Ik heb nu trouwens MSN geregeld. Geen idee hoe het werkt. Kan ik jullie nu toevoegen net als hyves of zo? Hellup.
Ik had trouwens ook een vraag gesteld bij topic flesvoeding, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik geef nu friso hypo allergeen. Ik heb zelf een milde kma gehad van kleutertijd tot tienerjaren. Nu vroeg ik me af of ik niet over kon gaan op staandaard. HA is zo duur. Als ze het nodig heeft koop ik het uiteraard, maar ben niet van plan mijn geld onnodig uit te geven. Stel dat ze een kma heeft, merk ik dat dan meteen als ik standaard ga geven? Of kan ze pas over een paar jaar kma krijgen en krijg ik dan spijt van mijn beslissing over te stappen op standaard? En nog iets mafs. Vanmorgen had ik haar aangelegd, en ze dronk heel lang. Daarna wilde ze ook geen fles meer. Normaal drinkt ze nog 150 cc uit de fles. En een paar uur later waren we aan het stoeien op bed en ze schopt tegen mijn borst. Komt er zo waar melk uit . Komt mijn productie weer op gang? Kan dat?
Het is een sharpei. Het is niet z'n lieve hond voor onbekende.. maar voor bekende is het een geweldige hond.
Ik vermoedde het al, maar ik vind hem zo groot voor een sharpei, hihi. Maar zo te zien kan ie wel los dus. Lekker hoor.
haha goed zo Morgen komen de eerste kijkers kijken bij mijn huisje. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan..;
Volgens mij kan je altijd een alllergie krijgen, heeft niks te maken met wat je allemaal eet volgens mij. Mijn schoonzus wou ook van de hyperallergeen voeding af en kreeg van KA het advies om telkens 1 schep gewone erbij te doen dan wennen ze er langzaam aan. Dus bij. 180+5 schepjes hyperallergeen +1 schepje gewone friso. En dat telkens een paar dagen doen en dan langzamerhand steeds meer schepjes gewone friso.
@ bwtje: Gefelicteerd met de aankoop van jullie huis. Spannend nu allemaal hoor! @ Moaatje: Zou wel bizar zijn zeg, als de productie weer op gang komt. Hoe vaak drinkt Babet nu nog aan de borst? Gefeliciteerd met 2000 berichten. @ Ilona: Spannend zeg, kijkers voor je huisje. Hopelijk zijn ze enthousiast, succes!
[quote="Coco@ Moaatje: Zou wel bizar zijn zeg, als de productie weer op gang komt. Hoe vaak drinkt Babet nu nog aan de borst? Gefeliciteerd met 2000 berichten. [/quote] Alleen de ochtend. Maar altijd met fles daarna. En die wilde ze nu niet. Het lijkt me wel leuk hoor, als mijn productie weer op gang komt. Maar wel wisselend. Heb net voor mezelf een beetje geaccepteerd te stoppen en nu dit weer...
Bwtje: super zeg... van harte gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis! En succes met de verkoop. Ilona: spannend zal voor je duimen, succes! Vandaag gelukkig weer een vrolijke dame hier. Vanmorgen wel al om 7 uur wakker en wilde ook niet meteen weer terug naar bed (normaal wel). Om 9 uur een dutje van 45 min en daarna wakker gebleven tot 12.45 uur. Daarna gelukkig wel een langer slaapje. Het warm eten vandaag ging al beter. Het fruithapje nog steeds niet. Na 3 hapje stopte ze ermee en weigerde verder. Toen nog stukjes banaan en appel gegeven om te proberen. De banaan plette ze alleen maar en ze heeft 2 ministukjes appel op. Het gepureerde fruit heeft ze een beetje op haar boterham daarna gekregen en vanavond met wat yoghurt als toetje. Toch nog wat binnen gekregen dus. Eten jullie kinderen het fruit nog gepureerd of al stukjes? En wat geef je dan zoal? Nog 3 dagen werken en dan vertrekken we vrijdagnacht om op wintersport te gaan.... yeah heb er zo'n zin in
Haha je kan mensen toevoegen door een email adres in te voeren bij contactpersoon toevoegen! Succes al gelukt? Anders moet je ff je mail adres pb'en dan voeg ik je toe
Meestal krijg je ff een dip als je zwanger raakt, waardoor je productie even moet gaan wennen, een in de buik die moet straks en nu wil er ook nog eentje.. Je ziet wel eens tandem voeden, met dus 2 baby's van verschillende leeftijden omdat ze dicht op elkaar zitten Dus ja het kan dat deze gewoon weer goed op gang komt!