Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Die van prenatal kan in 5 standen, met regenkap voor 30 euro van MP. Ga hem van de week ophalen.

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Jeetje joh... ik zou me rotschrikken :confused: Is het vandaag wel weer goed gegaan met hem?

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    zonneschijn: bedankt voor de info, super!

Het is wel errug stil hier... ga ff bankzitten.

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He moet even mijn achterstand inhalen hoor meiden. Volgens mij is het vandaag op het cb druk geweest, ik ben er vandaag ook al geweest. :)

Fl3xgirl: Wat fijn dat ze nou wel gegroeid was en wat een leuke onderwater foto. :)

bwtje: Leuk he dat staan, wel lastig jah dat opvangen. ;)

Coco: Leuk zeg haren geknipt, zat hij een beetje stil. :D

Kleintje86: Rondjes rond de tafel. :confused: Wat een snelle jongen zeg. :D

Bulldog: Leuk he dat zelf gaan zitten! Jammer dat hij zo weinig slaapt, mijn zoontje sliep ook altijd zo weinig. We zijn weleens van ellende een rondje gaan rijden met de auto, want hij sliep wel in de auto. :oops:

minnie1979: Succes met afvallen, 10 kilo vind ik best een hoog streven hoor ik begin maar eens met 5 kilo.

Firstbaby: Oh bah zeg zo'n vervelende nacht. Ook zielig voor hem dat overgeven en voor jullie ook, heb ervaring helaas met mijn andere dochter. :( Wel fijn dat hij gegroeid is. :D

Claudiä: Leuk twee bobbels, zijn het haar eerste tandjes?

Ilona: Lastig zeg dat kokken, hier nog niet gezien.

Blondie: Leuk hier woog ze vandaag ook 10020 alleen is ze 3 cm korter 74 om precies te zijn

xxxx1974: Nog van Harte Gefeliciteerd! ;)

Sjoon: KRAAMBEZOEK :rolleyes: Wel leuk dat hij kinderen zo leuk vind!

Zonneschijn: Handig ze dat je zo'n transporttas kan huren, heb ik nog nooit gehoord.

NOu welterusten allemaal hier. Ik heb vandaag bij het cb gevraagd wat ik aan het bedje kaal bijten kan doen, ze wil het namelijk elke dag gaan doen. De dokter had die vraag nog nooit gehoord. :confused: Ben ik zeker de enigste met een knaagdiertje, nou belt ze van de week voor een antwoord. Had ik het nou maar niet gevraagd. :rolleyes: Nou jah ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de oplossing. :)

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hey meiden, daar gaat ie, uit mijn hoofd 10 pagina's reageren.

Flex, wat een leuke foto van Esmay.

Bwtje, wat fijn dat het contract getekend is. En ook dat jullie nu nog wat tijd hebben.

Ilona, gefeliciteerd met de verkoop van je huisje.

Blondie, nog 5 dagen. Wat denk je zelf, of heb je geen vermoeden?

Zonneschijn, ik kom amper bij de oktober-mama's. Het zijn er zoooo veel. Niet bij te houden. En ik ben veel meer met Babet bezig dan met mijn zwangerschap.

Kleintje, je hebt pb over de katjes.

Ellen? Was jij het met het flesgevoedde katje? Knap hoor. Heb het een keer geprobeert bij een nestje van de buren. Buuf durfde geen fles te geven. Maar dat katje stierf helaas na 4 dagen.
    En gefeliciteerd!

Firstbaby, zwangerschap gaat prima hoor, maar het gaat een beetje langs me heen. Fijn dat Danny goed gegroeid is. Hebben jullie wel een beetje hulp bij jullie nachtbrakertje? Iemand die het een nachtje overneemt zodat jullie kunnen slapen?

Nu maar hopen dat ik geen belangrijke berichten vergeet 8) .

Hier gaat het eigenlijk gewoon goed. Babet probeert nu te zwaaien. Zo schattig.
    Ik hoef pas 2 april weer naar cb. Vorige keer was 5 februari. Ben wel benieuwd hoeveel ze nu weegt. Maar ze is zeker niet groot voor haar leeftijd.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, ben ik toch niet de enige die zo is. ;)

Ja, met mij. :D Hier een volle bos haar (en nu dus ietsje minder na de knipbeurt).
    Wat een dramanacht zeg inderdaad. Zielig hoor voor hem dat hij zo aan het overgeven was. Maar voor jullie ook verre van leuk natuurlijk. Hopelijk gaat het vannacht beter, en kunnen jullie een beetje uitrusten. Gelukkig is hij wel goed gegroeid.

@ Mineke: Ja, wonderbaarlijk genoeg zat hij heel stil, hij was erg zoet. Toen ze met de plantenspuit zn haar aan het natspuiten en kammen was, zat ie helemaal dromerig te genieten van het gefriemel, zooo lief!

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb voor me zwangerschap wel echt de punten getelt maar ben nooit naar zo`n bijeenkomst geweest
    ik was toen 10 kilo afgevallen in 10 weken!

ik wil ook 10 kilo afvllen maar als het er 8 zijn ben ik tevreden als ik maar weer op het gewicht ben voor me zwangerschap...

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firstbaby
    fijn dat danny gegroeit is!
    jeetje wat een nacht met dat overgeven.
    slaap hij elke nacht zo slecht?
    hier op zich nachts redelijk goed alleen zitten er tandjes aan te komen dus denk dat het daar aan ligt!

afgelopen nacht was het 4:15 en hij begon weer ik heb hem om 5:00 uiteindelijk maar een half flesje gegeven en hij slaapt nu nog steeds...

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @moaatje leuk he dat zwaaien hier ook 1 die het doet als het hem uitkomt!
    ik moet pas weer 12 mei naa rhet cb voor de spuiten....

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo da was het wel weer!

ik ga me eigenklaar maken
    ga drek gelnagel laten zetten

heb ze altijd gehad maar in me zwangerschap brokkelde ze af dus heb ze er toen aflaten groeien en was in het begin bang dat ik de kleine ermee pijn zou doen !

fijne dag allemaal
    tot vanmiddag(ben lekker vrij)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    28-03-2009 van 11.00-15.00 en daarbuiten :D
    Dus maar ff flink reclame maken! Of als jullie gezellig langs willen komen wij zijn thuis hahaha :D

Misschien ook maar eens ons huisje hier op ZP zetten ;)

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja als Eva om de salontafel bezig is dan zit ik er dus de hele tijd bij haha met mijn handen er om heen!
    En als ik er genoeg van krijg dan gaat ze dat maar in de box doen :p

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben de eerste van Sem gekregen daar gaat Eva straks ook in..maxi cosi nu van Eva was nieuw..en Sem gaat dus ook weer in een nieuwe stoel straks..Maar ik zoek via internet altijd wel de goedkoopste op..maar wil toch wel nieuw! Op zoiets wil ik gewoon niet bezuinigen ook al vind ik 200 wel errug duur zeg!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ohhh wat een geluk zeg! hihi
    Nou maar idd die tobi is duur maar je hebt genoeg andere die ook goed zijn ff googlen en je vind vanzelf de goedkoopste idd!

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje dat is al rap ja hopelijk krijg vind je dan snel iets naar je smaak!

Daarom hebben wij nu dat huis al gekocht het was echt wat we wilden voor een super prijsje! Dat heb ik liever dan dat we straks heel snel een huisje moeten kopen waar we niet in willen zitten!
    En voorlopig willen we ook in die buurt dus dat huis blijven zitten want Sem gaat dit jaar al naar de basisschool :confused:

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    JEEEEJ ook al zo knap bezig nou hou je maar vast nu gaat het snel dan moet alles in 1 x tegelijk :p

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja idd gave foto maar poeh noem me maar een watje ik durf dat dus echt niet he haha stom he :p

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier op een gewone fiets zowel voor als achter..maar ga eigenlijk altijd met de bakfiets haha

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja irri he! Dit doet Eva dus ook, deed ze al ff maar nu er onderin tandjes komen nog meer..en dan wordt het kokhalzen nog erger :S bah he!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pfff nou ik doe met je mee hoor :(
    Hier een dametje die nu ook al de 2e nacht gewoon vrijwel niet heeft geslapen...Ze heeft dus flink last van haar doorkomende tandje, maar ik denk dat er een hoop tegelijk komen want je ziet zoveel bobbels ineens :S
    Ze is nu ook nog eens flink verkouden snot en keelpijn..
    Overdag speelt ze lekker en doet ze dr slaapjes maar 's nachts ligt ze nu maar ff bij ons in bed..vind het maar niets met die keel van dr..
    Maar wij doen dus gezellig met je mee vermoeiend he :cry:

Deel Deze Pagina