haha lol Ja ik heb niet zo'n belly warmer maar met kruiken kan het gewoon zo.. Ik ga als het goed is straks met zonneschijn naar het cb toe! maar ik moet mijn gsm nog ff vinden haha ligt weer eens ergens :S en als vriendje thuis is gaan we met droog weer nog ff de stad in doeg allemaal!
Bwtje, hoi, ben er ook. Denk dat het mij (of eigenlijk Senna) het beste uitkomt als we meteen rond 4 uur gaan. Jou ook misschien, als je nog naar de stad wil...? Komt wel wat regen aan zie ik op buienradar... Wat is handig afspreken voor jou? Senna houdt het vaak niet zo lang uit in de wandelwagen, zeker niet als ze wil drinken. Dus misschien bij de rotonde Boschdijk-rondweg afspreken? Of heb je liever een ander voorstel?
Is een buikslaper dan? Vind je dat niet eng? IK zou bang zijn dat ze stikt! Leg haar alleen zo neer in de box. Ze zeggen dat je meer kans hebt op wiegendood op d'r buik...........
He dames! Hier ook een buikslapertje, overdag maakt het niet zoveel uit en s'nachts ligt die netjes op zijn rug! Vandaag bij CB geweest, alles was goed hij groeit goed, weegt nu 5660 gram! en is 56 cm lang. We zitten nu ook op 5 á 6 flessen van 150 cc dus gaat super! Kreeg ook de tip om hem ook in zijn ledikant te gaan leggen als die nog een beetje wakker is, dus als die moe is, want hij gaat nu ook pas als die bij mij in slaap is gevallen, maar hij wordt steeds vaker wakker als ik hem neer wil leggen en dan gaat die huilen... Hij kan zichzelf zo heel lang wakker houden en mama pakt hem dan ook en loopt dan met een overmoeide, over geprikkelde huilende baby op de arm rond.Maar dat kon soms uren duren! Dus op bed gelegd toen de moe moe was, menner heeft het een uur vol gehouden (jengelend, steeds even troosten, maar niet eruit halen!) en is in slaap gevallen! Toen die wakker werd, verschoond, fles gegeven, laten boeren en "gespeeld" tot ik merkte dat meneer weer moe werd, op bed gelegd en hij slaapt! Nu al bijna twee uur! Op zijn buik, want dat vind die het fijnst overdag! Kan die ook niet zo gooien en zwaaien en krabben idd met die armen! En idd met een doek om hem heen in bed leggen, rustig maken tot die weg valt en dan de doek los maken helpt ook! Aangezien die nu ook medicijnen heeft tegen zijn reflux ( wat nu super gaat trouwens) en hij daar geen last meer van lijkt te hebben, gaan we dus nu werken aan het slaapritme! En het lijkt te werken, ik heb nu eindelijk een normaal dagritme! Rust en regelmaat, ik ben er voorstander van! Mijn vriend ook, hij zegt dat het tijd geleden was dat ik zo vrolijk rond liep met zo weinig slaap hhahaha
@kleintje fijn dat het nu goed ga met zn reflux en dat je een ritme begin te rkijgen hier is een ritme ver te zoeken! @essie ik zou daar ook bang voor zijn hoor..
ja klopt dat weet ik.. maar ze ligt alleen op dr buik in de reiswieg en dat is die van de wandelwagen en die staat beneden.. boven en 's avonds dus ligt ze op dr zij dit gaat ook goed! dan durf ik het ook niet op dr buik, maar ze slaapt op dr buik dus heel goed en draait ook zelf dr hoofje om. dus dat zit wel goed maar ja ik had ook liever op de rug, maar dat komt straks wel als ze wat ouder is nu heeft ze er duidelijk nog last van en geen rust in.. En weet je wat het is? op dr buik ligt ze met dr hoofd altijd opzij en bij spugen kan het er dus makkelijk uit..(terwijl ze ook echt wakker word bij spugen dan protesteert ze gelijk hehe) Terwijl als ik haar probeer op de rug te leggen en ze valt in slaap, ligt ze met dr hoofdje omhoog dit vind ik dus veel enger omdat ze het niet weg krijgt! en dr hoofd niet opzij heeft! Dus eigenlijk vind ik het wel goed zo..of eventueel ook op dr zij straks in de wieg..maar tot nu toe gaat dit prima Heel verhaal zo hahaha
Nou Zonneschijn en ik zijn naar het CB geweest! Wat was het druk he? ow ja en Senna heeft over Eva heen gespuugt hahahha die kan er wat van zeg, tis echt nog een poppetje met mooie oogjes want die liet ze even zien! Eva is in die 2 weken weer 500 gram aangekomen hihi dus ook wel 1 kilo de eerste maand, dus die groeit goed stond er echt van te kijken Meten deed ze niet ivm de heupjes, ik weet dat ze dit bij de geboorte niet doen, maar dacht nu eigenlijk wel weer..had ook meer het idee dat ze er zelf geen zin in had haha maar goed is niet erg Ik heb ook een fototje van Senna en Eva zal ik nog wel posten, zonneschijn als je ff je mail geeft..stuur ik ze naar je door
Bwtje, ja ben erg benieuwd naar de foto van onze meisjes samen! Leuk! Ik zal je mijn email effe pb'en. Maar Senna had Eva gelukkig net niet geraakt hoor... Je moeder en ik konden niks vinden op Eva zelf... Gelukkig... Eva is (ook) echt een mooi meisje hoor! Kijkt al nieuwsgierig rond zag ik en een lekkere bos haar! Dus 500 gram in 2 weken? Of in 1 week? Dus zij zit nu al op 4 kilo ongeveer? Ben jaloers, Senna zit nu op 3250 gram. Ik zou willen dat het wat sneller gaat. Maar van de andere kant; Senna doet het verder super! En is een erg tevreden meisje, ik moet daar echt meer naar kijken dan naar de weegschaal natuurlijk... Maar vind het soms wel echt lastig, vooral last van mezelf heb ik dan eigenlijk . Daarstraks had ze weer zoveel gespuugd na het drinken. Ik had het gewogen, de hydrofielluier vol spuug en een schone. En dan zou ze 60 cc hebben gespuugd. Schrok er wel van, dat is zo ongeveer een hele voeding denk ik... Eerst was het 1 keer per dag, maar nu ik wat meer melk heb, gebeurd het wel 2 keer per dag. En zo zit ik natuurlijk nog steeds op ongeveer 10-12 voedingen per dag... Want ze komt erna gewoon weer sneller... Oja, we zitten eraan te denken om met z'n drietjes op vakantie te gaan naar Italië. Half tot eind augustus, omdat we 11 sep. de sleutel van ons nieuwe huis krijgen en het er dan niet meer van komt... Er waren er meer toch die een vakantie in het vooruitzicht hebben binnenkort of vergis ik me?
Hoi hoi, ik was weer even aan het bijlezen Ik kom hier nog wel hoor, alleen heb ik niet zoveel te vertellen. Het gaat allemaal goed met ons kleine mannetje; vannacht doorgeslapen zelfs, van 22 tot half 8 vanmorgen! En na dat flesje weer verder geslapen tot 11u! Heerlijk dus.
hahaha ja ik vond het wel ontzettend grappig! hier de dames: Lief he die vuistjes tegen elkaar (Senna was ondertussen ook nog iets anders aan het verwerken hihi die was aan 2 kanten bezig!) De mail met foto's is naar jou toe! Eva is in 2 weken dus 500 gr...maar hierna zal het wel rustiger gaan in het begin komen ze ineens veel aan.. dus totaal 1 kilo ja in 1 maand hihi Ik snap dat je wil dat het sneller gaat maar ja jou meisje is uniek en komt op haar manier aan, het gaat erom dat ze blijft aankomen! Bij Sem gaat het altijd zo eerst gewicht en dan staat lengte vrijwel stil en dan weer lengte en gaat het gewicht langzaam! Maar dat voor en na wegen moet je echt niet doen joh word je nog meer onzeker van en is niet nodig kijken naar je meisje is veeeel belangrijker! Dat heb ik bij Sem ook moeten doen, nu nog! Hier wat linkjes: http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ daar kun je haar gewicht enzo invullen! maar onthou wel zij begint met 2700 en valt dan nog terug,dus ja dat is anders dan beginnen met 3 of 4 kilo he (Eva zit hier op de middenlijn precies) Ik vul ook in bij 9 maand.com! Kun je ook nog doen.. maar dit zijn net zoals bij cb fles curves en geen bv curves.. Ik had van Sem ook maar weer eens ingevuld voor de lol en die komt daar nog net onderin de lijn terecht met lengte hahaha en qua gewicht net iets boven die onderste lijn..en ook ik maak me geen zorgen zo is Sem nu eenmaal, en ieder kind is nu eenmaal uniek en niet hetzelfde he Lekker op vakantie gaan hoor wij gaan alleen een weekend naar Zeeland in begin oktober! Maar lekker genieten, en ook wel handig zo nog met BV altijd bij de hand op goede temp. hihi Is al bijna he jullie nieuwe huis! Die wil ik tzt ook zien hoor, dan zijn de meiden alweer ouder raar idee hoor! Maar sowieso nog eens afspreken rustig bij iemand thuis, want het was maar druk op cb en dat is ook niet zo gezellig he Nou ik weet niet of ik er vandaag nog ben ga zo namelijk ook weer de stad in of ikea..ligt aan het weer hahahaha fijne dag allemaal!
We waren gister nog de stad in geweest en naar de villa happ geweest we hadden nog een bon liggen en door alle kortingen die ze hadden 9,50 maar hoeven te betalen! Terwijl het eigenlijk 80 euro was en we hadden maar een bon van 20 euries dus ook wel goeie deal he altijd fijn uitverkoop! nu nog de bon van prenatal vandaag hihi We zijn erna nog wezen uiteten met zijn alle voor de eerste keer met zijn 4tjes! Hier zitten de dames samen op de bank hehe:
Aaahwww sweet hier echt een heerlijke nacht gehad Esmay sliep om 00:00 uur en werdt pas 05:00 uur wakker ze sliep toen om 6:00 uur weer en werdt pas 9:00 uur weer wakker! ik teken voor zo'n nacht haha ze ligt nu voor het eerst op haar eigen kamertje vindt het best eng nu ik haar nie kan zien normaal lag ze in de kinderwagen naast me... Tis zo stil......
Hier eindelijk ook een lekkere nacht. Om 00:00 kreeg ze haar laatste fles en sliep door tot 6:00 uur (mijn mannetje moest haar wakker maken voor haar flesje). Daarna wakker in bedje gelegd, maar ze was zo weg en konden we nog lekker slapen tot 10:00 uur. Om 10:30 weer haar fles gegeven en na 15 min huilen in bed is madam in slaap gevallen. Als ze dit gedrag nu doorzet, is deze Mama heel blij Advies wat ik kreeg van de wijkverpleegkundige gister: We moeten nu haar voedingen volgens een vast schema geven en ze mag niet meer als xx-aantal cc. Dus hoe hard ze ook krijst, geen eten geven voor de tijd is aangebroken. Eerst moest ik voeden op verzoek, volgens de arts van het cb. Nu dus volgens schema en volgens de richtlijnen van Ria Blom. Eerst gaan we proberen haar voedingspatroon op de rit te krijgen en daarna wat verder ingaan op rust en regelmaat. 1 ding tegelijk aanpakken, anders wordt deze Mama gek. Ze wilde namelijk ook meteen beginnen met het rust en regelmaat programma, maar dan zou ik 3 dagen in huis moeten blijven en alles hetzelfde doen en de baby laten krijsen. Ik krijg nu al een inzinking na tig uur krijsen, laat staan 3x 24 uur..... Ben toen ze dat voorstelde dus ook in tranen uitgebarsten en gezegt dat trek ik niet. Dus nu eerst de voeding en daarna de rest..... Vanmiddag naar de VK, kijken of zij nog tips heeft ed.
hoi daantje. het is denk ik ook beter om alles op jou tempo te doen. jij weet tenslotte hoe je je voelt. hoop dat de tips een beetje werken. en wat fijn dat je vannacht een heerlijke nacht had. hier gaat alles zijn gangetje de kleine begint goed te wennen aan de fles. slaapt helaas nog niet door snachts maar ik kan dit goed volhouden. vannacht was het 20.00 -03.00 -06.00 dus best vol te houden.