Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zieke kindjes beterschap!

@ blondie heb je al getest? ben niet nieuwsgierig ofzo hoor hihi ;)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd! :D

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ilona: Wow,mooie foto zeg! Die zou ik echt laten uitvergroten en ophanegn in een mooie lijst.

@ bulldog: Belastingdienst en aangifte bemoei ik me niet mee, dat doet mijn man allemaal. Had wel begrepen dat wij ook nog aardig wat terug krijgen, maar vraag me niet waar het van is... :oops:

@ Mineke: Bah, wat vervelend zeg. Niet leuk als je kindje zo ziek is...

@ Sjoon: Leuk, zo'n avondje uit. Zijn jullie samen geweest? Ik hou persoonlijk niet zo van cabaret, maar af en toe even lekker eruit is natuurlijk heerlijk.
    Wij gaan over 2 weken op zondag naar de dierentuin met de kleine, mijn schoonouders, mijn vader en mijn broer. Heb er echt zin in, denk dat Jayden zijn ogen uitkijkt!
    Jij hebt trouwens heel wat op de planning staan de komende tijd zeg! Leuk.

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Wat heb jij veel meegemaakt met je andere dochter. Ik zou ook woedend zijn op de huisarts omdat hij niets doet. Ben blij dat het inmiddels is verholpen. Danny heeft die dag alles ondergekotst, maar dat was eenmalig. Misschien was zijn maagje overstuur?
    Ja de nachten gaan weer redelijk, hij stond vannacht wel weer op om 4 uur hierna weer ingestopt en toen hoorde ik hem paso m 7 uur. Ik ben gewoon lekker vrolijk en niet stuk te krijgen. Mijn man vindt het wat moeilijker, omdat hij een echte slaper is. Ik heb niet veel slaap nodig..

Ellen: 300 gram in 6 weken is inderdaad niet zoveel. Danny was 490 gram aangekomen in 4 weken. Maar voorheen groeide hij niet zo goed. Ik denk dat het gewoon elke keer varieert! Geef jij ook al een donoontje? Ik geef soms een halve dessert toetje... een uur na het eten!

Misschien moet ik eens friso groente proberen! Ik heb van de week rijst met tonijn potje gekocht. Ben benieuwd of hij het lekker gaat vinden. Ben vandaag al te laat, heb per ongeluk al verse groente gekookt.

Krijgen jullie kleintjes al pasta, rijst enz? Danny nog niet, maar wil er nu mee beginnen.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Hier krijgt hij al pasta en rijst. Pasta is ie echt dol op. Ik geef dan die vlinderpasta, is lekker makkelijk eten uit het vuistje. Toevallig staat het nu op, hij krijgt het straks.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook allemaal al op, ik denk dat het meer voor de allergieen is, maar als je kindje geen reactie heeft gekregen lijkt het mij geen probleem!

Felicia heeft ook al pindakaas op brood gehad, dat raden ze ook pas aan vanaf 12 maanden.

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,'
    Ff snel een berichtje voor ik zo mijn bed induik.
    We zijn vanmorgen weer thuis gekomen van een weekje wintersport.
    Evy is de eerste dagen nog wat ziekjes geweest, vooral op de heenreis was ze nog flink aan de diarree, ze lekte ook door en op een gegeven moment heb ik maar 2 luiers omgedaan :)
    In de loop van de week kreeg ze meer trek en is ze weer brood, koekjes en fruit gaan eten, alleen het avondeten blijft een drama, vaak veel huilen/gillen etc.
    Het was wel heerlijk weer in Frankrijk, we hebben de hele week zon gehad en konden dus veel naar buiten met de kids. Lekker sleen en wandelen en skieen om en om.
    Het slapen ging ook buitengewoon goed, ze was wel iets eerder wakker dan normaal, maar het was wel gezellig zo met z'n 3-en op 1 kamer.
    Zal wel weer stil zijn vannacht, hihi.
    We zijn ipv vanmorgen gisteravond al vertrokken omdat het gister een beetje begon te sneeuwen, vannacht dus doorgereden en vanmorgen om 9 uur waren we thuis. Nu zijn we dus helemaal brak, Evy was klaarwakker en heeft maar een uurtje geslapen vandaag en wij dus ook. Heb nu bijna stokjes nodig om mijn ogen open te houden, :)
    Ik was begonnen met bij te lezen, maar er is zoveel geschreven, morgen ga ik het maar op mijn gemakje even lezen.
    Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen?!
    Tot morgen in ieder geval!
    Au revoir!
    Liefs van Carola

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Tja nu kunnen we de zwangerschapshormonen niet meer de schuld geven haha het ontzwangeren is afgelopen.

Mineke wat Judith heeft had Felicia een paar weken geleden ook.

Ze spuugde haar hele fles terug en was ook aan de diarree.

Opletten dat je meisje niet uitdroogt, ik gaf Felicia telkens een lepeltje water , dat bleef er wel in!

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jah ben bang van wel ze is weer ontzettend suf, heb zo een afspraak om kwart over 10 bij de huisartstenpost. IK hoop zo dat het niet erg is. :(

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke: wat zeiden ze op de ha post?

Mamakaatje: fijn dat Evy is opgeknapt tijdens de vakantie

Firstbaby: hier wel al witte rijst en pasta gegeven. Vandaag courgette met kip en rijst gegeven. Vond ie heerlijk. Danoontje geeft ik niet. Wel volle yoghurt. De biogarde van AH is mild en die vond ie heerlijk. Heb hem uit een beker laten drinken, hij zat helemaal onder maar vond het super. Ging schreeuwen toe ik de beker wegpakte

Krijgen jullie kindjes dat ook al, als je iets wegpakt of iets doet wat ze niet leuk vinden dan een pruillip opzetten. Het is niet echt huilen maar maar verotnwaardigd of zo.... begint goed, nu al eigenwijs, van wie zou die dat hebben ;) Hij kan wel superlief een tijdje alleen spelen, hele verhalen hoor je dan

Morgen de buggy ophalen, ben benieuwd....
    slaap lekker allemaal...

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Ja, dat heb ik hier ook. Vanmiddag wezen shoppen en bij de Hans Textiel had ik hem een kledinghangertje gegeven zodat ie wat vast had. Maar hij deed het steeds in zn mond en kreeg het in zn oog, dus ik heb het netjes afgepakt en zn knisperboekje ervoor in de plaats gegeven: Huilen! Wij hebben echt een driftkikkertje geschapen, krijgt ook een hele rode kop als ie boos wordt!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga lekker naar bed. Nog even weekend millionairs afkijken en dan lekker slapen.
    Morgenochtend de kleine naar mn schoonouders brengen want ik moet werken en mijn man is er ook niet. Dus die mogen lekker een middagje oppassen.

Welterusten meiden en misschien tot morgenavond.

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hahahaha voor de nieuwsgierigen..ja ik heb getest :D

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hoe is het met je meisje alweer een beetje beter? sneu he als ze ziek zijn...Ben je al naar de dokter geweest?

wij zijn allemaal flink verkouden hier..ik kom er maar niet overheen :cry:

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Leuk! Ik vind dat ook wel leuk ff niets aan je hoofd gewoon lachen!

Maar hoe zit dat dan met die belasting? wij gaan hem zometeen invullen als Sem hopelijk wel gaat slapen deze keer...
    Maar waarvan krijg je dan veel terug? Is dat omdat de kindtoeslag is gekomen vanaf 1 juli ofzo?

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    volgens mij deed ze dit maandag hahaha
    als ze dit vol kan houden :)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    fijn dat ze weer opgeknapt is en jullie lekker hebben kunnen genieten!
    En idd slim hoor 2 luiers hahhaha

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ok dus ja gaat goed hoor, dat suf zijn is idd niet goed! Hopelijk valt het allemaal mee met je meissie! beterschap!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    JAAA nu bij Eva de 2 onderste tandjes door aan het komen zijn, gaan we ze natuurlijk ook gelijk poetsen, dat vondt ze HELEMAAL geweldig haha lekker sabbelen enz..maar ja toen ik de tandeborstel weg wilde pakken was het mopperen :)
    Dus nog even laten doen, en toen weer gedaan en natuurlijk weer mopperen maar dan spreek ik dr ook ff toe hoor Nee Eva we zijn klaar ;)

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ZIE JE hahhaha!

Leuk ik zie je banner! FELI FELI FELI Wat zijn we hier toch snel zwanger zeg!

Deel Deze Pagina