Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Volgens mij zit het er gewoon in of niet..En door BV kun je dit inderdaad verzachten..en hypo voeding..je merkt vanzelf wel als ze er heftig op reageren dat je beter niet door kan gaan met gewone voeding !

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Alleen de ochtend. Maar altijd met fles daarna. En die wilde ze nu niet.
    Het lijkt me wel leuk hoor, als mijn productie weer op gang komt. Maar wel wisselend. Heb net voor mezelf een beetje geaccepteerd te stoppen en nu dit weer...[/quote]

Ja als je toch de ochtend doet, kun je dit blijven doen toch? Samen een momentje nog..mocht ze aan jou borst voldoende hebben prima toch? Hoef je geen fles na te geven..De keus is aan jou..
    ;) Niemand wordt er slechter van door de keus die jij wil maken ;)

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dank je! en veel plezier op wintersport!

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou mannetje is Squashen en ik kijk een beetje greys anatomy!
    Dames liggen te bed, lekker ff rust :D

Fijne avond!

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bwtje GEFELICITEERD spannend de komende tijd ik duim voor je dat huisje snel verkocht wordt!

@ilona voor jou ook spanned! ik hoop ook dat jou huisje snel verkocht wordt!

@moaatje is zou gewoon standaard geven,..je merkt het vanzelf als ze niet goed op de standaard reageerd...en als ze koemelkallergie heeft dan helpt hypoallergeen ook niet hoor dat is meer tegen andere allergieen...als ze koemelkallergie zou hebben dan moet je eerder aan de nutrilon pepti, en die hypoallergeen zijn idd een stuk duurder...

leuke foto's weer voorbij zien komen..

als kleintjes niet willen eten...veel drinken aanbieden en vooral niet dwingen.pushen..dat heb ik hier wel geleerd :oops: ze gaan vanzelf wel weer eten...is gewoon een periodetje dat ze of aan het ontdekken zijn dat ze zelf kunnen bepalen wat ze wel en niet willen of ze zijn gewoon niet helemaal lekker...er heerst ook nog steeds buikgriep dus en dan willen ze ook niet eten...succes!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ mamakaatje: Wij geven het fruit meestal in grote stukken, zodat hij het zelf kan doen. Soms wel eens geprakt, maar hij wil het steeds minder van de lepel eten.
    Wij hebben tot nu toe gegeven: banaan, appel, mango, pruim, meloen, peer en avocado. Banaan en mango zijn favoriet!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier wordt ook alles gewoon zo aangeboden. alles wat er aan fruit te vinden is wordt hier gegeven..
    Mango is hier ook een favoriet! Bij beide dames hihi En druifjes laatst gedaan die gingen er ook goed in ;)

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ons mannetje is gisteravond na het squashen niet meer thuis gekomen :(
    Werd gebeld door zijn vriend, hij is weer door zijn rug gegaan..en kon van de pijn niets meer..
    Dus uiteindelijk is hij naar het ziekenhuis gegaan, wij erachteraan!
    Daar heeft hij echt van alles gekregen spierverslappers, diclofenac, voltaren, niets hielp trillen echt pijnscheuten...hij vloekte alles bij elkaar!
    En ondanks dat daar 10 mensen op een kruk zitten moet alles HEEEEEL langzaam gebeuren...Gewoon te belachelijk voor woorden!
    Laatste wat hij kreeg was morfine spuit, ik ging weg om half 3...en toen was hij wel wat rustiger maar de pijn nog niet weg...
    Vannacht en vandaag gaan ze verder met de pijn weg krijgen..en komt de fysio..DUs ik hoop dat hij snel naar huis toe kan hoor!
    Sem is natuurlijk weer op zijn vroegst wakker, dus slaap is er niet echt van gekomen :S

ik hou jullie op de hoogte!
    Groetjes.
    Sanne

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@bwtje feli met de aankoop van je huis!
    jeetje wat erg voor je vriend hopelijk is de pijn snel weg!
    @ilona succe smet de kijkers...

de rode bultjes zijn hier weer weg echt raar!

heb verde rnog niet bij gelezen doe iik straks en dan ga ik verder reageren..

moet zo naar cb...

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

PB maar even je emailadres; dan voeg ik je ook toe als contact persoon :)

12. Blue Bird

leuk huisje... hopelijk is het snel verkocht.
    En als het verkocht is, waar ga je dan wonen? Ook in Hoogland of in Amersfoort?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Wat rot zeg dat je vriend in het ziekenhuis moest blijven en zo'n pijn heeft. Beterschap voor hem, hopelijk is hij snel thuis.

@ Moaatje: PB mij ook maar je emailadres, dan kan ik je ook toevoegen.

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ik ga dan in amersfoort wonen.
    Ik krijg urgentie. dus hopelijk heb ik dan snel een huurhuisje.
    Vind het wel spannend een eerste bezoeker.

15. Blue Bird

Zo... gisteren veel gedaan. Want Coco zou poetsen bij mij, maar ze stond voor een dichte deur. Ik was ook naar Chinese les :)
    Dus gisteren gepoetst. Badkamer, toilet, gestreken, ondertussen nog met Suzanne gepruld, boodschappen gedaan, gekookt. Ik was blij dat ik even kon gaan zitten.

Nu zit ik hier op het werk en ik heb wel wat te doen, maar ondertussen hier op kijken kan altijd wel :D
    pff... donderdag naar de kaakchirug. Heb er helemaal geen zin in. maar ja, ze moeten er uit. Want ik heb er behoorlijk last van. En als ik straks weer zwanger bent, dan mag ik geen narcose of andere verdoving hebben. Dus dan dan maar nu.... :cry:

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo ben weer naar het cb geweest
    hij woog nu 9500gr en is 73 cm

volgende x krijgt ie weer prikjes maar dat duurt nog 2mnd

er zitten boven in zn mond 4 bobbels dus er zitten 4 tanden aan te komen...

ik ga gauw verder heb het druk op mn vrije dag...

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo alles gedaan wat ik moest doen...

alleen afspraak met een vriendin ging niet door!

waar is iedereen?

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Iedereen is weer eens weg, haha.

Ik ben er nu even, maar heb ook niet veel te vertellen. Ga even wat in huis doen, beetje stofzuigen, wasje draaien enzo, want dat was papa weer eens vergeten gisteren op zn papadag. :D
    En als de kleine dan straks wakker wordt, nog even snel boodschapjes doen, dan koken en haasten, want ik moet vanavond onverwachts werken.

19. Blue Bird

het is hier wel stilletjes zo heel vaak. Als je ziet wat er bij de andere mama's wordt afgeklets... geen verwijt naar jullie toe hoor. ;)
    Wij hebben 't ook druk met andere dingen.

Ik heb nu even tijd op het werk. Ik werd een beetje gek. Maar goed, dat heb je ook wel eens. pff..... nog 2 daagjes en dan moet ik naar de kaakchirug... ben zo bang....

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Je bent echt zenuwachtig ervoor he? Hopelijk is het snel donderdag, dan ben je er van af. Succes en sterkte!

En inderdaad vaak rustig hier. Ik heb vandaag ook niet zo veel tijd. En heb trouwens even weinig te melden ook.

Deel Deze Pagina