Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    fijn dat het goed was bij de vk flex
    zal aan je denken vrijdag

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat leuk Flex, en Blondie nog gefeliciteerd!

Ilona leuk filmpje, vroeger filmde me vader ook weleens, meestal dan ging alles fout hahaha :)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

was vanmiddag naar het cb geweest. chiel weegt inmiddel 10.340 gr en is 75.5 cm
    wat een vent is het al.

wat leuk bwtje dat ze al hiep hiep hoera doet!

flex spannend vrijdag!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mineke jeetje zeg wat schrikken gelukkig was je er op tijd bij en als ze nu nog steeds niet wil drinken en diarre gewoon weer de hp bellen hoor...hoop dat ze snel weer helemaal beter is..

@claudia spannend zeg voor je vriendin...ben benieuwd...leuk dat je met jinthe gefietst heb..ik ga binnekort ook fietsen..;)

@sjoon jeetje wat een grote vent al!

@bwtje noa doet ook hiep hiep hieraa en klap eens in de handjes en op je boze bolletje echt te schattig..

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    tja, je weet het niet he.... Was vorige week paar dagen misselijk, rommelbuik etc. Ik ben nog niet ongie geweest maar dat schijnt dan toch ook te kunnen, vandaar af en toe mijn 'bezorgdheid'. Ook omdat ik gewoon filet en gerookte zalm eet..

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier ook tuitbeker zonder deksel geprobeert met dikke yoghurt zodat niet alles gelijk eruit ligt maar de helft ging er toch naast. En ook de oefenbeker gedaan met uitsparing, dat ging ook wel maar er werd vooral op gebeten..

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blondie: GEFELICITEERD! ! :whistle:

@ bwtje: Leuke foto's.
    Wij zijn al begonnen met het drinken uit bekers. Bij (schoon)ouders uit de tuitbeker. Thuis uit een gewone beker.

@ Linda: Dat van die €1000 terug krijgen van de belasting als het kindje vóór 1 juli geboren is, geldt dat voor iedereen? En hoe kom je aan die informatie? Krijg je dat vanzelf of moet je dat opgeven?

@ Mineke: Wow schrikken zeg, echt heftig hoor. En ja, het kan inderdaad snel gaan met die kleintjes. Gelukkig zijn jullie nu weer lekker thuis, hopelijk doet ze goed drinken de komende tijd, kan je meisje lekker aan sterken. Beterschap en sterkte!

@ Claudia: Leuk he, voor het eerst op de fiets. Hebben wij hier ook gedaan afgelopen weekend en hier was het ook een groot succes.
    Hoe is het met je vriendin? Al bevallen?

@ Flex: Leuk, een echo vrijdag.

@ Ellen: Wow, heeft hij mama gezegd?! Gaaf zeg! Dat moet een ontroerend moment zijn geweest...
    Denk dat ik moet huilen als mijn mannetje dat voor het eerst zegt.
    De 'A'-klank kan hij al een hele tijd produceren. En vanavond zei hij steeds mmm-mmm-mmm, maar daar blijft het nog bij...
    Enne... ook al symptoompje?

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Meiden, ik vergeet jullie niet hoor. Heb het alleen laaiend druk. Ik beloof dat ik deze week nog kom bijlezen en reageren. Maar natuurlijk een nieuwtje wat ik nu niet kan overslaan:

Blondie gefeliciteerd!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha Moaatje, wij vergeten jou ook niet hoor! :p

Wat ben je al ver trouwens zeg... bijna de kritieke grens voorbij! Hoe voel je je?

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco ja dat geld voor iedereen...per 1 januari 2009 geld dit jammer genoeg niet meer maar voor 2008 wel..

hier wordt ook uit een tuitbeker gedronken maar de fles en tuitbeker worden hier nog niet zelf vastgehouden...

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke maar goed da tje toch maar even langs bent gegaan!

@blondie GEFELICITEERD......

@flex succes vrijdag met je 1e echo!

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda waaarom is dat alleen in het jaar 2008?
    die belasting teruggaaf?

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dat weet ik niet precies me schoonvader die is accountant en die heeft het
    ingevuld en die zei dat we mazzel hadden 1 omdat noa voor 1 juli geboren is en omdat dit het laaste jaar is dat die regeling geld..verder heb ik er ook de balle verstand van :p

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja mijn boekhouder zei dat ook dat dat komt omdat hij voor 1juli geboren is.
    achja toch een leuk extra centje...

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja zeker relax...kan ik me mamafiets van kopen;)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat is mijn insteek ook met die extra teruggave!
    toch weer een heel leuk meevallertje he!

straks ff met chiel naar de ha toe. baal zo erg. door de helm heeft hij een smetplek achter zijn oortje, wil niet echt minder worden, ook heeft hij sinds zaterdag een loopoor (hetzelfde oortje) en hij blijft al weken hoesten wat niet minder wordt (ook niet meer gelukkig.) vanmorgen had hij zijn fles eruit gegooid toen die bijna leef was, hij moest heel erg hoesten (heel diep) en toen zat er ook wat groene stukjes tussen (sorry voor het taalgebruik :oops: ) dus zal wel wat snot zijn wat in zijn keeltje zit of zo.

moaatje: wat ga je weer snel met de zw-schap! naar mijn idee is het nog maar zo kort geleden dat je het vertelde!

maarja ik mag om 10 over half 11 al, dus gelukkig niet een hele dag wachten voordat ik met hem naar de ha ga.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Succes bij de HA. Je mannetje lijkt opeens wel alles tegelijk te hebben zeg.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Die €1000,- die je terugkrijgt, krijg je dat vanzelf of moet je dat aangeven? Ik heb even zitten kijken op de site van de belastingdienst maar kan het zo snel niet vinden.

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjoon succes bij de ha!

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    sjoon: succes bij de HA

ik dat van die belasting ook een aangeven bij onze boekhouder, leuk meegenomen...

zit als een zombie achter de laptop en snotverkouden. Vannacht maar 4 uur geslapen en vanochtend nog 2x 1 uurtje :( Mannetje lag maar te gillen en te hoesten, viel alleen bij mij op schoot in slaap maar in bed ging ie weer gillen. Pas om 2 uur kon ie (en wij) een paar uurtjes slapen. Had ook beetje verhoging. Zo te zien komt een tand bijna door, hopelijk is dat snel.. zulke nachten moet je niet te vaak hebben :( Vanochtend had ie weer gewoon praatjes dus wel weggebracht naar het KDV.

Gebruiken jullie iets tegen doorkomende tandjes? Ik heb die druppels Chamodent. Heb niet het idee dat ze werken. Er was ook iets wat je op kon smeren ,heeft iemand daar ervaring mee?

Deel Deze Pagina