Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Hopen dan maar dat één van de twee bezichtigingen wat is dan. En natuurlijk nog meer hopen dat jullie huisje snel verkocht is, anderz it je met de dubbele lasten.

    @ bulldog: Zo, jij bent echt lekker bezig geweest zeg. Ik zou ook weer eens zo'n dag moeten hebben. Moet je echt opeens zin in hebben he.

    @ Ellen: Zo, pittig baantje heb je dan zeg. Krijg je het binnenkort wel wat rustiger?
    Wij zetten hier regelmatig alle foto's op een dvdtje, en we hebben bijna alle foto's dubbel op de laptop staan, er moet dus heel wat gebeuren eer dat alles weg is.
     
  2. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Dus hij slaapt ook langer he? Ja ik denk ook dat het komt doordat ze veel actiever zijn. Danny kruipt heel het huis rond. Ik schrok me dood toen ik zag dat hij de keuken binnen kwam kruipend met een big smile, van ik heb je gevonden haha. Toen ik hem oppakte om hem te verschonen zag ik dat zijn knietjes helemaal rood waren van het kruipen.
    Ik merkte ook aan hem dat hij zo moe was, dat ik hem alleen in bed hoefde te leggen en weg was hij.

    Ellen: Wat lijkt me dat zwaar zeg zo een hele dag je kleine niet zien.
    Ik heb met mijn werk hele duidelijke afspraken gemaakt over mijn werktijden ivm de kleine. Ik voel me al schuldig genoeg dat hij me al bijna een hele dag niet ziet, dus als ik er eenmaal ben..focus ik me helemaal op hem. O ja.. je zei ook dat hij je niet leek te missen. Ik denk het wel hoor.
    Ik weet zeker dat hij weet wanneer zijn mama er is en wanneer ze er niet is. Hoe gaat het met de bv?

    Bulldog: Hier ook en grote schoonmaak gehouden. stofzuigen, dweilen, badkamer, toilet! Heerlijk een frisse schone huis.

    Flex: Ik hoop het voor je! Laat je het ons weten wat het wordt?

    BWTJE: Hier is het ook niet elke keer hetzelfde schema qua slapen.
    Maar de tijden liggen dagelijks wel dichtbij elkaar in de buurt.
    De ene keer slaapt hij 2 uur en de andere keer 3 uur.
    Ik kan me voorstellen dat het handig is om de slaapjes van sem en eva tegelijk te doen, dan heb je lekker de tijd voor jezelf!
     
  3. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    O ja.. ik doe geen zout of kruiden door de groente van Danny. Wie wel?
    En vanaf wanneer mag het? Ik weet dat zout eigenlijk helemaal niet zo goed is voor de niertjes. Klopt dit?
     
  4. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Coco en firstbaby, bedankt voor de interesse. Hier gaat het wel hoor. Ik ben alleen veel misselijk. Heel vreemd, bij Babet ben ik helemaal niet misselijk geweest. En ik ben erg moe, maar weer minder dan vorige keer.

    Verder is Babet verkouden, en vriend is ziek. Dus ik ren hier nu maar een beetje rond om het iedereen naar de zin te maken. Bijna weekend, dan doe ik zelf lekker niks.

    Morgenochtend om 8 uur heb ik mijn eerste echo. Vind het weer zo spannend.

    Ik heb nu ook wat zacht speelgoed in haar bedje gelegd, maar het haalt niks uit. Half 7 is ze wakker :( . Nou ja, het is ook wel gezellig samen in bed. Coco, ik geef nog steeds een beetje bv op dat moment. Maar het zal amper meer wat voorstellen denk ik, daarna drinkt ze een grote fles. Maar vind het veel te leuk om helemaal los te laten. Gek he.

    Fisrtbaby, hier ook kruid- zout- en suikerloos hoor.

    Meiden, wat doen jullie zoal op brood? Want voor mijn gevoel geef ik 4 keer per week hetzelfde.

    O, ja, ik ben bezig met msn, maar hij geeft een probleem met de systeemvereisten. En da's best lastig voor een digibeet. Zal het vriend ff vragen als ie in staat is op te staan.
     
  5. mamakaatje

    mamakaatje Fanatiek lid

    15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    hoi hoi,
    Wat leuk weer om te lezen wat alle kindjes weer nieuw geleerd hebben zeg! Gaat snel zo te lezen.
    Evy is nu eindelijk echt een beetje aan het tijgeren en is druk bezig om het kruipen onder de knie te krijgen. Hier ook flink rode knietjes hoor!
    Bedje en box zijn vorig weekend omlaag gegaan, madam trok zich steeds op haar buik omhoog, vond t toch wel ff eng worden nu.
    Wie van jullie fiets er al met de kleine? Moeten ze nu eerst echt zelfstandig kunnen zitten? Dat kan Evy nl nog niet.

    Claudia: is de kleine al opgeknapt? Hoop van wel!

    Bulldog: hoe gaat t met de groentehap? Ligt volgens mij aan de geboortedag, Evy is nl ook al 1,5 week aan het rommelen met de fruit en groentehap. Groente gaat nu weer redelijk, maar ze wil d'r fruit steeds niet. Is iedere dag huilen en flink drama :(

    Met wat voor speelgoed spelen jullie kindjes nu?
    Hier met de bekers die je kunt stapelen en met wat zachte blokken. De rest kijkt ze niet echt meer naar om.

    Ik zag nog wat voorbij komen mbt slapen. Ik dacht ook dat ze minder slaapjes gingen krijgen nu?!? Evy slaapt 's morgens vaak na de fles 45 min, eind van de ochtend voor het eten een uurtje en begin van de middag vaak een uurtje, 's avonds gaat ze dan rond 19.00/19.30 naar bed tot de volgende ochtend.
    Hoeveel slaapjes hebben de meeste kindjes nu nog?

    Ik duik zo weer lekker mijn bedje in, morgen staat de ketelmonteur om 8 uur op de stoep. :x

    Gr Carool
     
  6. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco lastig hea om wat af te spreken i.v.m de slaapjes...ik vind het ook zo lastig de ene keer slaapt ze smiddags maar 1 uurtje en de andere keer 2 uur..ik zeg meestal ook dat ik kom als noa wakker is, als ik haar wakker moet maken vind ik zo zielig..

    @moaatje hier ook geen kruiden en zout, dit mag met mate vanaf 1 jaar..
    veel plezier met de echo morgen!

    @flex ik wist ook met noa dat ze een meisje zo worden, errug makkelijk!
    en ik was veel te nieuwsgierig om het 9 maanden niet te weten...

    noa kan nu best goed zitten, zonder meteen om te vallen, gister zat ze een hele tijd op de bank naast me hihihih echt schattig..

    noa slaapt nu nog 'sochtend na de fles een uurtje van half 9 tothalf 10 en dan na haar badje van half 11 tot 12 uur en dan smiddags van 2 tot half 4.. ze slaapt dus nog best wel veel...de tijden zijn niet altijd hetzelfde, soms gaat ze pas om half 3 of 3 uur naar bed en dan tot half 5 maar ze slaapt over dag bij elkaar nog zeker 3-4 uur om maandag en donderdag als ze naar het kdv gaat slaapt ze over de hele dag net 1 uur....ze vind het daar allemaal veel te gezellig...als we ook bijvoorbeeld in het weekend op visite zijn smiddags dan slaat ze gewoon haar middag slaapje over omdat ze er bij wil blijven zitten...(t is echt een gezelligheidsdier) als we dan thuiskomen dan is het eten en naar bed, dan is ze ook bekaf...

    nou weer genoeg gekletst fijne avond allemaal!
     
  7. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    flex hoe is het trouwens afgelopen met je verloren foto's heb je ze nog terug kunnen halen?
     
  8. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hey meiden, ik wou even laten weten dat alles weer helemaal goed is met jinthe :D alleen ik heb weer een gigantische blaasontsteking :(

    De griep moet mij wel hebben,maar de assistente van de huisarts zei al van als je al weinig weerstand hebt dan krijg je het sneller,dus een kuurtje van 5 dagen 4 capsules per dag..Ik hoop dat het me daarna allemaal bespaard blijft

    @moaatje,heel veel plezier morgen bij de echo,laat je even weten hoe het gegaan is?

    @bwtje,ik hoop dat je huis snel verkocht is :D

    Morgen lees ik weer ff bij..

    Liefs claudia..
     
  9. xxxxx1974

    xxxxx1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Ik heb ook afspraken gemaakt, dit was overmacht. Vandaag lekker tijd ingehaald en lekker veel aandacht voor de kleine :D
    BV gaat goed hier. Bij jou ook nog steeds? dat ik weg was dronk ie voor het slapen gaan erg weinig. M'n man kon zeker 100cc weggooien, zo zonde...
     
  10. xxxxx1974

    xxxxx1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    claudia: beterschap meid!
     
  11. xxxxx1974

    xxxxx1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ff spammen...
    [​IMG]
     
  12. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik vind het ook wel fijn hoor lekker papa tijd ;), en ik ook ff mun eigen ding!
    Lijkt me ook wel gezellie in de kroeg oid werken, maar vanaf 1 april bij het leger des heils, en dan begin ik altijd pas om 20h! Dus ideaal, dan is het haasten voorlopig ff voorbij!

    Vandaag moest vriend ook wat langer op zijn werk blijven, dus dan eet ik al met de kids, en dan is het omkleden kus en daaag schat!

    Gelukkig is het normaal ook gewoon nog ff samen eten omkleden en dan gaan, vind ik toch fijner :D!
     
  13. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja he :) , en ik zie dat we gelijk staan dus ff weer posten :D
     
  14. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik vind het heel moeilijk die wijk willen we eventueel wel, maar ik vind de stap dan wel groter, andere school etc etc...
    We zitten net zo goed hier dus nu moeten we echt eens de knoop doorhakken..Maar we zien wel.
    Morgen het instapklare huis, en zaterdag het opknap huis..
     
  15. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat is echt ideaal!
    Soms slapen ze om en om, en dan heb je idd geen rust!...
     
  16. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zout suiker pittig dat soort dingen krijgt ze niet...vandaag had ik peterselie door de aardappeltjes gedaan dit krijgt ze dan weer wel ;)
     
  17. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier wisselen de slaapjes dus af en toe min. wel 2 max 3/4 eerder 3 dan..

    Veel succes morgenvroeg hihi ;)
     
  18. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Veeeeel plezier bij de echo wel even laten weten hier he!
     
  19. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    thanks ja komt wel goed denk ik...maar dan moeten wij ook nog iets vinden haahaha

    Beterschap meis!
     
  20. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

Deel Deze Pagina