hahahaha, dat hebben wij ook. Iig ga ik van een foto uitnodigingen maken. Dit ga ik doen via Hema.nl eenvoudig en makkelijk. Verder hopen we dat we mooi weer hebben. Want mijn vriendje zei; dan kunnen we gaan BBQ'en en dan maak ik een koudbuffet. En ja... ook over wie we moeten uitnodigen.
Nou, wij hebben hier zojuist ons eerste 'ongelukje' gehad. Jayden was lekker aan het rondkruipen en opeens was het brullen. Tranen met tuiten en bloed in zn mondje. Tand door zn lip of iets, kon niet precies zien waar het wondje zat, maar hij had een aardige hap bloed in zn mond zitten. Aan de tiet gelegd en gelukkgi werd hij meteen stil, en kon hij die vieze smaak even wegspoelen. Daarna gewoon weer vrolijk verder, waarschijnlijk ben ik meer geschrokken dan hij.
hahhahaaha, ja dat kan gebeuren. Maar alles goed met jayden. Hadden wij gisteren. Suzanne zat in de kinderstoel en ik zat met haar de maaltijd te geven. (groentehap vind ik zo afgezaagd). En ze zat telkens met haar hoofd te schudden van de ene kant naar de andere. Mijn vriendje had zijn arm al op de leunig gelegd, maar dit keer was het te laat. Dus mevrouw stootte heel hard haar hoofd. Volgens mij schrok ik meer dan zij.
Ja, we zullen er maar aan moeten wennen. Dit zullen wel niet de laatste 'ongelukjes' zijn. Ik zat net een topic te lezen van een mama waarvan het kindje sinds kort zelf gaat staan en weer omvalt, en die mama is ook zo bang dat de kleine zich zeer doet, dus die loopt er de hele tijd achter aan. Dat staat ons ook nog allemaal te wachten.
Ja, ze kunnen wel tegen een stootje, gelukkig wel. Maar toch is het best eng hoor. Jayden is vanmiddag de hele tijd bezig om zelf te gaan zitten. Lukt al bijna. Ik denk dat het morgen ofzo wel gaat lukken.
vannacht was het feest, hij was al zo aan het gillen opeens (tandjes denk ik). Niet stil te krijgen. Toch maar ff verschoond, was ie ff stil, stoot ie z'n hoofd aan de rand van de comode gelijk weer gillen.... toen ie eindelijk wilde drinken viel ie gelijk in slaap.... De tijd vliegt idd zo snel voorbij... Wat een leuke plannen voor de verjaardag. We treffen het wel zo in de zomer... ga m'n mannetje even ophalen, heb zin om hem te zien.... fijne avond!
Jij ook een fijne avond Ellen! Is de drukte ondertussen weer een beetje voorbij op je werk? Kun je 's avonds weer lekker van je ventje genieten. Heeft Raúl al tandjes of zijn dit de eerste die doorkomen?
kom toch nog ff kijken, voetbal op tv..... Coco: de drukte verschilt per week. Ben deze week buiten wat afspraken om lekker thuis aan het werk geweest. Kon m'n mannetje dus op tijd op halen ipv pas om 18.00 De voortandjes zijn door! Tandje 3 en 4 dus al... Hij zit wel steeds rare gezichten te trekken Ook wel lachen, hij probeert ons na te praten en 'poes' te zeggen.
@coco feli met de 9maanden.. @ellen feli met de voortandjes. hier was het afgelopen nacht even een drama van kwart voor tot half 5 denk zn tandjes hopelijk komen ze snel door.. ik ga afsluiten ga slapen tot morgen
Ik denk het ook hoor, hier is het ook alleen spoken als er weer een tandje komt. Nou hoop dat je vanacht weer beter slaap. Hier lag bijna 24 uur internet eruit, hoezo verslaafd miste het erg. Ik heb hier vanmiddag weer wat beleefd, heb geen dochter maar een knaagdiertje. Ik had ze vanmiddag lekker op bed gelegd, hoorde ze wel praten denk ga zo kijken en dan stopt ik ze weer onder. Mevrouw gaat hier namelijk heel de dag staan, doet ze in bed ook heel de tijd en staande slapen dat gaat niet. Dus moet ik nou herhaaldelijk weer naar boven om ze neer te leggen, fijn dat staan. Kom ik aanlopen, denk wat zit er nou op haar gezicht. Zit heel haar wangen onder bladderverf, heb ze een hele kale plek geknaagd in het ledikantje Bah niet echt gezond lijkt. Dus slaapzak aangedaan, alleen het probleem is dat ze ook met slaapzak kan staan heeft ze ontdekt. En nou heb ik zo iets van wat moet ik nou. Wat kan ik er nou eens omheen binden wat niet gevaarlijk is. Wie weet een oplossing. Ze heeft namelijk al 6 tanden.
Goeieavond dames, vanavond gewerkt..pfff gelukkig op tijd thuis normaal ben ik rond 23h pas klaar! Morgen hoef ik misschien niet en voor vrijdag ook oppas geregeld ivm uitstapje van het werk! En dan zondagmiddag nog.. Bedankt voor alle berichtjes en mijn mannetje is gelukkig niet zo'n zielig mannetje nee zoals de meeste wel kunnen zijn! Hij probeert zoveel mogelijk moet hem eerder afremmen hoor Hier ook een dametje die snel gaat alles tegelijk zitten kruipen proberen te staan maar idd als ze het staan onder de knie hebben dan gaat dat even ten kosten van het slapen, maar dat komt vanzelf weer goed! En daarom zie je dus idd die bedden met die tandjes erin staan, en daarom moet je altijd goede verf gebruiken die kind vriendelijk is hahaha voor die bijtertjes dus Hier een gietijzeren bedje dus Eva succes haha Laatst zaten we aan tafel met dr en deed ze dr slabber voor haar gezicht dus wij gelijk waar is Eva? En madam trekt hem gelijk naar beneden dus wij KIEKEBOE! en leuk dat ze het vondt ze bleef maar het doekje ervoor doen en naar beneden! Ze ging er helemaal in op, ze had 1 x de helft maar ervoor gedaan dus voor haar gevoel zagen we haar niet, dan zie je haar ook erachter verstoppen en dan zeg je kiekeboe en dan gaat dat hoofdje recht..terwijl we haar dus de hele tijd zagen zo lief ! En klap eens in de handjes is hier ook helemaal favo dan begint ze te lachen en probeert te klappen en dansen! Zo lief! Nou nog ff relax en dan mijn bedje induiken want ik moet profiteren van de slaap die ik kan krijgen nu !
Mineke: Ja je mag van mij wel mee hoor. Neem alleen je kids wel mee he! Hoe gaat het hier? Ik heb hier een slaapkoppie. Hij slaapt nog steeds! Heb telkens het gevoel dat ik vandaag alleen thuis ben. Terwijl hij gewoon in zijn bedje ligt. Nou ik ga maar even de was draaien en stofzuigen, voordat mijn poppetje wakker wordt.
BWTJE: Gelukkig is je man weer thuis. Veel beterschap voor hem gewenst. Sjoon: Jammer dat je vakantie zo is verlopen. Daarom houd ik niet van familaire vakanties samen in een huisje. Als ieder zijn eigen hoterlkamer had gehad. Hadden jullie meer privacy en geen irritaties qua opruimen. Nou ik kan me voorstellen dat het niet voor herhaling vatbaar is.
Dank je! Zie me al met het vliegtuig gaan, met drie kinderen. Als ik bedenk hoeveel spullen ik meeneem, mijn man staat altijd te zuchten bij de auto hoe krijg ik dit mee. Bwtje: beterschap! Hier is ook weleens een vriend van mijn man door zijn rug gegaan die kroop hier ook over de grond. Ik moest eerst heel erg lachen dacht dat het een grapje was. Maar hij ging echt kapot van de pijn.
Hier nog geen geknaag aan het bedje. Ik heb zo snel geen oplossing hoor Mineke. Iets ervoor binden zou ik niet doen. Misschien goed schuren en opnieuw verven? Maarja, dan zit je ook weer een paar dagen zonder bedje, kan ook niet he.
Hey meiden,hier ook ff een berichtje van mij Alles is hier weer goed weer beter allebei.. ik heb het idee dat bij jinthe de boventanden gaan doorkomen,lekker aan het bijten,en aan het kwijlen! @coco,gefeliciteerd met je zoontje zijn 9 maanden. @bwtje,beterschap met je mannetje! @xxxxx1974 wat leuk al 4 tandjes @ fl3x..GEFELICITEERD MET JE 24e VERJAARDAG! En nog vele Gezonde en gelukkige jaartjes toegewenst
Hoi Lady's Ben ik weer... Heb het nogal druk de laatste tijd sorry! Ik ga zo ook ff inhalen met lezen, zag wel dat er een knaagdiertje onder ons is?! Vandaag even voor de 9 maanden controle op het CB geweest, helemaal weer goed gekeurd, hij loopt iets voorop qua doen en laten, maar zij zei ook ieder kind heeft zijn eigen snelheid! De maten: 10,2 kg en 74,5 cm ! Stond alleen wel raar te kijken, toen er daarna een kindje werd gewogen , was 10,5 kg maar wel 18 maanden.... Ohhh ik denk ships dan os Frits zeker te zwaar maar dat was helemaal niet het geval, dat andere kindje was gewoon lichter begonnen... Ik vond het al vreemd want echt spek benen en armen heeft Frits totaal niet... Nu moet ik weer gauw mijn plantjes gaan redden, want Frits trekt alles ervan af nu! "NEE" is een veelgebruikt woord nu hahhaha
Hoi, daar ben ik weer eens van lang weggeweest.. Ik zie dat Flexgirl, Moaatje en Zonneschijn alweer zwanger zijn.. GEFELICITEERD! WAuw heftig nieuws.