Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ coco. Ja idd. Ik ben er echt zenuwachtig voor. Ik zie er als een berg tegen op.

Maar goed... hopelijk zijn we er snel van af. Maar ja.. ik moet 2x er naar toe. :cry:

Ik heb trouwens ook geen nieuws. Met Suzanne gaat alles goed, met mij gaat het goed en ja... ik heb zin in het voorjaar. Wanneer het weer warmer wordt. lekker in de tuin prullen. Vooral lekker naar buiten gaan.
    Kom maar op met het voorjaar......

*kijkt nu naar buiten en ziet dat het regent *

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hopelijk gaat het allemaal meevallen bij de kaakchirurg.

hier niet veel te melden. tja chiel weet nu hoe een laatje open moet.... net lagen alle brilpoetsdoekjes op de grond hahaha

verder was de vakantie niet zo geslaagd, en ik weet nu dat skieen niks voor mij is. maar ja we zijn allemaal wel heel thuis gekomen!

bwtje mooi huis hoor!
    hopen dat jullie het oude snel verkopen!

en hoe is het bij jou gegaan ilona? waren de kijkers enthousiast?

ik weet niet meer wie er allemaal wat heeft geschreven, was een boel bij lezen sinds ik weer terug was. en zijn nu ook even druk met andere dingen.

3. Blue Bird

Hoe vond Chiel het in de sneeuw. Hoe kwam 't dat de vakantie niet zo geslaagd was? (Ben helemaal niet zo nieuwsgierig hoor)

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja hier ook dat probleem dat ik niet echt veel te melden heb...

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zoonlief heb net voor het eerst sinds een week een heel potje groente op hehe

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bwtje jeetje zeg wat naar van je vriend....hij heeft diclofenac gekregen en voltaren? diclofenac=voltaren...ik denk dat je diazepam (valium) bedoeld dat is een spierverslapper...hopelijk knapt ie snel weer op...er moet over een paar maandjes wel verhuisd worden;)

@moaatje ik geef fruit nog gepureerd maar ga binnekort hele stukjes proberen...vandaag een paar stukjes van een banaan afgehaald en gegeven en dat ging goed....voor degene die hele stukken geven hoe gaat dat met appel?stikken ze er niet in...is natuurlijk vrij hard om te kauwen..

@bianca zo lekker aan t poetsen geweest? ik heb vandaa nergens zin in gehad bleh...dan moet alles morgen maar weer in 1 dag...:( sterkte alvast donderdag bij de kaakchirug..

@sjoon hoe was de vakantie?

zag vandaag dat noa dr tweede ondertandje doorkomt...jeeeeeh!

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Ja, dat van dat laatje geldt hier ook hoor. En het tv-kastje, met dat deurtje waar alle dvdtjes achter liggen: ook heel erg interressant!

@ bulldog: Goed dat hij weer goed gegeten heeft zeg.

@ Linda: Appel gewoon in kleine partjes aangeboden hier en dat gaat goed. Met die paar tandjes die hij heeft weet hij zich al aaridg te redden.

@ Ilona: Waren de mensen van de bezichtiging een beetje enthousiast?

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Hei meiden

de kijken was erg enthousiast..
    ze zijn aan het kijken of ze een financiering kunnen regelen en dan zouden we meer horen.
    Het was een vrouw met ene kleintje die net in scheiding lag.. het iedeale huis als je het op kan brengen..
    ze zijn het nu aan het uitzoeken. Heb dus goede hoop.

iedergeval is mijn huis intresant voor mensen en daar was ik ene klein beetje bang voor..

lief dat jullie aan mij gedacht hebben

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

we zijn met de familie van vriend zijnkant geweest, broers en zus met aanhang.
    1 iemand voerde dus echt helemaal niks uit qua opruimen (terwijl we allemaal wat deden om de beurt) dus daar ergerde er meerderen zich aan, en op het eind zaten we elkaar wel echt op de lip. chiel was ook wat verkouden geweest, dus die had gesnurkt, dus werd zusje van vriend heel chaggie van (kunnen wij niks aan doen, maar je verdedigt je kind wel natuurlijk) en zo waren er nog wat meer botsingen geweest tussen een paar mensen. en dat verpest de sfeer een beetje.
    zelf vond ik het skieen niet leuk, dus ik weet zeker dat ik niet meer op de latten ga staan.

zo dat was ff een ego bericht.... bah bah.... (SORRY)

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hee dames hier even snel een berichtje van mij...
    We zijn zojuist allemaal lekker thuis gekomen!
    Het was een hoop geregel en gesjouw maar iedereen ligt lekker in bed te slapen!

En ik rustig beneden ;)

Hij heeft genoeg pijnstillers, dus hij komt de nacht wel door! :D

Nu is het langzaam herstellen, en fysio regelen..

Nou kon er nog wel bij met het huis, nou ja we gaan wel alles rondmaken voor dit huis. En blijven gewoon goede hoop voor ons huis houden!

Ilona spannend hoor! Hopelijk kan ze je huisje betalen, vaak als 1 iemand het wil kopen, moeten ze flink onderbieden omdat ze het anders niet redden..en dat schiet natuurlijk ook niet op, maar hopen dat ze het kan betalen dan ben je er snel vanaf!
    Iemand zei nog iets over medicatie die 2 zijn idd hetzelfde maar alle namen vlogen je om de oren, hij heeft idd ook valium gehad om rustig te worden..en als laatste morfine gehad..
    Nu alleen nog paracetamol en diclofenac gelukkig!

Ik zal hier wat minder zijn, heel de dag zorgen en 's avonds ook werken dus oppas geregeld!
    En ergens nog een keer aan mijn slaap komen ;)

Meiden bedankt voor de steun, en tot klets!

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bwtje: hoop voor je dat je vriend snel weer op de been is en geen pijn meer heeft. Wel erg rot voor hem zeg!

Ilona: Wat fijn dat die kijker enthousiast was, hoop echt voor je dat t gaat lukken met de verkoop.

Bianca: succes bij de kaakchirurg, zijn niet de leukste uitstapjes he?!
    Maar als je t eenmaal hebt gedaan ben je er voorgoed vanaf ;)

Sjoon: wat jammer dat je wintersport niet zo erg leuk was. Is ook altijd afwachten hoe alles klikt als je met een groep gaat.
    Wij gaan ook met vrienden en de zus van die vriendin in 1 appartement, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
    Waar ben je precies geweest? Hebben jullie nog wel een beetje zon gehad?
    Hoe heb je het met t helmpje van Chiel gedaan en de zonnebril/muts etc?
    Daar ben ik nl nog niet over uit met Evy hoe ik dat moet gaan doen...

Vandaag heeft Evy echt weinig gegeten.
    07.15 200 ml fles - 60 ml laten staan
    10.00 1 hapje appel en 1 hapje koek, met wat water
    12.00 2/3 boterham en 165 ml fles - 80 ml laten staan
    15.00 2 hapjes koek en wat diksap
    17.30 3 hapjes warm eten, klein beetje yoghurt met fruit
    19.30 200 ml fles - 60ml laten staan

Ik snap er echt niks meer van...

Hopelijk gaat ze snel weer beter eten, in ieder geval voor we op vakantie gaan... :cry:

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

de muts hoeven ze niet op, want dan dek je alles weer af.

wij zijn naar oostenrijk geweest, kaprun. de zon was in het dal niet echt te bekennen, maar boven op de berg wel. daar ben ik overigens niet met chiel geweest, wel op de berg die gewoon vanuit het dal te bereiken is, daar zijn we gewoon met de slee op geweest, hij vond het ook erg leuk!

helaas heeft chiel zijn helmpje niet vaak opgehad daar, want hij had nog een hele nasleep van zijn buikgriepvirus. als de helm een half uur opstond was zijn hoofd helemaal zeiknat, en moest hij enorm huilen.
    terwijl chiel geen rode wangen had en niet heel warm voelde. dus afgelopen zondag was dat weer het geval, had ik maandag naar livit gebeld, kon direct komen die middag, en toen was het natuurlijk over met de natte haren.... maar dat zei die man ook dat het nog wel te maken kon hebben met zijn buikgriep die hij had, kleintjes kunnen langer last hebben van veel zweten op het hoofd zeggen ze.... maar gelukkig gaat het nu goed en kan zijn helmpje weer gewoon op. ik was al bang dat we de therapie af moesten breken wat ik dus helemaal niet zou willen!

bwtje, gelukkig dat hij weer thuis is, en hopen dat hij snel opknapt!

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mamakaatje, vreemd dat ze zo wisselend is met eten en drinken. Wanneer heb je weer een afspraak op het cb? Wij geven meestal hele stukjes fruit om af te happen. Alleen de oppas is niet zo dol op rapley, dus dan geef ik gepureerd mee.

Bwtje, Bianca, Coco, ik stuur jullie een PB met mijn mail. Maarre, hoe werkt het daarna? Want ik had al een paar uitnodigingen staan die ik heb goedgekeurd, maar het is me een raadsel wat ik daar nu mee kan.

Bwtje, tandemen lijkt me wel leuk hoor. Maar dan moet ik eerst een flink aantal maanden nog volhouden. Hihi, en ik wilde eerst 6 weken bv geven, toen mijn hele verlof, toen 6 maanden....Straks heb ik nog een kleuter aan de borst, hihi.
    Hoe gingen de knappeltjes? Heel veel sterkte voor je man/vriend.

Ilona, spannend hoor, met de financien. Ik hoop dat het snel verkocht is.

Linda, hier gaat het net andersom de laatste twee dagen, eten gaat prima, maar ze drinkt amper. Vreemd.
    En ik heb nog nooit problemen gehad met appel hoor. Als er een stukje naar achteren schiet dan hoest ze het zo weer op. Maar het cb sloeg bijna op tilt toen ik zei dat ik haar in appel liet happen.

Coco, Babet wil absoluut geen mango, die gooit ze meteen op de grond, hihi. Peer is favoriet.

Bulldog, fijn dat de vlekjes weg zijn. Hij is weer flink gegroeid. En hij heeft een heel potje gegeten? Dat verklaart misschien het verschil in gewicht, want Babet eet nog niet eens een kwart. Succes alvast met zijn tanden. Heeft ie er voorheen veel last van gehad?

Bianca, succes overmorgen.

Sjoon, jammer dat je vakantie niet zo leuk was.

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bwtje fijn dat het wat beter gaat met je vriend en dat hij nu minder medicijnen nodig heeft!

@sjoon balen dat e vakantie een beetje is tegen gevallen...ik ga in april ook met familie op vakantie met mijn vriend zijn ouders zijn zus en zijn broer en vrouw...ik hou ook me hart vast ik hoop dat het goed zal gaan...we zitten met zijn allen in 1 huisje.. :( ik heb al gezegd dat ik zo af eb toe me eigen gang wil gaan want anders trek ik het niet..

@ilona fijn dat de kijkers enthousiast waren! nu maar hopen dat ze de finaciering rond kunnen krijgen en een bod doen! (ik heb nl destijds met het appartement ook vaak van de makelaar te horen gekregen dat ze heel enthousiast waren, vervolgens nooit meer wat van gehoord)

grappig om te horen dat ieder kind een ander favo fruit heeft hihihih
    hier is banaan peer en appel erg gewild! maar weet eigenlijk niet welke ze het lekkerst vind want ik geef vaak een gemengd fruithapje met verschillende soorten fruit..maar banaan vind ze vooral erg lekker

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@sjoon balen dat het niet zo leuk was
    je heb er altijd van die luie mensen bij..

@ilona fijn dat ze enthoustast waren hopelijk krijgen ze de financering rond!

@moaatje ja hij eet een heel potje soms iets minder,
    hij heeft bij die andere 2 tanden die hij heb geen last gehad volgens mij ineens zaten er 2 tanden ...

tot wanneer gebruik je sàvonds nutrix door de fles?

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mamakaatje
    miss is het een fase
    ik hoop voor je dat ze snel beter ga eten.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Yoehoe, meneertje is 9 maanden. \:D/

@ Ilona: Fijn dat de kijker enthousiast was. Hopelijk krijgt ze het rond. Maar jij hebt eventueel geen haast toch? Je hebt zelf ook nog geen nieuw huisje aangeboden gekregen toch?

@ Sjoon: Jammer zeg, dat de vakantie niet helemaal naar je zin was. Chagrijnig worden omdat je kleintje snurkt.... :( Beetje raar hoor...

@ bwtje: Fijn dat je vriend weer thuis is, hopelijk is hij snel beter.
    Ik hoop voor je dat hij niet zo 'zielig' is als mijn man als ie eens wat heeft, want die ligt dan de hele dag met een zielig stemmetje op de bank mij commando's te geven, haha.

18. Blue Bird

Hebben jullie ook het idee, sinds dat je een kleine hebt; de dagen voorbij vliegen. :D
    Het gaat allemaal zo snel. Komt ook nog eens bij, dat ik 3 dagen werk...
    Het gaat zo snel... over een kleine 4 maanden gaan we haar 1e verjaardag vieren.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja dat heb ik ook hoor Bianca. De dagen vliegen echt voorbij. En als ik dan na het avondeten zn pyjamaatje aan sta te trekken denk ik bij mezelf: "Ik had dat ding toch pas net uitgetrokken?" Dagen gaan voorbij alsof het niks is.
    De afgelopen 9 maanden zijn (voor mijn gevoel dan) de snelste maanden ooit geweest.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zit me nu ook al min of meer druk te maken over de verjaardag. Plannen maken, verzinnen welk cadeau we willen geven, wie we uit gaan nodigen. Wat we gaan eten, welke hapjes ik ga maken.

Deel Deze Pagina