Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Ja, wij hebben al eens pasta aangeboden. Hij vond het erg lekker. Gewoon de saus erg simpel gehouden, dus zonder grotemensenkruiden zeg maar. En Jayden dus een beetje pastasuas met groenten en vlindermacaroni gegeven: SMULLEN!

@ Moaatje: Ik ben ook meer van de romantische comedies hoor. Lekeer de hele film wegzwijmelen en hopen dat ze weer bij elkaar komen... wat altijd het geval is. :D
    Succes morgen bij de dokter. Hopelijk is het geen oorontsteking.

@ Linda: Leuk zeg, meeting van de zwangerscjhapsgym. Lijkt me leuk om zo al die kleintjes van dezelfde leeftijd bij elkaar te zien.

@ Ellen: Hier ook eentje die zijn stem maar al te geweldig vindt; schreeuwen en gillen dat hij af en toe doet!

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dat komt me zo bekend voor.. ik ben bijna doof door dat hoog gillen. Ik denk soms echt dat er wat aan de hand is en kom dan rennend naar de woonkamer en dan zie ik hem gewoon lachend/schreeuwend spelen.

Ja wij vertrekken op 10 april naar maleisie, voor 3 weken! Misschien dat we ook een paar dagen naar thailand gaan. Daar zijn we nog niet over uit.

Spanje.. Lekker hoor! Waar ga je heen in Spanje? Wanneer vertrekken jullie?

Goed hoor dat Raul alles eet. Danny is ook heel dol op zijn groente.
    Maar ik merk dat nu hij alles geprakt eet en soms stukjes in zijn handje heeft, dat hij snel is uitgekeken op zijn groente. Dan gaat hij tegenwerken en gaat zijn mondje op slot.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, er was ook nog een pagina 559, haha.... helemaal overheen gekeken.

@ Ilona: leuke foto's weer. Blijven plaatsen hoor, want je hebt een prachtventje.

@ bulldog: Hoe is het met de rode vlekjes? Jeukt het ook? Als je het niet vertrouwd maar even naar de HA hoor.

@ Zonneschijn: Hey, je bent weer thuis, gezellig.
    Slaap lekker straks en sterkte met werken morgen.

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Zonneschijn: wat leuk om te lezen dat de vakantie goed bevallen is. Zeker wel weer wennen aan dit koude weer dan?

@Bulldog: hoe gaat t met het eten van de kleine? En met de bultjes.

@Bwtjë: al iets meer gehoord over het huis waar jullie op geboden hebben?
    Zag er erg leuk uit, de woonkamer is helemaal mijn smaak....

Hier een drama dag gehad. Evy heeft vanmorgen bijna de hele ochtend geslapen. Werd om 8 uur wakker met rode wangen en 38,3 graden. Flesje op en ze ging gelijk weer geeuwen. Om 9.30 weer wakker even eruit en omgekleed en toen wilde ze zelfs geen koekje. Even later weer naar bed, ze bleef maar huilen. Later heb ik maar een zetpil gegeven. Wel haar brood op, fruit 's middags een paar hapjes en 's avonds met avondeten was het gillen, huilen etc.
    De laatste 2 weken wil ze steeds 's middags geen fruit (ook 's ochtends niet) en het avondeten gaat ook steeds niet zo denderend.
    Ik wordt er zo onzeker van, wat zou dit nu weer zijn? Jullie tips misschien?
    Sorry lang verhaal, maar moest t ff kwijt. :oops:

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje ja dan zou ik ook helemaal panisch zijn hoor!
    Ja en alleen in de tuin laat ik ze sowieso niet, want met een zonnetje zit ik er ook gewoon lekker bij :D! hihi
    Maar bij zo'n zwembad had ik denk ik ook alles bij elkaar geroepen hoor, want dat is ook wel mijn ergste angst dat zoiets gebeurd..
    Sem is ook mega snel, je hoeft maar 1 sec niet op te letten..en weg was ze een keer in de tongelreep, maar die liep gelukkig gelijk naar een badmeester toe..en kwam haar brengen nou in die tijd sloeg ik ook doodsangsten uit hoor! Want de tongelreep in het weekend is ook wel honderden mensen en geen overzicht!

Fijn dat je "nieuwe" buggy goed rijdt! :D

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het gaat prima en met BV wel makkelijk..
    En zoals het er nu uitziet zal ze tm September zo nog liggen..
    Want dan gaan we in het nieuwe huis :D
    hihi Dus dan krijgt ze ook haar eigen kamertje en dan zal ze ook niet meer zomaar bij ons komen liggen...dus nu moet ze er nog ff van profiteren :)

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

Ja de makelaar belt straks, en dan moeten we bevestigen ZO SPANNEND!
    En dan krijg je nog het tekenen...haha
    En financieel ook niet geheel onbelangrijk!
    Want ja we laten het nog eens nachecken, want nu met de crisis zullen ze misschien voorzichtiger zijn..stom eigenlijk terwijl iedereen zegt we moeten doorgaan en niet dingen stopzetten want dan wordt het erger..maar wat doen we?...

We spreken ook met de mensen mondeling af, mocht van ons nog niet verkocht zijn en hun nieuwbouw niet klaar zijn dat we het nog kunnen verlaten en ook andersom is het van ons verkocht en van hun klaar eerder erin...wel zo handig :D

Leuk zo'n meeting ik doe die alleen met Zonneschijn van het clubje de rest hadden we niet echt enthousiaste mensen...vind ik wel jammer leek me wel leuk namelijk!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat is natuurlijk weer ff wennen he, die tijden maar dat komt wel weer ;)
    Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad nu moeten wij snel weer meeten :D!

Ja het huis is echt instapklaar en met 2 kids toch ook wel fijn hoor, en ook in een goede wijk waar we wilde..Een oud huis om weer te verbouwen blijft leuk...maar dat doen we dan maar als ze naar de middelbaar gaan...dan kiezen we weer een lekker oud huisje om op te knappen hahaha!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm ja het klinkt weer standaard maar tandjes?
    Heb je die druppeltjes al in huis?druppel die eens en kijk eens of het verlichting geeft of een koude bijtring..zo niet dan is het toch iets anders en misschien een koudtje..er hangt nu ook zoveel in de lucht ik ben ook nog niet beter om moedeloos van te worden hoor!

Zonneschijn heeft geluk en doet dr naam eer aan want het zonnetje schijnt hier gister ook al, dat is pas thuiskomen haha en nu mag het zo blijven van mij ik krijg dan gelijk energie! Ik ben echt een muts met een winterslaap hoor!

Vandaag belt de makelaar en wij gaan JA zeggen, we willen deze kans niet laten lopen..en is ons het geld waard mochten we moeten overbruggen!

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo iedereen weer een beetje gehad dacht ik zo?

En nu ga ik ff de foto's op de pc zetten, want dat ding zit alweer vol...wel goed ook want anders bleven ze NOG langer erop staan hahaha

En Eva begint nu dus overal op te klimmen he, en wil ze gaan staan je ziet dan die knietjes omhoog gaan en dat voetje erbij..ik zit dus steeds van ooohh neee! En Sem rent er ook steeds naar toe en houdt haar vast hahaha
    De box hebben we nu ook omlaag gedaan we zetten haar erin en wat doet ze proberen te staan..
    Ik vond het bij Sem ook zo snel gaan, en probeerde toen ook zovan doe maar rustig meid. Maar het zijn gewoon vlugge tantes...
    pfff dat wordt nog wat voor de toekomst :p hahaha

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ik vind het prima... laat maar weten :)

13. Blue Bird

En over het Chinees leren. Ik ben er al vrij lang mee bezig. Het is ook vrij moeilijk, al die klanken..
    Waarom ik het doe? Ik ben nog nooit in China geweest, maar ik intereseer me voor de cultuur en ik ben eigenlijk al heel lang een talenknobbel. Zo heb ik ooit eens Grieks geleerd, maar daar ben ik mee gestopt. En aangezien ik bij een Taiwanees bedrijf werk, vind ik het wel toepasselijk om mijn Chinees te delen met hun. Mijn baas is Nederlands aan het leren en dat is gewoon grappig. (ook ondanks dat ze maar max. 5 jaar in Nederland mogen blijven).
    Schrijven lukt me nog niet. Omdat er zoveel tekens zijn, maar daar ben ik wel mee bezig. Ik zit dus bij allerlei mensen in de klas die Chinees willen leren. en dat is op de chineese school in Eindhoven.

14. Blue Bird

nog een vraagje; wanneer mag je stoppen met het gebruik van hydrofielluiers om de huid van je kleintje mee af te drogen. wanneer mag je "gewone" handdoeken gebruiken?

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Allemaal een goeie morgen!

Moaatje: Hoe was het bij de dokter, heeft ze ooronsteking?

Linda: Lijkt me leuk zeg zo'n meeting met zwangerschapsgym. Grappig dat de kleine het ook zo leuk vond. ;)

xxxx1974: Zo knap dat de kleine spruitjes eten, meeste kinderen lusten het niet. Krijg hij ook zere billen van die zure luiers?

Ilona: Wat een mooie foto zeg met die blauwe ogen en lang haar al zeg, dacht dat het hier al hard ging met de haartjes.

Bulldog: Zijn de vlekjes al weg of is hij echt ziek geworden?

Zonneschijn: Fijn dat jullie weer heel terug zijn en dat je het naar je zin gehad heb

Firstbaby: Leuk zeg naar Maleisie, mag ik mee? :)

Coco: Hier ook fan van romantische film met een goeie afloop, zwijmel. :D

Mamakaatje: Gaat het alweer wat beter of blijf het tobben. Ik zou ook niet weten hoe je het erin moet krijgen als ze echt niet wil.

Bwtje:Blijf lastig he in deze tijd een huis kopen, vooral omdat je er niet zoveel van merk. Heb ik zelf ook hoor van nou zeg waarom die paniek van iedereen.

Bianca: Knap hoor dat je chinees wil leren, is geloof de moeilijkste taal op de wereld. :p

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Wij doen dat al ff hihi soms hydrofiel nog maar als we een gewone handdoek voor handan hebben doen we het daarmee ;)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja idd iedereen wil nu eerst verkopen dus keuze zat nu, voordat ze weer aankopen...maar onze prijsklasse moet het toch voornamelijk hebben van huurders, en sloophuizen dat merken we nu wel of starters...
    Daar hebben we weer geluk in die hoeven niet te verkopen!

Chinees is idd een moeilijke taal NL ook :D zou je niet zeggen he ;)
    Dat vinden hun dus ook lastig!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    JAAAA We hebben een huis gekocht gaaaaaaafff!
    haha Best wel stoer om over zoiets te beslissen haha!

Hij bood natuurlijk ook gelijk zijn service aan om ons huis te verkopen hahaha
    Wie weet is dat straks nog nodig, dan maken we daar ook graag gebruik van..Maar we wachten nog even!

Vrijdag komt het financiele mannetje ons helpen, en gaan we nogmaals alles aanvragen!
    En als het pas echt rond is gaan we de champagne ontkurken :D! hihi

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

GEFELICITEERD! :D :D :D

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hee meiden, ik ben niet meer bij de dokter geweest. Haar oortjes zijn schoon, en ze zit er niet meer aan. Dus ik houd het in de gaten, maar ga nu nog niet.

Zonneschijn, welkom terug, fijn dat je er weer bent.

Ilona, mooie foto van Ruben weer. En ook van de hond. Wat is het er voor een?

Bulldog, heeft ie last van de vlekjes?

Ellen en Firstbaby, heel herkenbaar hoor, dat gillen. Het doet gewoon pijn aan mijn oren. Vanmorgen begon ze om 06.00. Snifsnif, ik wil slapen.
    Firstbaby, lekker hoor, zo'n reis. Zal wel even wennen zijn voor Danny.

Mamakaatje, het klinkt wat simpel, maar kan het niet een tandje zijn? Babet was helemaal van de kaart bij haar eerste. En bij de tweede weer niet. Heeft ze al tandjes?
    Ow, haha, lees nu dat Bwtje precies hetzelfde zei.

Bianca, knap hoor, Chinees. Ik heb helemaal geen talenknobbel. Nl en Engels houd het echt bij op. Wel jammer, het lijkt me zo leuk om goed talen te kunnnen leren. Ik gebruik trouwens nog steeds alleen hydrofielen, ik heb het idee dat ze dan toch droger word.

Bwtje, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina