Ik ben hele oerwouden aan het kappen. :) Hij zei, dat ik echt aan het zagen ben. maar goed, dat gaat ook wel weer over.

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ligt eraan wat je er allemaal mee wilt doen.
    Is de fiets bedoeld om naar het winkelcentrum, lekker stukje fietsen.
    dan is een moederfiets ideaal.
    Maar wil je lange stukken stukken fietsen dan kun je beter voor een andere fiets kijken.
    Misschien gewoon even een fietswinkel binnen lopen.

Ik heb z'n fiets gekocht tijdje terug en ik vind het geweldig.
    wel met versnellingen en een riete mand

Ik fiets ermee naar mijn werk, Ook kan ik hier wel een stukje mee fietsen van de lente

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He dames

Leuke fiets Ilona!

Ik heb gister met Frits een stuk gefietst, heerlijk! Wel pijn in me kont hahaha was op een gewone fiets, ging super!

Lekker Sjoon in de sneeuw!

Allemaal drukke kindjes, leuk he! Ik blijf opruimen ahhaha

Ik had een vraagje: Welke dames hier werken er s avonds? Ik zoek zelf ook een baantje, maar wil het liefst in de avond zodat ik de kleine niet weg hoef te brengen (willen we allebei niet).
    En wat voor werk doe je?

THX alvast!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb een gewone fiets en dit gaat prima ook al lijkt een moeder fiets mij ook wel fijn hoor!

Maar we hebben dan ook een bakfiets erbij, en daar gaan beide dames nu voortaan in!
    Eva mag nu ook in het speciale zitje hiervoor, ideaal!
    Wij hebben die van Babboe!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik werk bij zuidzorg avonden weekend, hier val ik vanaf 1 april in!
    En vanaf die datum ga ik part time werken voor het leger des heils alleen avond/nachten.
    Ik werk dan in een prostituee opvang.

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hallo allemaal, alles goed met jullie?

Ik kom er gewoon niet aan toe om frequent mee te doen :oops:

Ik kom gewoon haast niet op ZWP, en dan even snel de Lounge door en dat is het dan wel, sorry.

De schoolvakantie voor de kinderen is weer voorbij en ik werk altijd op maandag de hele dag, dus dit is de 1e beetje rustige dag hier. Maar ook de eerste dag om weer flink door het huis te gaan (echt wel nodig) ;)

Met onze jongste spruit gaat ook alles goed, ik las wat over tandjes, hij heeft er 2, al een tijdje, maar verlopig blijft het nog bij die 2.
    Het is een flink mannetje in vergelijking met zijn oudere brusjes met deze leeftijd, ik merk het ook aan kleertjes, gaat mij eigenlijk veels te hard!

Hebben jullie (de trouwe bezoeksters! ;) ) al is in real-life afgesproken eigenlijk?

Gr. Cellie.

Deel Deze Pagina