Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

hee wat fijn!

Eva is ook geweest 8080 gr. en 70 cm! dus ze schelen niet zoveel terwijl als ik Eva zie haha denk ik wat een flinkie!
    Maar dit is blijkbaar ook op 9 maanden nog het meest..maar omdat Eva nu zo bewegelijk is zal ze niet extreem veel meer aankomen.
    Ze zit net iets onder de middelijn wel netjes voor een BV meissie want ja het zijn nu eenmaal flesvoeding curves ;)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    is alles hier niet off topic hahaa
    hier ook graag 10 er min, af maja...We gaan er ooit wel eens wat aan doen haha!
    Verder geen hulpmiddelen wel proberen iedere maandag te gaan zwemmen!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    fijn dat alles goed gaat maar idd zo pril dan ben je er nog niet zo mee bezig he!
    Hier ook een zwaaiert althans een poging toe lol vind het ook zo schattig!

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zo POEH dat was een hoop bijkletsen hahaha

nu even weer eva druppeltjes geven voor dr tandje zo sneu..:( en daarna hopelijk ff dutje doen..ik ben van alles aan het opknappen hier gister de badkamer gepimpt haha en nu nog wat verf werkzaamheden..straks spic en span met open huis haha
    nu hopen dat er iemand ook komt!
    lol
    fijne dag nog!

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Moaatje... ik moet ook 2 april naar het CB. Kijken we of Babet net zoveel is aangekomen als Suzanne. We liepen de hele tijd gelijk op.

@ Blondie: hier ook nog een beetje tandloos, maar ik denk dat ze eraan zitten te komen. Want ze kwijlt veel, zit veel met haar vingers in de mond en haar tong gaat ook over het tandvlees heen. Verder dunne luiers en hangerig.

@ coco: we hebben trouwens hetzelfde probleem met mensen uitnodigen voor Suzanne's 1e verjaardag. Wie nodigen we uit. Familie wil ik wel doen, maar die zijn ook niet geweest op kraambezoek. Ja 1-tje... verder wil ik wel de buurtjes uitnodigen. Omdat we hier nogal een sociale controle hangt.

Verder gaat het goed met ons. We hebben goede zin, eindelijk weer wat betere temperaturen.... dus kom maar op met het voorjaar.

Eigenlijk heb ik niets meer te melden. Ja, dat mijn kiezen nog steeds een beetje zeer doen. Ze hebben al die tijd opgesloten gezeten en nu is mijn verstandskies eruit en krijgen ze in ene heel veel ruimte. Met eten heb ik er nog wel problemen mee. Maar leuk vooruitzicht... 9 april mag ik weer :(

6. Blue Bird

@ bw'tje: hoe is het met je vriendje? al een stuk beter?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Vond al dat je voor jouw doen lang niet op hte forum was geweest, maar je bent natuurlijk met je huisje bezig. Succes met alles mooimaken/opruimen/schoonmaken. En hopelijk doe je het niet voor niks.

@ Bianca: Ja, lastig he, die uitnodigingen. Gelukkig hebben we nog even om er over na te denken.

Ik ga er nu weer vandoor. Even snel stofzuigen, dan boodschapjes doen en vanmiddag komen er twee vriendinnen op visite.
    Maar ik ben hier tussendoor nog wel een keer te vinden vandaag hoor! Doeidoei!

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik vind het echt heel naar op te horen enzo

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal!

leuk hea die nachten volgens mij komt er weer een sprongetje aan of zitten ze in een sprong want noa kwam vannacht ook weer en stukof 5 x dan is ze op dr buik gedraait en kan ze niet meer terug, daarnaast beef ze op een gegeven moment huilen, dus ik wat water gegeven..toen ging ze weer slapen half uur later werd ze weer wakker en huilen dus toen om half 5 ook maar een half flesje gegeven en toen doorgeslapen tot half 8..

ze is op dit moment ook hangerig zeurderig, denk dat t ook met dr doorkomende tandje te maken heeft. maar niet alleen met dr tandje want ze is echt soms dr zin aan het doordrammen en kijken hoe ver ze kan gaan...probeer er niet al te veel aan toe te geven want heb geen zin in een verwend nest..

@bwtje en ilona vervelend dat kokhalzen zeg...noa doet het soms tijdens het eten als ze moet hoesten...dan ben ik bang dat ze alles er weer uit gooit,...vind het ook zo'n naar gezicht..

ik ga noa maar weer uit bed halen die wordt wakker...ik ben er vanmiddag wel weer

10. Blue Bird

Dat hebben we dus ook 's nachts komt Suzanne een paar keer. Ligt ze weer op haar buik te slapen en kan ze niet terug. En ze kan makkelijk terug draaien. En idd.... doordrammen. Kijken hoe ver ze kan gaan. Ik probeer er ook niet zoveel aan toe te geven. Ze moeten ook eens zelf leren spelen. En dat kan ze ook, maar er zijn sommige momenten dat ze echt probeert hoe ver ze kan gaan.

11. Blue Bird

en hangerig en alleen maar bij je willen zitten. leg je haar in de box, dan is het huilen. Bij je zitten, wilt ze op een gegeven moment niet meer, want dan is het ook huilen geblazen.
    Sprongetje + tandjes?

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca ik den idd dat het met de leeftijd te maken heeft en dat het een sprongetje is...fff doorheenbijten gaat wel weer over we hebben er nog heel wat te gaan...pff

vanavond ook dan wil ze niet in de box...bij mij zit ze ook niet stil en de hele tijd jengelen...als je iets aan haar geeft en je pakt het vervolgens even dan denkt ze gelijk dat je het af wil pakken en zet ze het op een gillen...

gister was ik bij de ah en had zwitsal gel voor dr gekocht...bij de kassa in de rij begon ze een beetje te miepen dus ik gad haar ff die gel om mee te spelen dus ze was gelijk zoet...toen ik aan de beurt was en ik die gel dus even moest laten scannen, zette ze het toch op een gillen.. met huilen erbij...pfff..echt een drammertje is het aan het worden.....dat wordt nog wat..:oops:

noa ligt lekker te slapen, ging ik net kijken ligt ze lekker op dr buik te slapen :p ...tot dat ze weer terug wil en niet terug kan... :rolleyes:

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Man wat weer een actie hier!

Moaatje, lief dat je vraagt!
    Ik heb geen flauw idee.
    Kan me niet voorstellen dat het meteen al raak zou zijn.

Ben wel extra vergeetachtig (vriendin vroeg al: Man ben je zwanger?)en vandaag viel me op dat de mannen meer naar me kijken..Dat was ook toen ik met Luuk net zwanger was.. Dus wie weet....

Liefs, Paula

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ blondie wordt spannend meid! :D

@ hier na dat ik eergisterenavon esmay zittend in bed aan trof zag ik toen ik de woonkamer binnen kwam dat mevrouw is gaan staan in de box :D

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hij is weer aan het werk, als het goed is is het een spier kwestie dus dat hopen we dan maar ;)!

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Het is weer rustig hier de laatste dagen.
    Iedereen druk aan het werk?
    Dacht dat vandaag de zon zou schijnen maar hier is het bewolkt.

Flex werken de medicijnen nog steeds goed? |Fijn dat Esmay weer was aangekomen.

Bij Senna schiet het nog steeds niet echt op. Gisteren naar CB geweest, ze zit op 5950 gram... Nog steeds geen 6 kilo dus... grr... Wel 65 cm, was 4 weken geleden 62,5.
    En 2 tandjes onderin, jippie! Eindelijk!

Vervelend kindjes die 's nachts zo onrustig zijn! Hoop dat het snel beter gaat!

Iemand al spannende/leuke plannen voor het weekend? Wij gaan naar de schouwburg; Wim Helsen (een Belgische cabretier) en een tuinbak metselen.

Ilona, wanneer hoor je iets van een nieuw huisje? SPannend hoor!

Ik ga Senna maar es in bed leggen... Ze zijn alleen bij de buren erg grondig aan het verbouwen en herrie aan het maken, daarom was ze vanmorgen al zo vroeg wakker... Dus hoop dat ze nu wel even slaapt.
    Tot later!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben net aar het CB geweest met Jayden; 9240 gram en 68,5 cm. Had eigenlijk wel verwacht dat ie aan de 10 kilo zou zitten, maar zo nel als het in het begin ging, zo langzaam gaat het nu.

@ Zonneschijn: Hier ook geen zon, jammer hoor.
    Hoe gaat het verder met jou en met Senna? En met de zwangerschap?

@ Flex: Goed hoorvan Esmay! Hier gaat hij zich al optrekken aan de box en tafel, maar hij komt meestal niet verder dan tot op zn knieën.

@ Blondie: [-o< Hopen voor je dat het een kwaaltje is...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn

me medicijnen zijn op en ben alweer behoorlijk misselijk aan het worden zal morge ofzo wel even weer nieuwe vragen

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, balen zeg. Mag je ze eigenlijk niet te lang slikken dan ofzo? En wanneer heb je de 1e echo?
    Succes met je misselijkheid!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet niet hoe het zit vraag het gewoon hoor wel of ik z ekrijg of niet.
    ik weet niet wanneer ik een echo krijg moet maandag eerst naar de vk en dan pas mag ik een afspraak maken voor een echo

Deel Deze Pagina