Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    O ja, ik heb pas een nieuwe fiets, een Sparta Amazone Trendy, mamafiets.

    Quicksilver, helemaal compleet met 2 zitjes, ik ben er heel erg blij mee :)

    Al heeft de auto de laatste tijd nog wel vaak gewonnen van de fiets met het koude weer ;)
     
  2. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Ik heb hier pas het fietsstoeltje op mijn (gewone) fiets gezet en even geprobeerd. Was allemaal erg krap, en ik denk als jayden er dan straks ook nog inzit, dat het niet helemaal 100% veilig is. Ga dus binnenkort even mn stuur hoger zetten en kijken of het dan beter is.
    Maar heb hier op het forum ook eens een topic gelezen over een mamastuur, dat op iedere normale fiets te bevestigen is. Kost ongeer €60 dacht ik. Best prijzig voor een stuur, maar altijd nog goedkoper dan een gloednieuwe fiets aan te moeten schaffen.
    Als het met stuur hoger nog steeds niks is, ga ik dat stuur misschien kopen.

    @ Bianca: Vervelend he, die verkoudheid. Vooral 's nachts met slapen. Ik kan echt heel moeilijk in slaap komen als ik niet door mijn neus kan ademen. Maar ja, er zijn ergere dingen en het gaat vanzelf weer over. Maar toch beterschap, hopelijk ben je er snel van af.

    @ Ilona: Bedankt voor de hulp. Misschien dat ik dan maar even die nieuwe msn ga downloaden. Maar daar heb ik wel mijn mans hulp bij nodig, haha.
    Leuke fiets heb je trouwens!

    @ Kleintje: Fijn dat het fietsen goed bevallen is. Ik wil er ook binnenkort mee gaan beginnen, maar eerst even mn fiets op orde krijgen.
    Ik werk trouwens vaak 's avonds. Ik werk in de horeca (kroeg) voor 3á4 dagen in de week. De ene week werk ik maandag overdag, donderdagavond en vrijdagavond. De andere week werk ik maandag overdag, vrijdagavond en zondag overdag. En dan zo'n 2 keer per maand een extra zondag of zaterdagavond. Mijn man werkt 4 dagen en is maandag thuis. Op dagen dat ik 's avonds werk is hij half 6 thuis en dan kan ik meteen de deur uit. Dus we hoeven jayden nooit weg te brengen.
    Werk jij nu helemaal niet? En wat zou je willen doen?

    @ bwtje: bakfiets, echt supercool. Als ik er één zie, denk ik altijd: "Wil ik OOOOK!". Maar ze zijn zo duur he...

    @ Cellie: he, wat leuk weer wat van je te horen zeg. Logisch hoor, dat je niet zo vaak meer op het forum bent, jij hebt het met 5 kinderen toch net wat drukker dan de rest hier. Maar ik ben blij dat alles goed met je gaat en dat het met de kleine ook goed gaat.
    Er zijn hier wel wat mensen geweest die één op één met elkaar hebben afgesproken, maar van een echte meeting is het volgens mij (nog) niet gekomen.
     
  3. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Cellie: Zit net in je album te kijken. Wat gaaf zeg, al die taartjes. Bwtje is ook al zo crea. Ben er echt jaloers op, zou willen dat ik het kon. Maar ik kom voorlopig niet verder dan een cake bakken, haha.
     
  4. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @cellie leuk weer eens van je te horen
    enne wat een leuke taarten!

    ik ga drek als me man thuis is kijken voor een fiets heb een winkel gevonden in belgie net over de grens dus ben benieuwd!

    nou had net zelf groente voor meneertje gemaakt maar dat moet hij ook niet dus weet ook niet waar het aan ligt!
     
  5. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    En als je nou eens een aardappel of stronkje broccolico oid zo uit het vuistje geeft. Dus zonder eerst te prakken/pureren?
    Vinden ze meestal wel interessant. Misschien dat hij het dan wel wil eten.
     
  6. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja das wel een idee eens kijken of hij het wel wilt!

    hij wou vanmorgen zn pap ook al niet!
     
  7. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Misschien vanavond als jullie zelf gaan eten hem een stukje van jullie groente aanbieden terwijl hij ernaast zit in zn eigen stoel.
     
  8. Delfino

    Delfino Niet meer actief

    @ cellie leuk dat je er weer bent :D

    hoe gaat het met je kids?
     
  9. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hee lang geleden!
    druk druk druk dus..maar dat mag ook wel met 5 kids!
    Heb je ook nog een fotootje van je kanjer?
    Ben erg benieuwd..
    Of moet ik dan op de hyves blieken?
    Fijn om te horen dat alles goed gaat..
    En die meeting moeten we nog steeds eens plannen he!
    Wij gaan eten fijne avond dames, doeg!
     
  10. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Flex, ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

    @Bwtje, een tijdje terug kwam ik ook is langs en was jij ook niket zo actief dacht ik? Leuk om jou ook weer tegen te komen.

    @Coco & Bulldog, leuk dat jullie me niet vergeten zijn :) :)
     
  11. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He meiden, ik heb heel even mn hyves adres bij mn website gezet, dus als iemand me toe wil voegen...
     
  12. mo1978

    mo1978 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

    hey ik heb je uitgenodigd op hyves


    doeggie
     
  13. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja heb het gezien. Nu zijn we 'vriendjes'.
     
  14. Blondie

    Blondie Fanatiek lid

    22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    @ coco en bulldog,
    ik ga binnenkort een speciaal stuur bestellen.

    Moet je even googlelen op moederstuur.

    De prijs is rond de 50 euro en dan heb je weer ruimte op je eigen fiets, en hoef je niet een nieuwe fiets te kopen.

    Ik vind het nl ook krap met Luuk voorop, en deze optie spreekt mij wel aan.

    Cellie leuk dat je er weer bent! (af en toe dan ;))
     
  15. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco ik heb je ook toegevoegd
    @ flex nou ja het is ook meer schuiven nog dan kruipen :p

    @bwtje ik ken dat die gebroken nachten pff...hopelijk zijn je meiden snel weer beter en kun jij ook weer lekker slapen

    ik heb ook weer die lekker in hetleven bonnen binnen...zijn altijd leuke dingen met korting...had vorige keer die 6 pak pamperdoekjes voor maar 5 euri...

    ik vind pampers ook beter dan huggies alhoewel ik huggies ook niet verkeerd vind...kun je bij pampers beter voelen (door een beetje te drukken) of dat de luier vol zit..huggies is wat dat betreft wat stugger/dikker. pampers daar en tegen vind ik wel snel stinken...je ruikt direct dat ze gepoept of geplast hebben..

    wat een mooie taarten zeg cellie! ik wil ook zo'n mooie bumba taart maken als noa 1 wordt maar heb de handigheid daar denk ik niet voor...was vandaag even bij de bakker wezen informeren en als ik dus een bumba taart wil laten maken...maar dat is dus heel simpel met een ingescand bumba plaatje kost het me ongeveer 30-35 euro (16-18 persoons chipolata) vind het nogal wat...of zelf maken of bij de hema denk ik...

    vandaag pannekoeken gegeten en noa heeft 3/4 pannekoek op...ze vond het heerlijk....heeft lekker zitten smikkelen...alles gaat hier verder prima alleen nog veel hoesten maar ja what else is new
     
  16. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Leuk dat je me toegevoegd hebt. Zal je zometeen even accepteren. Ik was een tijdlang niet zo'n fanatieke hyver, maar nu vind ik het weer helemaal leuk.
    Over die taart. Is best duur om te laten maken ja. Maar aan de andere kant. De kleine wordt maar één keer 1, en dan wil ik het niet op mn geweten hebben dat ik door te bezuinigen zelf een mislukte taart maak. Dus wil daar best wel wat geld aan uitgeven.
     
  17. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blondie: Ja, over dat stuur had ik ook al wat gelezen. Ik ga hier eerst proberen mijn eigen stuur wat hoger te zetten maar als het dan nog steeds niks is, ga ik denk ik ook dat stuur kopen. Vind het toch wel belangrijk om mijn kleine veilig te vervoeren op de fiets. En zoals het zitje nu op mijn fietsstuur zit is het net wat te krap.
     
  18. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi meiden,Ik kom ook weer ff kijken..
    @blondie en mamakaatje,bedankt voor het vragen,Het gaat gelukkig weer goed met jinthe,koorts is ook weer weg gelukkig en het slijm komt ook gelukkig los :D

    Morgen lees ik weer ff terug,en reageer ik weer op iedereen.

    Liefs claudia..
     
  19. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @coco,pb mij ff je emailadres dan voeg ik je toe op msn :D
     
  20. Delfino

    Delfino Niet meer actief

    @ clau ow wat fijn om te horen dat het beter gaat met Jinthe! :D
     

Deel Deze Pagina