Lol wij hebben een tijdje terug Saw gekeken, zit weer erg goed in elkaar! Maar ja of het het einde is....hihi
ja pfff ik krijg het dan ook helemaal van de zenuwen hoor hihi waarom belt ie nou niet waarom duurt het zo lang hahaha Maar nu zitten we op 215 en we gaan ermee akkoord want lager gaan ze toch niet, staat een week te koop en nu al veel kijkers..we weten gewoon dat dit een koopje is! Ze hebben hierin op ingezet, en anders is hij zo wel verkocht voor wie het wel bied...!Dus eigenlijk hebben we hem gekocht, nu het financiele deel nog! en ons huis...dus voorlopig blijft het nog spannend! http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/d ... KoopObject ons huissie!
Ja Sem had dr kamer al GELIJK gekozen natuurlijk! Dus we kunnen echt onze spullen erin zetten en klaar ! Sem zei beneden al mama ik wil dit huisje kopen
Ja ons huis staat ook al ff te koop nu 3 maandjes zelf, en nu sinds vrijdag via een NVM..we hebben 1 september afgesproken, alleen van hun is nieuwbouw en dit kan natuurlijk vooral nu in deze tijd wel eens uitlopen, dus daar hopen we ook op..mocht ons huis nog niet verkocht zijn tzt nu hebben we dus nog 6 maanden... Spannend zeker, we staan nu nog normaal, we kunnen nog zakken en zullen misschien eerder ja zeggen he Scheelt wel ons huis ligt dichtbij het centrum en heeft een startersprijs.. In deze tijd wel fijn, en we hebben ook geld om te overbruggen.. We hebben nu een huisje wat we heel graag willen, dat heb ik liever dan dat we straks ons huis verkocht hebben, en dan binnen 6 maanden iets moeten vinden ..en misschien dan maar iets moeten kiezen ofzo.. Dus ja voorlopig zitten wij ff in spanning hier! Maar ik geloof erin dat het goedkomt
Nou vandaag weer druk daggie erop zitten, vriend is ff ouders ophalen, is met vervoer niet helemaal goed gegaan.. En als Eva wakker wordt duik ik er alvast in want morgenvroeg weer werken! Fijn weekend nog en tot klets
Jah ik ben zo panisch voor water, komt dat ik mijn dochter een keer kwijt ben geweest tijdens de zwemles van mijn zoon. Was bijna gek geworden van angst, als ik daar nog aan denk. Ze stond achter me en iemand vroeg wat aan me en draai me om en weg was ze, compleet weg grrr heb er dagen nog nachtmerries van gehad. Ze was in de dameswc gekropen, had ze pas na 10 minuten gevonden. Maar als hij kindvriendelijk is, is het hartstikke leuk. De buggy rijd harstikke licht weer, acheraf istie denk sluipender wijs kapot gegaaan. Maar had niet echt gemerkt dat ik steeds harder moest duwen. Welterusten allemaal.
Als je gevoel er liever nog even mee wacht, dan moet je het niet doen. Je kunt hem wel 1 keer in de week een klein bordje pap geven met een lepeltje. Zal hij van smullen en het is toch weer een andere smaak proeven. Waar ga je heen op vakantie? Wij gaan ook volgende maand. Ik kijk er nu al naar uit. Woww, waarschijnlijk gaat hij allemaal tandjes krijgen. Ja bijten vond ik ook vervelend. Maar ik kan je vertellen dat Danny mij op 1 dag meerdere malen heeft gebeten en ik hem toen streng heb toegesproken. Sindsdien is het niet meer gebeurd. Maar hij heeft nu alleen ondertandjes he..
Coco, ja olijfolie is een goed altnernatief voor de pasta. Geef jij al rijst en pasta? Ik heb dat nog niet aan Danny aangeboden. Misschien van de week maar eens proberen, door zijn groente heen. Op zijn boterham smeer ik alleen boter en dat vind hij al heel lekker.
Soms nu al als ze een dikke pyjama aan heeft. Het is een warm kamertje. Soms houd ik het raam op een kier, en dan heeft ze dus wel de winterzak aan.
De bijttip die hier het beste hielp was om kindje met het gezichtje helemaal in de borst te duwen. Ik heb het maar een paar keer hoeven doen en was er toen vanaf.
Als je toch bezig bent, ik heb hier ook een kast waar bergen kleding uit mag. Daar kom ik toch nooit meer in . Heb je je film al gezien? Ik heb alleen de eerste gezien, en vond het helemaal niks. Eergisteren heb ik naar "My best friends girl" gekeken. Het leek een slappe komedie, maar hij was echt leuk. Lang geleden dat ik weer een leuke komedie gezien heb.
Bwtje, hoe bevalt het om de babykamer bij jullie op de kamer te hebben? Gaan we hier ook doen, we kunnen ook de kamer splitsen, maar in de eerste instantie gaan we het zo proberen. Iemand vroeg laatst naarde groentehap omdat het kindje niet meer zo goed at. Dat had Babet ook. Nu ben ik er achter dan ze haar groente echt goed warm wil . Zodra het afkoelt eet ze niet meer. Misschien kunnen jullie er wat mee. Babet is sinds woendag al aan de diaree. Ongeveer 4 a 5 luiers per dag. En snotterig. Ze is wel heel erg vrolijk, en heeft geen koorts. Ik vind het heel vreemd, misschien toch weer tandjes. Maar nu zit ze steeds aan haar oortjes, en daar komt ook wat oorsmeer uit. Morgen toch maar even naar de dokter.
@bwtje mooi huisje! wel lastig idd en spannend op je huis in deze tijd te koop te zetten...ik hoop dat je hem snel verkoopt! is idd een mooie startersprijs! vandaag een meeting gehad van de zwangerschapsgym...zo leuk om die kindjes allemaal bij elkaar te zien echt onwijs leuk! noa zat(!) er de hele tijd bij en lekker te spelen met alle kindjes en ze vond het heel leuk...ze ligt nu voor pampus op bed want het was wel vermoeiend voor d'r.. Over de groentehap trouwens gesproken...noa vind dr groentehapje heerlijk...ze begint al te zeuren als ze me ermee bezig ziet en het kan haar niet snel genoeg gaan...ze eet een heel 8 maanden potje op en nog een toetje erachteraan... fijne zondag dames ik ga lekker van het mooie weer genieten!
Moaatje: ben benieuwd wat de dokter zegt. misschien jeuken d'r oortjes door de oorsmeer. Heeft ze pijn bij het neerleggen? Dat had Raúl toen ie oorontsteking had. Firstbaby: we gaan vliegen naar Spanje. En jullie, wordt dit al de Maleisië reis? Ik ben er nog niet helemaal uit of ik onze (zware) kinderwagen meeneem of een buggy (die lijken me nog niet lekker zitten voor hem). Vandaag heb ik spruitjesstampot klaargemaakt. Mijn man en ik lusten geen spruiten, allemaal dus aan de kleine gegeven, het ging erin als zoete koek, zeker 200 gram.... als dat zo blijft Hij is nu ook echt z'n stem aan het ontdekken. Heeeeel hard en hoog gillen en lachen, supergrappig. En de boventandjes komen door, had weer ouderwetse zure luiers vandaag fijne avond allemaal.
en natuurlijk hun hond.. Was gister ochtend echt heerlijk weer. Ruben sliep bij zijn vader dus konden we lekker met de hond het bos in..
@ilona leuke foto`s @ellen leuk zure luiers ... manneke zit vandaag ineens onder de hele kleine rode vlekjes weet ook niet wat het is in zn nek achter zn oren en op zn buik.. vandaag was het echt lekker weer maar nu bah bah..
Wij zijn weer thuis van vakantie! Was erg lekker ook de laatste week (sloom internet dat er steeds uitviel dus daarom niet hier geweest). Senna heeft ook heel stoer met papa in de zee gezwommen en op het strand gespeeld, ze zat helemaal onder het zand maar ze vond het niet erg (ik had er soms meer last van.... wat ben ik toch een voorzichtige muts soms...). Hoe is het hier. Zag even snel dat Moaatje een mooie echo heeft, super joh! Beterschap met Babet. Verder nog meer mensen met vakantieplannen al snel, leuk! Ellen, lekker naar spanje! Wanneer vertrek je (heb ik even gemist denk ik... sorry) Leuke foto's van Raúl en Ruben zag i knet even. Cellie, leuk dat je er ook weer bent. Bwtje, spannend hoor, een bod op het huis! Lekker dat je er zo meteen in kan. Het is niet zo'n heel oud huis toch? Wel fijn dat het precies is wat je zoekt. Succes ermee! Verder even lastig om overal op te reageren... komt wel weer komende week. Ik ga zo maar naar bed, vannacht gevlogen en bijna niet geslapen, morgen weer werken, grrr. Hoop dat Senna een beetje doorslaapt vannacht, voor haar voelt het ook nog 7 uur vroeger...