@ blondie.... waaaauuuuuuuuuuuwwwwwwwwww gefeliciteerd meid? Ik heb 't nog niet langs zien komen (of dat ik er overheen heb gelezen), maarreee, wanneer ben je uitgerekend?
bwtje: leuke foto's met je meiden.. Ilona: ook een superfoto. Al een echt mannetje met zo'n bos haar... Coco: leuke foto in je ticker.. Mineke: pff, vreselijk lijkt me om dat zo mee te maken. Hoe kwam ze zo uitgedroogd, omdat ze niets meer wilde eten en drinken? Was het verder geen ziekte of zo? Sterkte... Vandaag een lekker oosters gerechtje gemaakt met Paksoi, champinons, bami en ham, het ging erin als zoete koek Wij hadden hetzelfde maar dan als Oosterse soep met allerlei kruiden erbij. jammie... Hij zegt deze week voor het eerst mamamamamama. Vanochtend had m'n man hem gepakt en bij ons in bed gelegd. Stak ie z'n armen uit naar mij en zei mama, hij wilde drinken. *smelt*
dank dames dank voor alle feli's Als het goed is ben ik ergens eind november uitgerekend. Ik heb al 3 dagen een gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden, mijn darmen zijn al een week op hol. En ik ben moe moe en nog eens moe... Ik wilde eerst morgen pas testen maar had zaterdag een test gekocht en had zo'n last van mijn buik dat ik dat..ik wil het gewoon weten of het nu door gaat breken of niet..en er kwam meteen een prachtige 2e streep! Heel bijzonder en onwerkelijk. Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Bw-tje wat een leuke foto;s! Die bij die kist is leueuk!
Was hij ook zo suf? Dat vond ik zo naar, dat hangen met halve ogen en bijna niet meer reageren. xxxx1974: Ze is vrijag pas ziek geworden. Ik ging werken om 7.00 's ochtends spuugt ze heel de fles eruit en ik naar mijn moeder van denk dat ze ziek is. En toen ik ze kwam halen om 5 uur lag ze toen eigenlijk al lusteloos eng op haar zij in de box, dat mijn moeder zei ik zat heel de tijd te twijfelen of ik zou bellen. Ze heeft heel de dag diaree gehad, geloof minimaal 10 luiers dat mijn moeder zij en zoveel dat ze telkens doorlekte. Ik kwam ze halen en toen had ze een hemd en onderbroek van mijn dochter van 4 aan, want haar reservekleren waren op. Ik dacht toen even dat ze zatedagochtend opknapte, maar toen ging het 'avonds helemaal mis. Dat vind ik zelf het raren het duurt niet eens 2 dagen en je kind is heel erg ziek. ik vind het echt een nachtmerrie Ik heb net weer de huisartstenpost gebeld, want sinds vanmiddag spuugt ze er alles weer uit. Maar hun zeiden dat ze genoeg ors heeft gehad dat ze niet zo snel weer uit zal drogen. Maar denk dat ik morgen toch nog maar langs mijn eingen HA ga heb het niet zo op. Ze moet nou op gaan knappen, ze is echt een beetje slapjes. Ze probeer wel weer van alles maar rolt overal tegen aan.
Ja die heeft Sem voor dr verjaardag gehad toen ze 1 werd, en nu nog in trek haha welke leeftijd dan ook!
Hey ik heb nu tm 1 april ff lekker vrij voordat het nieuwe baantje begint, zullen we een keertje afspreken...Misschien dat het deze week weer een keer mooi weer wordt?
oohh wat lief! Hier is het echt steevast PAPA en ik heb nog wel zo mijn best gedaan Mama kan er alleen vanaf als het idd nodig is en huilen hahaha maar dan is het ook meer zeuren mmmaaaammaaaaaaa Dus ja dan kan het wel he
Ow jeetje toen gewoon je gevoel volgen hoor! Je moet er niet aan denken dat het te laat is en dat ze zeggen was je maar eerder gekomen! Vooral met zo'n kleintje! Hopelijk knapt ze snel op..! Heb je ook ORS thuis? Anders gewoon kleine beetjes proberen te geven of sabbelen op een ijsklontje ofzo...nou meis heel veel sterkte en hopelijk weet je snel wat er aan de hand is!
Zo gisteravond mijn laatste dienst gehad, en had was ook gelijk einde van de periode..dus samen 's avonds de declaratie weer ingevuld..Was wel gezellie terwijl ik nooit 's avonds werk in het weekend! Was wel een latertje zo geworden..en rond 6h was hier alles weer wakker hahaha! Vandaag dus even rustig aan..maar als de kids slapen toch nog ff een deurtje in de grondverf zetten! haha Het schiet al echt op Nou misschien tot straks nog dames!
blondie van harte gefeliciteerd.. Bedankt allemaal voor de reactie op de foto. Ruben vind het ook erg leuk om op de foto te staan.. van de week een nieuw boek besteld. New Moon. het vervolg van twilight.. Ben nu echt verslaafd geworden heb de film 4x gezien. en kan er nog wel een paar keer naar kijken..
@ sjoon ik heb nieuwe medicijnen en ze werken beter dan de 1ste keer heb nu meteen voor 10 dagenb gekregen zijn ze op mag ik weer nieuwe halen @ blondie gezellie jij ook in november!
http://www.youtube.com/watch?v=oDurF69y_Tw voor de mensen die het leuk vinden om mijn proef te zien die ik gister gereden heb..
hij was idd ook hangerig enzo, aan en uitkleden was huilen dus dat vond hij ook niet fijn, en heel dunne luiers, gewoon bijna water en het stonk zo enorm. hebben ze in het zh een diarree luier nagekeken? bij chiel wel, daar konder ze uit opmaken dat hij een buikgriepvirus had, ook om te kijken of het niet het buikgriepbacterie was, anders konden ze een antibiotica geven
Nog even een trots berichie hier: We zijn al een beetje aan het oefenen met hiep hiep hoera lekker op tijd he hahha Dus Eva gooit nu waar het maar kan die handjes in de lucht hihi Ook bij klap eens in de handjes, soms begin je net met het liedje en hoppa de lucht in! We hebben laatst ook voor het eerst Eva uit een tuitbeker laten drinken, want ja met BV maak je niet zo snel die overstap, maar madam heeft het helemaal door...Als er iets in het mondje kan dan leert ze het heel snel hihi! Zijn jullie ook al begonnen met het drinken uit bekers?
Zo... gisteren weer ongesteld geworden. Heerlijk zo'n geweldige cyclus na een zwangerschap. Ik zit gewoon weer op 28 of 29 dagen. Heerlijk. Je hoort ook wel eens van vrouwen dat ze heel onregelmatig zijn.. nou bij mij dus niet. Ik moet wel erbij zeggen, dat ik m'n lichaam opnieuw moet leren kennen. Maar vrijdag had ik barstende koppijn en ik had echt zoiets van: bah.. maar ja.. dit weekend moet ik ongesteld worden en het was ook zo.... Nu heb ik weer een verkoudheid... vindt het helemaal niet meer leuk meer. Voorjaar kom eens.... want ik wil naar buiten. *kijkt nu naar buiten en ziet dat 't regent* Hey flex... hoe was 't bij de vk?
Alles was goed bij de vk mag over 5 weken weer komen En krijg vrijdag een echo om te kijken of mijn zwangerschap intakt is en dan rond de 12 weken weer een echo wou dat het al vrijdag was hihi