Hier is het staan en rondjes lopen om de tafel enzo een feit! Het zitten gaat ook steeds beter, alleen af en toe wil die nog weleens verkeerd uitkomen, wat vanmiddag tot een bloedlip leidde....Met vallen en opstaan zeggen ze, maar potverdikkie das best moeilijk soms om te zien.
Ik ben nu een beetje aan het rondkijken op internet voor een nieuwe autostoel. Ben ook op MP aan het kijken, want ze zijn nieuw echt duur. Ze zeggen dat er geen ongeluk mee gebeurd mag zijn omdat die anders niet meer te vertrouwen is, maar ik vraag me dan af er dan mis mee kan zijn waardoor hij niet goed/veilig meer is als hij aan de buitenkant nog gewoon onbeschadigd is? Ik wil natuurlijk het beste/veiligste voor mijn ventje en als dat een 200 moet kosten prima, maar als dat ook voor minder dan de hoofdprijs zou kunnen... graag! Wat zouden jullie doen? Heeft er iemand van jullie ook een stoeltej via MP?
Toen ik zocht naar een autostoel via google kwam ik op een site, iets met kinderstoelen.nl en die boden de Priori aan voor 100 euro!Nieuw. Vond het zelf een mooie prijs. Ik had een gelukje, vond een aanbieding voor een Tobi, zou van 270 ero naar 158 euro zijn afgeprijsd. Ik naar de winkel, bleek een foutje, maar ik mocht hem voor de prijs toch hebben. Wat doen ze?! Slaat ze 150 euro aan hahaha , dus was mooi meegenomen! Maar ff googlen is mijn tip!
he meiden bedankt. Ik moet er 1 juli uit. donderdag ga ik even naar de stichting om mijn urgentie verklaring in te leveren. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik daar iets over hoor. maar ik heb 3.5 maand. best wel spannend
goeiemorgen @ilona feli dat je huis is verkocht! ik heb ook 2 stoeltjes ik heb er 1 nieuw gekocht en de ander heb ik gekregen van een collega!
@flex fijn da tje meisje aan is gekomen! @bwtje leuk dat eva gaat staan! op naar de eerste stapjes hihi..
zoon lief kan hier sinds zondag zelf gaan zitten hij had het al wel vaker gedaan maar nu 6x achter elkaar! en gister ook weer bij oma!
@ Kleintje: Bedankt voor de link. Ik ga zo even kijken. @ bulldog: Wat goed zeg, dat ie nu zelf kan gaan zitten! Oma ook helemaal trots zeker? @ Ilona: 3,5 maanden... met een beetje geluk zit je met Ruben zn verjaardag lekker in je nieuwe huisje.
@ilona gefeliciteerd! fijn dat je huisje verkocht is zeg! dat is wel weer een last minder! hopelijk heb je snel wat anders! @flex wat fijn dat je meisje zo lekker gegroeid is! hoe voel je je verder? wat goed van alle kindjes zeg staan, zitten, optrekken...hier alleen nog zitten als ik haar neer zet, nog niet uit haar zelf...en ze is nu op de buik tijdens het tijgeren met dr kontje aan het wippen dus dat kruipen zal ook niet lang meer duren..ze doet nu ook sinds gister zelf met dr vingertje bij de lippen heen en weer en maakt dan geluidjes hihihii zo schattig! over 2 autostoeltjes...is idd errug handig alleen zou ik persoonlijk nooit via mp een autostoeltje kopen...je weet nooit wat er mee gebeurd is. als er namelijk 1 x een aanrijding is geweest met een autostoeltje achterin dan is de veiligheid van het stoeltje niet meer gegarandeerd en moet je een nieuwe kopen..wij hebben een autostoeltje gekregen van een neef van jeroen voor niets....van bekenden weet je dat het goed zit...mijn ouders hebben een stoeltje bij de praxis gekocht voor 65 euro...is dan wel niet zo'n goed merk als maxicosi maar hij is wel nieuw en ook gewoon goed...en die paar keer dat noa daar in dat stoeltje zit.. straks met noa naar het cb ben benieuwd wat ze weegt en vooral hoe lang ze nu is! ik laat het weten als ik ben geweest!
Gefeliciteerd Ilona dat je huisje is verkocht! Veel plezier met huizenjacht Nou Meiden morgen om 8.30 gaat t uitstrijkje gebeuren * bibber* Zou eigelijk gisteren moeten maar toen belde ze af omdat de potjes op waren waar de cellen in moeten. Heb ik weer grrrrr Hoeveel tandjes hebben jullie kleintjes? Hier 5, en volgens mij zit de 6e er aan te komen. Best veel al.
O ja ben sinds gister begonnen met Herbalife, wil die kilo's er nu toch echt af hebben. Iemand die ook herbalifed?
@minnie 5 tanden al pfff hier is sinds het weekend de 3e pas door ... succes morgen hopelijk valt het mee! @linda succes bij het cb
Ik hoor dat jullie allemaal autostoeltjes hebben? Hier gaat Danny nog steeds in de maxi cosi. Ja, hij past er nog precies in. Volgende maand gaat hij in de autostoel! Vandaag moeten we naar het cb, ben benieuwd of hij een beetje is aangekomen. Het blijft een kleintje. Zonneschijn: Hoe gaat het met je? Zou je mij kunnen vertellen waar je echt aan moet denken als je met je kleine op vakantie gaat naar een ver warm land? Ilona: Gefeliciteerd! Dat is snel. Kleintje: Leuk zo een eerste knipbeurt. Hier begint zijn haar pas net echt goed te groeien. Dus dat houden we voorlopig zo! BWTJE: Ik hoop dat jullie je huis snel kunnen verkopen! Oktober lijkt ver, maar voor je het weet is het zover! Ellen: Hoe gaat het met Raul? Flex/Moaatje: Hoe gaat het met de zwangerschap? Bulldog: Wwat goed dat hij alleen kan zitten. Hier lukt het ook soms, maar hij valt nog vaak achterover. Hij staat wel bijna een half uur in zijn eentje aan de salontafel, met wat stapjes om de afstandsbediening te pakken. Mineke, mamakaatje, linda,Coco, minnie, hoe gaat het met jullie. En de rest?
Kleintje: Ik zou ook nooit een autostoel via marktplaats kopen. Dan koop ik liever een wat goedkopere versie. Maar dat moet ieder natuurlijk zelf weten!
@ Linda: Ja, ik weet wat ze zeggen over autostoeltjes en dat het niet meer veilig is na een aanrijding. Maar ik vraag me dan dus af wat er dan precies niet meer veilig is als alles er nog gewoon prima uitziet? @ Minnie: Succes morgen. Jayden heeft nog steeds 4 tandjes. @ Firstbaby: Hier gaat alles goed hoor.Lief dat jhe het vraagt. Hoe was het op het CB? Is hij goed gegroeid?