Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1990

    joyce1990 Actief lid

    14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Al tijdje niet geweest met weekendje Centerparcs.

    Melania vond het echt fijn in het zwembad, ik heb gefilmd maar heb natuurlijk vergeten een foto trekken :(. Maarja... heb het toch op film.

    Gefeliciteerd aan alle zwangeren:)
     
  2. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0

    Dank je!


    En er gaat mij wel weer het eea dagen ja ;)

    Maar zit ze nog op dit forum?
     
  3. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hoe gaat het hier?

    Ilona: Ik heb zijn bedje op de middelste stand. Die van ons kan op 3 standen.

    Zonneschijn: Hoe lang zijn jullie op vakantie?

    Moaatje: Hoe gaat het met je zwangerschap?

    Flex: Hoe voel je je.. al last van kwaaltjes? Ik hoop het niet.

    Ellen: Hoe gaat het met Raul?
     
  4. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Cellie: nee, ze zit niet meer op het forum, heeft een ban.

    @ Firstbaby: Hier gaat alles goed hoor. Met jullie ook?
     
  5. Delfino

    Delfino Niet meer actief

    @ firstbaby nee niet echt kwaaltjes ;) af en toe smorgens beetje misselijk en moe verder eigenlijk niet
     
  6. Delfino

    Delfino Niet meer actief

    @ mo heb op je meissie gestemt!

    ik heb esmay voor volgende maand opgegeven :D
     
  7. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mo ik heb ook op je mooie meissie gestemd!

    @ flex volgende maand stemmen we massaal op esmay!

    @zwangere mama's willen jullie trouwens weten wat het wordt?
     
  8. Sjoon

    Sjoon Fanatiek lid

    hey cellie!

    leuk dat je er weer bent! mooie taarten hoor!
     
  9. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ja met ons gaat het super. Ben vandaag thuis met de kleine. Hij was net wakker.. gespeeld en hij ligt weer te slapen. Merken jullie ook dat de slaapjes veel langer duren dan voorheen? Danny kan nu wel ruim 2.5 uur achter elkaar slapen terwijl hij voorheen alleen hazeslaapjes deed.

    Flex: Laten we hopen dat het hierbij blijft en dat je niet nog meer klachten krijgt. Had je een moeilijke zwangerschap met Esmay? Of viel het wel mee?

    O ja.. ik ben ook benieuwd of jullie willen weten wat het wordt?
     
  10. Delfino

    Delfino Niet meer actief

    met Esmay waren de eerste 3 maanden erg zwaar ben heel erg ziek geweest. ik teken ervoor als het zo blijft zoals het nu gaat :)

    wij willen het wel weten :D
     
  11. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Ik merk nu vooral dat de nachten beter worden met Jayden. Maar ook overdag kan ie af en toe slapen als een roos. Ik denk dat het komt omdat ze overdag veel actiever zijn; kruipen, optrekken, brallen, spelen.. word je moe van hoor.
    Gisterenmiddag had ik met een vriendin afgesproken. Om 12 uur zei ik "Jayden ligt nu net te slapen, als hij wakker is komen we er aan." Nou, dat werd dus mooi pas om 2 uur, haha. Normaal sliep hij nooit zo lang, hooguit 3 kwartiertjes.
     
  12. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: Heb je al een paar daagjes niet gezien hier, maar hoe is het nu met je? Ben je inmidels al helemaal van de BV af?
     
  13. xxxxx1974

    xxxxx1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Kom maar weer eens ff kijken. Heb het zo druk gehad afgelopen tijd, heb dan ook geen zin om achter de computer te zitten. Afgelopen dagen was ik 6.30 van huis en pas om 21.00 terug :( Gelukkig is alles thuis goedgegaan, Raúl had niet eens door dat ik er niet was. Hij heeft zelfs een paar nachten doorgeslapen :confused:

    Firstbaby: de slaapjes overdag worden idd langer. Vaak 's ochtends een lange slaap van 11 tot 14.00 en dan 's middags nog een kortere. Soms lastig inplannen met hapjes en drinken vind je niet?
    Het is ook elke keer een verrassing hoe ik hem in bed aantref. Laatst lag ie op z'n buik te slapen met z'n hoofd omlaag. Ik schrok wel ff... Heb gelijk maar de dekens eraf gehaald en hij slaapt nu ook overdag in een slaapzak.
     
  14. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Best frustrerend he, als ze opeens wel doorslapen als ze door een ander op bed worden gelegd? De eerste keer dat we hem naar mijn schoonouders brachten zei ik nog: "Hij zal vannacht om een uur of 2/3 wel komen hoor". Sliep hij de hele nacht door! :confused:

    Hoe komt het dat je zulke lange dagen van huis bent. Druk met je werk of andere dingen?

    Hier overdag gewoon onder de dekentjes. 's Nachts alleen in de slaapzak. Hij draait en schuift wel een heleboel maar komt nooit onder de dekentjes terecht.

    Verder alles goed met je?
     
  15. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Rustig trouwens hier al een paar dagen. Is iedereen met vakntie ofzo?

    Ik ga nu lekker even een soepje eten. Verder lekker rustig aan vandaag, beetje rommelen in huis, en achter de laptop zitten. Moet vanavond weer werken.
     
  16. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoe doe je dat? Hier slaap ze juist in eens veel minder, soms maar twee keer drie kwartier vind dat wel erg weinig. :rolleyes:
    Gistermiddag (ze had 's ochtens denk ik drie kwartier geslapen) dus denk dan leg ik ze niet te vroeg op bed. Dus om half drie op bed gelegd, was ze om kwart voor vier nog wakker. Ze was niet lastig hoor ze vermaakte zich best kroop door haar bed ging telkens zitten. Heb ze van armoe maar om kwart voor vier beneden in de kinderwagen gelegd toen sliep ze binnen 5 minuten. :) Dan lig ze vast he , onze stuiterbal.

    Net ging ze voor het eerst staan in de box, geloofde mijn ogen niet en ik wist niet hoe snel ik ze weer neer moest zitten. :confused: Ze bleef een poosje staan en zakte toen helemaal scheef, vond het maar niks.

    Vanochtend heb al voor tien uur even geslapen, dus ga ik het nu maar eens proberen zo. Ga ze met de fles naar bed, daar ben ik eingelijk niet zo voorstander voor maar misschien blijf ze dan wel liggen. En anders moet ze 's middags ook maar in de slaapzak.
     
  17. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag meiden..

    alles goed hier?

    ben vandaag druk in huis bezig
    ben nog nie helemaal klaar!

    sinds gister gaat zoonlief door de woonkamer heen getijgert!
    niks is meer veilig nu...
     
  18. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wow mineke wat goed van je meisje dat ze is gaan staan !
    ik schrok van de week ook toen hij opeens weer zelf was gaan zitten ben bang da tie omval en heb plavuizen dus komt hard aan dan denk ik!
     
  19. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vanavond bekerfinale van de knvb beker
    az - nac
    nac zal waarschijnlijk wel gaan verliezen jammer genoeg
    maar we zullen wel zien!

    ik ga weer verder hier drek nog even lekker naar buiten want de zon schijnt weer heerlijk....
     
  20. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke: Wow, al staan! Hier gaat hij nog niet eens zelf zitten. Kanp hoor.

    @ bulldog: Wat ben je aan het doen in je huisje? Altijd leuk he, zo in je huisje bezig zijn he, vooral als het dan lekker opknapt.
    En ja, dat tijgeren... Hondenbakken, keukentrolley met pannenlappen, krantenbak, kpn-kastje, hondenkussen,.... Ja, wat niet eigenlijk. Niks is meer veilig hier.
    Succes met je voetbalwedstrijd vanavond. Ikzelf geef er niet om, maar moet werken en dan komt er meestal wel wat publiek af op zo'n soort wedstrijd, dus toch wel leuk.
    En geniet van het weer! Wij zijn vanochtend een stukje wezen wandelen, moest toch boodschapjes doen. Nu hier geen zon meer.
     

Deel Deze Pagina